Tutaj jesteś:
Kierowca scaliburgreg
Profil kierowcy scaliburgreg
PRZEBIEG
8
OBROTY
scaliburgreg
POS
16 lat za kółkiem
Ostrów Wielkopolski
Ostrów Wielkopolski
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 10 lat, 10 miesięcy i 19 dni
1134 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
1134 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Wcześniej jeździł:
Peugeot 205 XS TU3S
Fan motoryzacji, szczególnie youngtimerów, ale i niektóre współczesne modele budzą moje pożądanie.
więcej »
Byłe auta (1)
Peugeot 205 XS TU3S
Marka:
Peugeot
Model:
205
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4
Nazwa auta:
XS TU3S
Przebieg:
205 000 km
Moc silnika:
84 KM
Mój drugi już Peugeot 205. Pod maską unikatowy silnik 1.4 TU3S na dwugardzielowym gaźniku Solexa i fabrycznie montowanym ostrzejszym wałku niż późniejsze wersje wtryskowe. Dzięki czemu rozwija 84 km przy 6400 obr./min. co jak na masę 820 kg w połączeniu z bardzo krótką skrzynią biegów o oznaczeniu MA, pozwala się już zacnie rozpędzać w czasie 10 sekund do pierwszej setki.
Autko ma założoną instalację LPG z dołożonym BLOSem, ponieważ na mikserze była tragedia z osiągami. Teraz praktycznie nie ma różnicy między benzyną a gazem.
Z rzeczy, które odbiegają od oryginału to przede wszystkim hamulce. Założyłem na przód zaciski Girling z Citroena ZX GTI N2 (167km) na nowych wentylowanych tarczach Brembo Max 266mm i klockach Ferodo Premier. Tarcze są większe niż fabryka wkładała do modelu GTI. Mimo seryjnych bębnów z tyłu auto hamuje z taką silą, że aż bolą oczy :)
Drugą poważną modyfikacją był montaż pół skórzanych kubełkowych foteli Semi Cuir Ramier z pierwszych wersji GTI. Fabryka wkładała je tylko w latach 85' i 86', potem zmieniono wzór.
Latem toczę się na felgach Speedline SL299 również pochodzących z GTI i na obecny sezon założone zostały gumy Yokohama Parada Spec 2 195/50R15.
Poza wymienionymi rzeczami do wyposażenia zaliczają się jeszcze:
elektryczne szyby
centralny zamek sterowany pilotem
duży panoramiczny szyberdach
uchylane tylne szybki
zegary z obrotomierzem
dokładka z halogenami i lotka na klapie takie jak w GTI
oryginalny lakier "griss graphite" M0TW - auto ma 27 lat i jest w 100% bezwypadkowe (o czym świadczy wiele rzeczy: pojedynczy oryginalny kluczyk otwiera wszystkie 6 zamków w aucie, naklejone paseczki z logiem XS na błotnikach przednich i tylnych oraz drzwiach występowały tylko w tej wersji, idealnie równie przerwy między panelami w nadwoziu, brak jakichkolwiek śladów na nakrętkach trzymających błotniki, drzwi zamykają się jak w nowym aucie :)
fabrycznie dymione na brązowo szyby
czerwone wstawki w kabinie dodające sportowego charakteru
Brak ABSu i brak wspomagania kierownicy sprawiają, że prowadzenie to czysta gokartowa przyjemność, o jaką trudno we współczesnej motoryzacji.
Peugeot sprzedany - pojechał do nowego domu na Litwę.
Autko ma założoną instalację LPG z dołożonym BLOSem, ponieważ na mikserze była tragedia z osiągami. Teraz praktycznie nie ma różnicy między benzyną a gazem.
Z rzeczy, które odbiegają od oryginału to przede wszystkim hamulce. Założyłem na przód zaciski Girling z Citroena ZX GTI N2 (167km) na nowych wentylowanych tarczach Brembo Max 266mm i klockach Ferodo Premier. Tarcze są większe niż fabryka wkładała do modelu GTI. Mimo seryjnych bębnów z tyłu auto hamuje z taką silą, że aż bolą oczy :)
Drugą poważną modyfikacją był montaż pół skórzanych kubełkowych foteli Semi Cuir Ramier z pierwszych wersji GTI. Fabryka wkładała je tylko w latach 85' i 86', potem zmieniono wzór.
Latem toczę się na felgach Speedline SL299 również pochodzących z GTI i na obecny sezon założone zostały gumy Yokohama Parada Spec 2 195/50R15.
Poza wymienionymi rzeczami do wyposażenia zaliczają się jeszcze:
elektryczne szyby
centralny zamek sterowany pilotem
duży panoramiczny szyberdach
uchylane tylne szybki
zegary z obrotomierzem
dokładka z halogenami i lotka na klapie takie jak w GTI
oryginalny lakier "griss graphite" M0TW - auto ma 27 lat i jest w 100% bezwypadkowe (o czym świadczy wiele rzeczy: pojedynczy oryginalny kluczyk otwiera wszystkie 6 zamków w aucie, naklejone paseczki z logiem XS na błotnikach przednich i tylnych oraz drzwiach występowały tylko w tej wersji, idealnie równie przerwy między panelami w nadwoziu, brak jakichkolwiek śladów na nakrętkach trzymających błotniki, drzwi zamykają się jak w nowym aucie :)
fabrycznie dymione na brązowo szyby
czerwone wstawki w kabinie dodające sportowego charakteru
Brak ABSu i brak wspomagania kierownicy sprawiają, że prowadzenie to czysta gokartowa przyjemność, o jaką trudno we współczesnej motoryzacji.
Peugeot sprzedany - pojechał do nowego domu na Litwę.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 02.03.2014 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 5 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Pagani
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Peżotowy Miami Blue
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: głównie rock
-
Podróż marzeń autem:
Odp: 5 tysięcy kilometrów przez kraje zachodniej Europy
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: nie mam takiego, auto musi dobrze jeździć - szybko przyspieszać, skręcać i hamować.
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Będą 3: Pagani Huayra, Jaguar E-type V12, Honda S2000
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych