Tutaj jesteś:
Kierowca samniewiemkto
Profil kierowcy samniewiemkto
PRZEBIEG
0
OBROTY
samniewiemkto
SR
15 lat za kółkiem
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 11 lat, 11 miesięcy i 5 dni
587 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
587 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Honda Civic
Wcześniej jeździł:
Skoda Fabia
Obecne auta (1)
Honda Civic
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VI
Nadwozie:
Liftback
Silnik:
1.5i
Przebieg:
207 574 km
Moc silnika:
114 KM
Srebrna Honda Civic Liftback, przez niektórych nazywana również Fastbackiem. Ma już skończone 15 lat we wrześniu 2012 roku i dalej się trzyma. Przebieg ma niewielki jak na ten rocznik, dopiero dobija do 150 000 km. Silnik ma 114 KM, łamie setkę w 10 sekund, nie jest to strzała, ale jest nieźle. Nie przepada za benzyną, wiec pali jej mało, w mieście mniej niż 8 w trasie latem w granicach 5. Lubi wysokie obroty, aby umilać mi podróż swoim głosem. Gdy jednak nie korzystam z tego udogodnienia, z radością odtwarza moją ulubioną muzykę na swoich niezłych głośnikach. Para z nas dobrana, a że się wzajemnie szanujemy, To planujemy jeszcze ze sobą pobyć kilka lat.
Dodatkowe dane techniczne.
Przyspieszenie: ok. 9,5-10 sekund. Lepsze niż w katalogu. Nic nie robiłem.
Powierzchnia bagażowa mierzona metodą co tylko wejdzie:
Jedna duża kolumna na kołach, 2 mniejsze, 2 stojaki pod konsolę Dj'ską, 5 walizek oświetlenie( 2 głowy(kto się orientuje w branży ten wie o co chodzi), Konsola dj w walizce o wymiarach 120 x60 cm. 2 stojaki pod kolumny, kilkanaście innych gratów okablowanie 2 osoby i jeszcze miejsce było. Metoda VGA nie jest miarodajna.
NIe spotkałem się wcześniej z bardziej pakownym autem typu liftback o podobnych wymiarach.
Rok produkcji 1997
Wersja nadwozia: Liftback(czasem nazywany fastbackiem).
Kolor: Srebrny lub Szary wedle uznania.
Model po liftingu.
Wersja: 1.5i VTEC
Silnik D15Z8
Wyposażenie:
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Klimatyzacja
elektryczne szyby z przodu
elektryczne lusterka
2 głośnikowy fabryczny zestaw Audio(bardzo solidny).
Alufelgi 14"
ABS
Jak sobie więcej przypomnę to napiszę.
Auto ma drobne problemy techniczne z nawiewem, które w najbliższym czasie planuje rozwiązać.
Drobne problemy z korozją, zwalczane na bieżąco.
Aktualizacja:
2 nowe głośniki Hertz DSK 165.5
Montaż sekwencyjnej instalacji gazowej marki STAG.
Dodatkowe dane techniczne.
Przyspieszenie: ok. 9,5-10 sekund. Lepsze niż w katalogu. Nic nie robiłem.
Powierzchnia bagażowa mierzona metodą co tylko wejdzie:
Jedna duża kolumna na kołach, 2 mniejsze, 2 stojaki pod konsolę Dj'ską, 5 walizek oświetlenie( 2 głowy(kto się orientuje w branży ten wie o co chodzi), Konsola dj w walizce o wymiarach 120 x60 cm. 2 stojaki pod kolumny, kilkanaście innych gratów okablowanie 2 osoby i jeszcze miejsce było. Metoda VGA nie jest miarodajna.
NIe spotkałem się wcześniej z bardziej pakownym autem typu liftback o podobnych wymiarach.
Rok produkcji 1997
Wersja nadwozia: Liftback(czasem nazywany fastbackiem).
Kolor: Srebrny lub Szary wedle uznania.
Model po liftingu.
Wersja: 1.5i VTEC
Silnik D15Z8
Wyposażenie:
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Klimatyzacja
elektryczne szyby z przodu
elektryczne lusterka
2 głośnikowy fabryczny zestaw Audio(bardzo solidny).
Alufelgi 14"
ABS
Jak sobie więcej przypomnę to napiszę.
Auto ma drobne problemy techniczne z nawiewem, które w najbliższym czasie planuje rozwiązać.
Drobne problemy z korozją, zwalczane na bieżąco.
Aktualizacja:
2 nowe głośniki Hertz DSK 165.5
Montaż sekwencyjnej instalacji gazowej marki STAG.
Byłe auta (1)
Skoda Fabia
Marka:
Skoda
Model:
Fabia
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4
Przebieg:
93 000 km
Pierwsze auto(jeszcze nie moje), którym jeździłem, po zdaniu prawa jazdy. Odczucia mieszane.
Nie było jakoś najgorzej wyposażone, jeździło się nim rzadko, awarii, głównie drobnych niewiele.
Samochód w mojej rodzinie pokonał 26 000 km, podczas których nastąpiły awarie:
- czujników,pamiętam jedynie, że był wymieniany czujnik temp. silnika i jeszcze z 5 innych, których niestety już nie jestem w stanie wymienić.
- awaria mechanizmu elektrycznych szyb po stronie kierowcy. Kawałek cienkiego plastiku - mozna kupić tylko oryginalny lub szukać na szrocie. Widząc jakość tego elementu zdecydowaliśmy się na nowy za 130 zł.
- notorycznie świecąca się kontrolka check engine - co chwile, za każdym razem padał jakiś czujnik, auto krajowe, nie bite - więc wydaje mi się to śmieszne.
- przy 80 000 km, wymiana terkoczącego łańcucha rozrządu - mielił tak strasznie, że ten terkot szło pomylić z dieslem.
- do tego dochodziło zawieszenie. Pierwsze wymiany w zawieszeniu zaakceptowałbym po 150 000 km, po 75, to jest porażka. Do tego zawieszenie katastrofalne - twarde, że na każdej najmniejszej dziurze auto reagowało tak, jakby wpadało w 2 metrową wyrwę.
Gdybym miał te auto od nowości to pewnie ocena była by wyższa, ale tyle roboty przy aucie w przeciągu 26 tys. km. Do tego spalanie w mieście 9,3 litra. Latem przy pustych drogach( mam lekką nogę) udawało się zejść do 9. Wszyscy co opowiadają, że to auto pali im w mieście 8 litrów, albo nigdy go nie mieli, albo kłamią, albo tylko przelatują przez miasto obwodnicami. Ten silnik miał problem zejść w trasie przy 80-90 km/h i tylko lekkim dociskaniu gazu poniżej 7 litrów. Porażka na całej linii. wcześniej był w domu ford fiesta z podobno paliwożernym silnikiem 1,3 60 KM. Nigdy nie spalił przy eko jeździe więcej niż 8 w mieście, a w trasie lekko schodził do 5,5L.
Nie polecam tego auta. Jak ktoś mało jeździ, może pokusić się o egzemplarz z LPG, w celu pozyskania tymczasowego środka transportu, ale tylko za kwoty rzędu 6-7 tys. zł. Więcej za to auto to już przepłacanie.
Nie było jakoś najgorzej wyposażone, jeździło się nim rzadko, awarii, głównie drobnych niewiele.
Samochód w mojej rodzinie pokonał 26 000 km, podczas których nastąpiły awarie:
- czujników,pamiętam jedynie, że był wymieniany czujnik temp. silnika i jeszcze z 5 innych, których niestety już nie jestem w stanie wymienić.
- awaria mechanizmu elektrycznych szyb po stronie kierowcy. Kawałek cienkiego plastiku - mozna kupić tylko oryginalny lub szukać na szrocie. Widząc jakość tego elementu zdecydowaliśmy się na nowy za 130 zł.
- notorycznie świecąca się kontrolka check engine - co chwile, za każdym razem padał jakiś czujnik, auto krajowe, nie bite - więc wydaje mi się to śmieszne.
- przy 80 000 km, wymiana terkoczącego łańcucha rozrządu - mielił tak strasznie, że ten terkot szło pomylić z dieslem.
- do tego dochodziło zawieszenie. Pierwsze wymiany w zawieszeniu zaakceptowałbym po 150 000 km, po 75, to jest porażka. Do tego zawieszenie katastrofalne - twarde, że na każdej najmniejszej dziurze auto reagowało tak, jakby wpadało w 2 metrową wyrwę.
Gdybym miał te auto od nowości to pewnie ocena była by wyższa, ale tyle roboty przy aucie w przeciągu 26 tys. km. Do tego spalanie w mieście 9,3 litra. Latem przy pustych drogach( mam lekką nogę) udawało się zejść do 9. Wszyscy co opowiadają, że to auto pali im w mieście 8 litrów, albo nigdy go nie mieli, albo kłamią, albo tylko przelatują przez miasto obwodnicami. Ten silnik miał problem zejść w trasie przy 80-90 km/h i tylko lekkim dociskaniu gazu poniżej 7 litrów. Porażka na całej linii. wcześniej był w domu ford fiesta z podobno paliwożernym silnikiem 1,3 60 KM. Nigdy nie spalił przy eko jeździe więcej niż 8 w mieście, a w trasie lekko schodził do 5,5L.
Nie polecam tego auta. Jak ktoś mało jeździ, może pokusić się o egzemplarz z LPG, w celu pozyskania tymczasowego środka transportu, ale tylko za kwoty rzędu 6-7 tys. zł. Więcej za to auto to już przepłacanie.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 28.01.2013 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Honda. Cenię też Mazdy, za wysoką jakość i BMW za właściwości jezdne.
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Dance, House, Trance, Pochodne
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Najdalej za jednym razem to było w moich okolicach łącznie 300 km. z Odwiedzanych miejsc: Częstochowa, Katowice, Wisła.
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Polskie wybrzeże (Świnoujście i okolice).
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Objechać latem południową europę.
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Silnik
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Hmm trudne pytanie. Przy nieograniczonym budżecie poczekałbym na rodzimą arrinerę.
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
2
komentarze
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Zima za pasem, śnieżyć ma od 1 listopada, więc na początek przyszłego tygodnia zaplanowałem zamianę kół! Jednak felgi „zimowe” pozostawiały wiele do życzenia. Brałem pod uwagę ...
18
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez JacK
T-roc, Sportsvan i i-10 wymiana kół na koła zimowe.
T-roc i Sportsvan w zakładzie wulkanizacyjnym i tam zostaną koła letnie a i-10 zajmę się osobiście :-)
Dla Sportsvana to będzie ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych