Tutaj jesteś:
Kierowca sk2011
Profil kierowcy sk2011
PRZEBIEG
4
OBROTY
sk2011
LUB
Lublin
offline (ostatnio widziano 11 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat i 1 miesiąca
1628 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 163
1628 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 163
Wcześniej jeździł:
Daewoo Lanos SX
Obecne auta (3)
Renault Megane Grandtour
Marka:
Renault
Model:
Megane
Generacja:
III
Nadwozie:
Grandtour
Silnik:
1.5 dCi
Nazwa auta:
Grandtour
Moc silnika:
105 KM
Samochód od nowości był robiony tylko i wyłącznie w autoryzowanych stacjach obsługi Renault, na oryginalnych częściach. Koszty eksploatacyjne sprowadzają się do kosztów przeglądów, wymiany oleju, filtrów oraz kupna nowych opon. Pojazd bardzo dobrze się trzyma drogi, prowadzi się go niezwykle pewnie oraz komfortowo. Gorąco polecam kupno pojazdu tego typu.
Zalety:
+ jest praktycznie bezawaryjny
+ niskie średnie spalanie
+ dobrze się trzyma drogi
+ wysoki komfort podróży (miękko zawieszony)
+ bezpieczeństwo
+ dosyć elastyczny i dynamiczny silnik
+ wzorowa obsługa Renault Assistance
+ wydajna klimatyzacja
+ piękna sytlistyka
Wady:
- mniej przestronne wnętrze niż w poprzedniej generacji
Zalety:
+ jest praktycznie bezawaryjny
+ niskie średnie spalanie
+ dobrze się trzyma drogi
+ wysoki komfort podróży (miękko zawieszony)
+ bezpieczeństwo
+ dosyć elastyczny i dynamiczny silnik
+ wzorowa obsługa Renault Assistance
+ wydajna klimatyzacja
+ piękna sytlistyka
Wady:
- mniej przestronne wnętrze niż w poprzedniej generacji
Fiat 126p "Maluch" FL
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Nazwa auta:
FL
Bardzo wdzięczny zabytkowy samochód z duszą. Jestem dumny z faktu posiadania youngtimera tego typu. Obecnie pojazd czeka na gruntowny remont.
Zalety:
+ niskie koszty utrzymania oraz napraw
+ ten pojazd naprawisz dosłownie wszędzie
+ wysoka przyjemność z jazdy
+ jest to jeżdżąca legenda
Zalety:
+ niskie koszty utrzymania oraz napraw
+ ten pojazd naprawisz dosłownie wszędzie
+ wysoka przyjemność z jazdy
+ jest to jeżdżąca legenda
Renault Megane Grandtour
Marka:
Renault
Model:
Megane
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.5 dCi
Nazwa auta:
Grandtour
Moc silnika:
105 KM
Samochód od nowości był robiony tylko i wyłącznie w autoryzowanych stacjach obsługi Renault, na oryginalnych częściach. Koszty eksploatacyjne sprowadzają się do kosztów przeglądów, wymiany oleju, filtrów oraz kupna nowych opon. Pojazd bardzo dobrze się trzyma drogi, prowadzi się go niezwykle pewnie oraz komfortowo. Jak na razie z każdej kolizji pojazd wychodzi bardzo dobrze (a miałem się o tym okazję przekonać dwa razy), pod względem bezpieczeństwa daję mu 9/10 pkt. Gorąco polecam kupno pojazdu tego typu.
Zalety:
+ niskie średnie spalanie
+ dobrze się trzyma drogi
+ wysoki komfort podróży (miękko zawieszony)
+ bezpieczeństwo
+ przestronne wnętrze
+ dosyć elastyczny i dynamiczny silnik
+ wzorowa obsługa Renault Assistance
+ wydajna klimatyzacja
Wady:
- niewygodne standardowe zagłówki foteli
Zalety:
+ niskie średnie spalanie
+ dobrze się trzyma drogi
+ wysoki komfort podróży (miękko zawieszony)
+ bezpieczeństwo
+ przestronne wnętrze
+ dosyć elastyczny i dynamiczny silnik
+ wzorowa obsługa Renault Assistance
+ wydajna klimatyzacja
Wady:
- niewygodne standardowe zagłówki foteli
Byłe auta (1)
Daewoo Lanos SX
Marka:
Daewoo
Model:
Lanos
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 i 16V
Nazwa auta:
SX
Przebieg:
123 542 km
Moc silnika:
106 KM
Auto kupione nowe w roku 1999. Ze względu na rocznik ma on 71% polskich części i był montowany z zestawu CKD. Jest więc w rodzinie od 13 lat.
EDIT: przy przebiegu 116 000 wymieniłem rozrząd :)
Wersja SX obejmująca:
-gumowe listewki dookoła auta
-poduszkę kierowcy (wtedy jeszcze nie było opcji poduszki pasażera)
-trzy płaszczyzny regulacji fotela kierowcy
-wysuwany stojak na napoje
-pełne zegary (obrotomierz, prędkościomierz, temperatura silnika, stan baku)
-halogeny z przodu
-zderzaki w kolorze nadwozia
-pseudo-spojler nad tylną szybą
-skórzany mieszek lewarka
Trochę techniki:
NAZWA: 1.6 16V
OZNACZENIE KODOWE: A16DMS
TYP/POJEMNOŚĆ: benzynowy R4, 1598 cm³
MOC PRZY OBROTACH NA MINUTĘ: 106KM/6000
MOMENT OBROTOWY: 145 Nm przy 3400
V MAX: 180 km/h
PRZYSPIESZENIE 0-100: 11,5s
SKRZYNIA BIEGÓW: manualna, 5-biegowa
OPONY: 185/60 R14
POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA: 274 l
DŁUGOŚĆ: 4074 mm
SZEROKOŚĆ: 1678 mm
WYSOKOŚĆ: 1432 mm
ROZSTAW OSI: 2520 mm
MASA WŁASNA: 1011–1177 kg
ZBIORNIK PALIWA: 48 l
LICZBA MIEJSC: 4 (samochód z kratką)
TEST EURO NCAP: 2,5 gwiazdki
Co można powiedzieć o tym aucie? Ma wiele wad i wiele zalet...
+dynamika
+elastyczność
+całkiem duży bagażnik jak na auto tej klasy
+ciężko zabrudzić środek
+bezawaryjność przez te wszystkie lata
+diablo tanie koszty eksploatacji
+wspomaganie
+światła przeciwmgielne
+elektryczne szyby z przodu
+brak przeróbek- auto w 100% oryginalne
+prosta obsługa
+system fabrycznego nagłośnienia car audio, tylko cztery głośniki ale za to całkiem wydajne
+krata, samochód z homologacją ciężarową
A wady?
-wysokie spalanie jak na tą moc
-nic nie dające zagłówki
-brak klimatyzacji
-parujące szyby przy dużej wilgoci i mrozie
-niewydajny nawiew
-fotele niewygodne na długich trasach
-czasem trzeszczące plastiki
-psujący się mechanizm otwierania popielniczki
EDIT: przy przebiegu 116 000 wymieniłem rozrząd :)
Wersja SX obejmująca:
-gumowe listewki dookoła auta
-poduszkę kierowcy (wtedy jeszcze nie było opcji poduszki pasażera)
-trzy płaszczyzny regulacji fotela kierowcy
-wysuwany stojak na napoje
-pełne zegary (obrotomierz, prędkościomierz, temperatura silnika, stan baku)
-halogeny z przodu
-zderzaki w kolorze nadwozia
-pseudo-spojler nad tylną szybą
-skórzany mieszek lewarka
Trochę techniki:
NAZWA: 1.6 16V
OZNACZENIE KODOWE: A16DMS
TYP/POJEMNOŚĆ: benzynowy R4, 1598 cm³
MOC PRZY OBROTACH NA MINUTĘ: 106KM/6000
MOMENT OBROTOWY: 145 Nm przy 3400
V MAX: 180 km/h
PRZYSPIESZENIE 0-100: 11,5s
SKRZYNIA BIEGÓW: manualna, 5-biegowa
OPONY: 185/60 R14
POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA: 274 l
DŁUGOŚĆ: 4074 mm
SZEROKOŚĆ: 1678 mm
WYSOKOŚĆ: 1432 mm
ROZSTAW OSI: 2520 mm
MASA WŁASNA: 1011–1177 kg
ZBIORNIK PALIWA: 48 l
LICZBA MIEJSC: 4 (samochód z kratką)
TEST EURO NCAP: 2,5 gwiazdki
Co można powiedzieć o tym aucie? Ma wiele wad i wiele zalet...
+dynamika
+elastyczność
+całkiem duży bagażnik jak na auto tej klasy
+ciężko zabrudzić środek
+bezawaryjność przez te wszystkie lata
+diablo tanie koszty eksploatacji
+wspomaganie
+światła przeciwmgielne
+elektryczne szyby z przodu
+brak przeróbek- auto w 100% oryginalne
+prosta obsługa
+system fabrycznego nagłośnienia car audio, tylko cztery głośniki ale za to całkiem wydajne
+krata, samochód z homologacją ciężarową
A wady?
-wysokie spalanie jak na tą moc
-nic nie dające zagłówki
-brak klimatyzacji
-parujące szyby przy dużej wilgoci i mrozie
-niewydajny nawiew
-fotele niewygodne na długich trasach
-czasem trzeszczące plastiki
-psujący się mechanizm otwierania popielniczki
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 30.12.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 3 |
Liczba wystawionych ocen | 163 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 11 |
Liczba postów na forum | 0 |
Kierowca sk2011 należy do 4 grup:
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych