Tutaj jesteś:
Kierowca sebson77
Profil kierowcy sebson77
PRZEBIEG
68
OBROTY
sebson77
WB
29 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 10 miesięcy i 18 dni
3464 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 572
3464 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 572
Jeździ:
Ford Focus Czarna Panthera
Obecne auta (1)
Ford Focus Czarna Panthera
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
IV
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 EcoBlue
Nazwa auta:
Czarna Panthera
Przebieg:
131 484 km
Byłe auta (7)
Ford Focus Magneto
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
III
Nadwozie:
Kombi Facelifting
Silnik:
2.0 TDCi
Nazwa auta:
Magneto
Przebieg:
228 436 km
Ford Focus Diament
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 Duratec
Nazwa auta:
Diament
Przebieg:
219 280 km
Moc silnika:
145 KM
WYPOSAŻENIE
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Fulda(lato i zima)
Podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
5-cio biegowa skrzynia manulana
Sterowanie radia w kierownicy
Tempomat
Regulowany mechanicznie fotel kierowcy (wysokość)
Elektryczne 4 szyby
Elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
Centralny zamek z domykaniem szyb
Immobilizer
Radio sony - 8 głośników
Komputer pokładowy
Welurowa tapicerka
Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
Trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
Halogeny
Rolety tylnych szyb (przydatne w lecie)
Czujnik deszczu (automatyczna regulacja pracy wycieraczek)
Automatyczne światła
Możliwość zmiany twardości działania wspomagania
Klimatyzowany schowek
OSIĄGI itp.
0-100 - 9,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie paliwa Pb (rzeczywiste) raczej dynamiczny styl jazdy :-)
- miasto 9-11
- trasa 6,5-8
Paliwo w 90% przypadków BP Pb
Dane techniczne:
2.0 Duratec 145KM - 185NM
Masa własna/dopuszczalna - 1420 / 1895 kg
długość / szerokość / wysokość - 4472 / 1849 / 1501 mm
rozstaw osi- 2640 mm
W planach
bezawaryjna eksploatacja :)
Spostrzeżenia po przeszło 5 miesięcznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* miękkie wykończenie kokpitu, ale twardy plastik też jest
* miejsca optymalnie (w mondeo było więcej)
* świetny klimatronik - bardzo dobrze grzeje i ustawia nawiewy
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje w dieslu było inaczej), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,a może to hybryda lub melex?? Tak poważnie jeżdżąc spokojnie to nie słychać silnika, jak jedziemy ostrzej to słychać że jest, jednak nie jest uciążliwy
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów - przydałby się 6 bieg na trasie
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitce od strony kierowcy, oraz bardzo głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagażniku
* składane ręcznie lusterka
* bardzo dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na badylu (w mondeo były amortyzatory) - myślę, że nie będę jej często podnosił
* nic nie koroduje
MINUSY
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* włączanie wycieraczek do góry (po 4 latach jazdy mondeo już się przyzwyczaiłem)
* nic mi nie przychodzi do głowy
Jako wzór do stworzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Fulda(lato i zima)
Podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
5-cio biegowa skrzynia manulana
Sterowanie radia w kierownicy
Tempomat
Regulowany mechanicznie fotel kierowcy (wysokość)
Elektryczne 4 szyby
Elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
Centralny zamek z domykaniem szyb
Immobilizer
Radio sony - 8 głośników
Komputer pokładowy
Welurowa tapicerka
Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
Trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
Halogeny
Rolety tylnych szyb (przydatne w lecie)
Czujnik deszczu (automatyczna regulacja pracy wycieraczek)
Automatyczne światła
Możliwość zmiany twardości działania wspomagania
Klimatyzowany schowek
OSIĄGI itp.
0-100 - 9,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie paliwa Pb (rzeczywiste) raczej dynamiczny styl jazdy :-)
- miasto 9-11
- trasa 6,5-8
Paliwo w 90% przypadków BP Pb
Dane techniczne:
2.0 Duratec 145KM - 185NM
Masa własna/dopuszczalna - 1420 / 1895 kg
długość / szerokość / wysokość - 4472 / 1849 / 1501 mm
rozstaw osi- 2640 mm
W planach
bezawaryjna eksploatacja :)
Spostrzeżenia po przeszło 5 miesięcznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* miękkie wykończenie kokpitu, ale twardy plastik też jest
* miejsca optymalnie (w mondeo było więcej)
* świetny klimatronik - bardzo dobrze grzeje i ustawia nawiewy
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje w dieslu było inaczej), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,a może to hybryda lub melex?? Tak poważnie jeżdżąc spokojnie to nie słychać silnika, jak jedziemy ostrzej to słychać że jest, jednak nie jest uciążliwy
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów - przydałby się 6 bieg na trasie
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitce od strony kierowcy, oraz bardzo głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagażniku
* składane ręcznie lusterka
* bardzo dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na badylu (w mondeo były amortyzatory) - myślę, że nie będę jej często podnosił
* nic nie koroduje
MINUSY
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* włączanie wycieraczek do góry (po 4 latach jazdy mondeo już się przyzwyczaiłem)
* nic mi nie przychodzi do głowy
Jako wzór do stworzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
Ford Focus auto zastępcze
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.6 Duratec
Nazwa auta:
auto zastępcze
Przebieg:
3 120 km
Moc silnika:
100 KM
Samochód zastępczy użytkowany przez 5 dni, w tym czasie zrobione 360 km. 50/50 trasa, miasto - spalanie 10 litrów.
Ocena auta - w odniesieniu do Fokusa I oraz Mondeo III (pomijam fakt przestrzeni bagażowej).
Ogólnie wiecej wad niż zalet, jednym słowem żenada.
Zalety (bo jest ich mało):
Zawieszenie,
Precyzyjna i płynnie działająca skrzynia biegów,
Czujnik Parkowania - dodatkowe wyposażenie,
Zapach "nowości" :).
Wady:
Silnik zachowujący się jak o 25 koni słabszy!!! To auto nie przyspiesza tylko się toczy!!!
Bardzo głośny silnik, (żeby było cicho trzeba na 5 biegu jechać 60-70 później hałas),
Słabe wyciszenie wnętrza,
Kierownica z tworzywa (ręce bolą od prowadzenia)
Mało wydajna klimatyzacja (ale jednak chłodziła),
Twarde i tandetne materiały wykończeniowe (dzięki środkowemu panelowi - twardy jak decha - od opierania bolało mnie prawe kolano),
Tapicerka foteli - po przejechaniu niecałych 400 km miałem obtarte prawe ramię powyżej łokcia od obicia fotela - wyszła zmiana biegów,
Mało miejsca dla pasażerów tylnej kanapy
Lusterka zewnętrzne - obraz jak w szklanej kuli, nieproporcjonalnie duże, ponadto inny obraz w lewym inny w prawym lusterku,
Odgłos zamykanych drzwi jak w starym Wartburgu tragedia,
Obraz całości dopełniło spalanie przy delikanej jeździe, które wyniosło 10 litów na 100 km.
Konkluzja - jeśli zamierzasz kupić Nowego Focusa II lub III generacji odpuść sobie.
Ocena auta - w odniesieniu do Fokusa I oraz Mondeo III (pomijam fakt przestrzeni bagażowej).
Ogólnie wiecej wad niż zalet, jednym słowem żenada.
Zalety (bo jest ich mało):
Zawieszenie,
Precyzyjna i płynnie działająca skrzynia biegów,
Czujnik Parkowania - dodatkowe wyposażenie,
Zapach "nowości" :).
Wady:
Silnik zachowujący się jak o 25 koni słabszy!!! To auto nie przyspiesza tylko się toczy!!!
Bardzo głośny silnik, (żeby było cicho trzeba na 5 biegu jechać 60-70 później hałas),
Słabe wyciszenie wnętrza,
Kierownica z tworzywa (ręce bolą od prowadzenia)
Mało wydajna klimatyzacja (ale jednak chłodziła),
Twarde i tandetne materiały wykończeniowe (dzięki środkowemu panelowi - twardy jak decha - od opierania bolało mnie prawe kolano),
Tapicerka foteli - po przejechaniu niecałych 400 km miałem obtarte prawe ramię powyżej łokcia od obicia fotela - wyszła zmiana biegów,
Mało miejsca dla pasażerów tylnej kanapy
Lusterka zewnętrzne - obraz jak w szklanej kuli, nieproporcjonalnie duże, ponadto inny obraz w lewym inny w prawym lusterku,
Odgłos zamykanych drzwi jak w starym Wartburgu tragedia,
Obraz całości dopełniło spalanie przy delikanej jeździe, które wyniosło 10 litów na 100 km.
Konkluzja - jeśli zamierzasz kupić Nowego Focusa II lub III generacji odpuść sobie.
Hyundai Pony żółw
Marka:
Hyundai
Model:
Pony
Generacja:
III
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5
Nazwa auta:
żółw
Przebieg:
125 000 km
Moc silnika:
72 KM
Hyundai Lantra
Marka:
Hyundai
Model:
Lantra
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.5
Przebieg:
115 000 km
Moc silnika:
90 KM
Dobrze służył, był niezawodny, nigdy nie odmówił współpracy.
Z wyposażenia:
- elektryczne szyby
- 2 poduchy powietrzne
- abs (za szybko reagujący)
- elektryczne i podgrzewane lusterka.
Z wyposażenia:
- elektryczne szyby
- 2 poduchy powietrzne
- abs (za szybko reagujący)
- elektryczne i podgrzewane lusterka.
Ford Focus Ferrari
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.8 16V
Nazwa auta:
Ferrari
Przebieg:
125 000 km
Moc silnika:
115 KM
Ferrari - szybki, szybszy, najszybszy - za szybki, co widać.
Ford Mondeo Grzechotnik
Marka:
Ford
Model:
Mondeo
Generacja:
III
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 TDCi
Nazwa auta:
Grzechotnik
Przebieg:
264 854 km
Moc silnika:
125 KM
Klekocze jak stary diesel, stąd nazwa, jednak w środku jest bardzo cichutki. Świetne autko. Przy tym przebiegu wygląda w środku i na zewnątrz lepiej niż nie jedno z przebiegiem o połowę niższym. Może dlatego, że był jeżdżony w Niemczech?
WYPOSAŻENIE
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Continental (lato), Pirelli (zima)
podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
6-cio biegowa skrzynia manulana
sterowanie radia w kierownicy
elektrycznie regulowany fotel kierowcy (pełna regulacja)
elektrycznie regulowana wysokość fotela pasażera
elektryczne 4 szyby
elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
centralny zamek z domykaniem szyb
immobilizer
Nawigacja Blaupunkt (nieprzydatne) odtwarzanie CD i MP3 (super)
brak komputera pokładowego
welurowa tapicerka
asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
halogeny
OSIĄGI itp.
0-100 - 10,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie ON miasto 8-10 trasa 5.5-7.3 raczej dynamiczny styl jazdy :-)
Paliwo w 90% przypadków BP disel
Dane techniczne:
2.0 TDCI 125KM 330NM (a dokładnie - 2.0L Duratorq DI HPCR, 125PS)
Masa własna/dopuszczalna - 1505 / 2035 kg
długość / szerokość / wysokość - 4804 / 1775 / 1419 mm
rozstaw osi- 2754 mm
Szerokość całkowita (z lusterkami zewnętrznymi) - 1958
W planach
* chip (tzn. redbox)
Spostrzeżenia po przeszło rocznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* bardzo miękkie wykończenie (nie jak w większości plastik)
* dużo miejsca nawet z tyłu nogi mają luzik, bagażnik bardzo duży 540/1700
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,(mojego klekota słychać na zewnątrz w środku jak benzyna)
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitówce(który w lato tak się nagrzewa, że zniszczył mi szkła w okularach), oraz głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagazniku
* składane ręcznie lusterka
* dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na amortyzatorach
* nic nie koroduje
MINUSY
* dieselek z możliwymi kosztownymi chorobami
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* za głośny klikacz kierunkowskazu (jeszcze nie mogę się przyzwyczaić)
* włączanie wycieraczek do góry (jeszcze nie mogę się przyzwyczaić)
* klimatronik jakoś dziwnie dozuje temperaturę
* światła mijania powinny się wyłączać automatycznie po wyjęciu kluczyków i włączać po zapaleniu auta
Jako wzór do stowrzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
Podziękowania dla Roberto77b za motywację do uzupełniania profilu auta :) .
WYPOSAŻENIE
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Continental (lato), Pirelli (zima)
podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
6-cio biegowa skrzynia manulana
sterowanie radia w kierownicy
elektrycznie regulowany fotel kierowcy (pełna regulacja)
elektrycznie regulowana wysokość fotela pasażera
elektryczne 4 szyby
elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
centralny zamek z domykaniem szyb
immobilizer
Nawigacja Blaupunkt (nieprzydatne) odtwarzanie CD i MP3 (super)
brak komputera pokładowego
welurowa tapicerka
asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
halogeny
OSIĄGI itp.
0-100 - 10,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie ON miasto 8-10 trasa 5.5-7.3 raczej dynamiczny styl jazdy :-)
Paliwo w 90% przypadków BP disel
Dane techniczne:
2.0 TDCI 125KM 330NM (a dokładnie - 2.0L Duratorq DI HPCR, 125PS)
Masa własna/dopuszczalna - 1505 / 2035 kg
długość / szerokość / wysokość - 4804 / 1775 / 1419 mm
rozstaw osi- 2754 mm
Szerokość całkowita (z lusterkami zewnętrznymi) - 1958
W planach
* chip (tzn. redbox)
Spostrzeżenia po przeszło rocznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* bardzo miękkie wykończenie (nie jak w większości plastik)
* dużo miejsca nawet z tyłu nogi mają luzik, bagażnik bardzo duży 540/1700
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,(mojego klekota słychać na zewnątrz w środku jak benzyna)
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitówce(który w lato tak się nagrzewa, że zniszczył mi szkła w okularach), oraz głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagazniku
* składane ręcznie lusterka
* dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na amortyzatorach
* nic nie koroduje
MINUSY
* dieselek z możliwymi kosztownymi chorobami
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* za głośny klikacz kierunkowskazu (jeszcze nie mogę się przyzwyczaić)
* włączanie wycieraczek do góry (jeszcze nie mogę się przyzwyczaić)
* klimatronik jakoś dziwnie dozuje temperaturę
* światła mijania powinny się wyłączać automatycznie po wyjęciu kluczyków i włączać po zapaleniu auta
Jako wzór do stowrzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
Podziękowania dla Roberto77b za motywację do uzupełniania profilu auta :) .
Przyszłe auta (2)
Ford S-Max
Ford Mondeo
najmocniejszy diesel
Blog kierowcy (5)
Dotyczy: Ford Mondeo Grzechotnik
Dodano: 14 lat temu, przez
sebson77
Chciałem się podzielić ostatnim "porównianiem" drogowym jakiego dokonałem.
Otóż na światłach spotkałem narwanego kierowcę Octavi II w TDI (nie wiem jaki był to silnik, jednak podejrzewam ...
7
komentarzy
Dotyczy: Ford Mondeo Grzechotnik
Dodano: 15 lat temu, przez
sebson77
W związku z kolejnym wystąpieniem błędu potocznie zwanego "sprężynką" odstawiłem grzechotnika do serwisu. Po diagnozie wtryski do kompletnej regeneracji, pompa paliwa sprawna, turbo sprawne. ...
1
komentarz
Dotyczy: Ford Mondeo Grzechotnik
Dodano: 15 lat temu, przez
sebson77
W związku ze słabym rozgrzewaniem się silnika w zimie na krótkich odcinkach (pomimo sprawnych termostatow) zostałem "zmuszony" do zmian w dolocie powietrza :). Mówiąc prościej zasłoniłem ...
11
komentarzy
Dotyczy: Ford Mondeo Grzechotnik
Dodano: 15 lat temu, przez
sebson77
Dokupiłem żarówki 5W i włożyłem w miejsca fabryczne - ciekawe czemu poprzedni właściciel tego nie zrobił?
2
komentarze
Dotyczy: Ford Mondeo Grzechotnik
Dodano: 15 lat temu, przez
sebson77
Kierując się wytycznymi z forum www. zamontowałem lampkę nad tylnym siedzeniem. Pasażerowie (w szczególności mój syn) są bardzo zadowoleni. Polecam wszystkim.
Trudność może sprawić ...
6
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 26.03.2009 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 55 |
Liczba wystawionych ocen | 572 |
Liczba wpisów w blogach aut | 5 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 1 |
Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych