Tutaj jesteś:
Kierowca wk0307
Profil kierowcy wk0307
PRZEBIEG
4
OBROTY
wk0307
CB
26 lat za kółkiem
Bydgoszcz
Bydgoszcz
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 4 miesięcy i 18 dni
4993 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 58
4993 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 58
Obecne auta (4)
Mercedes Klasa A
Marka:
Mercedes
Model:
Klasa A
Generacja:
W168
Nadwozie:
Mikrovan
Silnik:
1.7 CDI
Przebieg:
227 015 km
Przyczepa SAM
Nazwa auta:
Przyczepa SAM
Przebieg:
100 km
Volkswagen Passat
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B5
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.9 TDI
Przebieg:
307 981 km
Chrysler Voyager
Marka:
Chrysler
Model:
Voyager
Generacja:
III
Nadwozie:
Minivan
Silnik:
2.5 TD
Przebieg:
561 270 km
Generacja III
Typ nadwozia Van
Lata produkcji 1996-2000
Moc [KM/KW] 116/85
Pojemność silnika [cm3] 2499
Rodzaj paliwa Diesel
Liczba cylindrów 4
Maksymalny moment obrotowy [Nm] 262
Przyspieszenie 0–100km/h [s] 12.3
Liczba drzwi 5
Skrzynia biegów Manualna
Liczba biegów 5
Napęd Przód
Prędkość max. [km/h] 166
Długość [mm] 4733
Szerokość [mm] 1950
Wysokość 1740
Masa własna [kg] 1705
Masa całkowita [kg] 2350
Min/Max pojemność bagażnika [l] 450/4140
Zużycie paliwa cykl pozamiejski 7,2
Typ nadwozia Van
Lata produkcji 1996-2000
Moc [KM/KW] 116/85
Pojemność silnika [cm3] 2499
Rodzaj paliwa Diesel
Liczba cylindrów 4
Maksymalny moment obrotowy [Nm] 262
Przyspieszenie 0–100km/h [s] 12.3
Liczba drzwi 5
Skrzynia biegów Manualna
Liczba biegów 5
Napęd Przód
Prędkość max. [km/h] 166
Długość [mm] 4733
Szerokość [mm] 1950
Wysokość 1740
Masa własna [kg] 1705
Masa całkowita [kg] 2350
Min/Max pojemność bagażnika [l] 450/4140
Zużycie paliwa cykl pozamiejski 7,2
Byłe auta (3)
Opel Omega
Marka:
Opel
Model:
Omega
Generacja:
A
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.3 TD Intercooler
Przebieg:
351 297 km
Moc silnika:
100 KM
Opel Omega A, 23 DTR kombi
Rok produkcji 1992
Chyba jedna z najobficiej wyposażonych omeg z serii A.
Doskonale nadaje się na dalekie trasy, gdzie konieczny jest nocleg.
Może jechać w dwóch kierowców, gdzie jeden wygodnie śpi po rozłożeniu tylnego oparcia (siedzenia są dzielone).
Z tyłu nie ma żadnych nierówności.
Sprawdza się też przy remoncie mieszkania – jest bardzo pojemna, a na relingach można spokojnie przewieść 5 płyt gipsowo-kartonowych.
W połączeniu z przyczepą daje całkiem niezły zestaw.
Na trasie trzyma się doskonale jezdni, nie odczuwa się podmuchów ciężarówek, mijanych nawet bardzo blisko.
Jeśli ma dobre opony, to bardzo ciężko jest zarzucić tyłem samochodu.
Prędkość jaką udało mi się uzyskać to 175 km/h.
Zbiornik paliwa 70l - na pełnym przejechałem zimą ok. 900 km, ale z ciężką przyczepą potrafi spalić nawet 13 l/100 km.
Skrzynia biegów manualna.
Doskonała do holowania przyczepy, bo na pierwszym biegu ma duże przełożenie. Przy awarii samochodu można przełączyć na pierwszy bieg i na samym rozruszniku zjechać na pobocze – nawet pod górkę.
Napęd na tylne koła.
Z tyłu są amortyzatory, które ustawiają pojazd automatycznie w poziomie. Nawet jak poszła mi kiedyś opona to nie odczułem tego, bo samochód sam się wyrównał.
W chwili obecnej poszedł jeden amortyzator dlatego układ został rozłączony. Do tego modelu nie opłaca już się kupować nowych tego typu amortyzatorów, bo zestaw jest zbyt drogi.
ABS jest w zestawie tej wersji samochodu, ale są z nim kłopoty.
Po wymianie płynu hamulcowego działa kilka dni, potem działa przez jakieś 500 metrów od chwili uruchomienia pojazdu i się rozłącza.
Można się przyzwyczaić do jady bez ABS-u, tylko czasami denerwuje paląca się kontrolka.
Silnik był ok. do czasu oddania go w ręce „fachowców”.
Zaczął „wywalać” płyn chłodniczy przez zbiornik wyrównawczy.
Diagnozy były różne: dziurawa chłodnica, uszczelka pod głowicą, zepsuta pompa wodna, w konsekwencji kilkakrotnie wymieniana była uszczelka pod głowicą, do tego stopnia, że głowicy nie można już regenerować – jest już maksymalnie zeszlifowana.
Teraz przeznaczona jest tylko do jazdy gdy nie ma mrozu, bo zamiast płynu chłodniczego wlewam wodę destylowaną. Średnio „wywala” 1 litr wody na 100 km.
Poniżej przedstawiam wyposażenie, które jest w omedze 23 DTR, a którego nie ma oryginalnie w omedze 23 YD:
Relingi dachowe
Szyberdach
Centralny zamek
Hak holowniczy
Kompresor tylnych amortyzatorów
ABS
Turbosprężarka
Interculer
Chłodnica oleju
Dodatkowe żarówki w reflektorach przednich
Halogeny
Dodatkowa pompa elektryczna w układzie chłodzenia
Obrotomierz
Regulator ustawienia wysokości świateł
Podgrzewane spryskiwacze przedniej szyby
Osłona progów z tworzywa sztucznego
Osłona krawędzi tylnej klapy z tworzywa sztucznego
Czujnik poziomu cieczy chłodzącej
Czujnik ciśnienia oleju
Rok produkcji 1992
Chyba jedna z najobficiej wyposażonych omeg z serii A.
Doskonale nadaje się na dalekie trasy, gdzie konieczny jest nocleg.
Może jechać w dwóch kierowców, gdzie jeden wygodnie śpi po rozłożeniu tylnego oparcia (siedzenia są dzielone).
Z tyłu nie ma żadnych nierówności.
Sprawdza się też przy remoncie mieszkania – jest bardzo pojemna, a na relingach można spokojnie przewieść 5 płyt gipsowo-kartonowych.
W połączeniu z przyczepą daje całkiem niezły zestaw.
Na trasie trzyma się doskonale jezdni, nie odczuwa się podmuchów ciężarówek, mijanych nawet bardzo blisko.
Jeśli ma dobre opony, to bardzo ciężko jest zarzucić tyłem samochodu.
Prędkość jaką udało mi się uzyskać to 175 km/h.
Zbiornik paliwa 70l - na pełnym przejechałem zimą ok. 900 km, ale z ciężką przyczepą potrafi spalić nawet 13 l/100 km.
Skrzynia biegów manualna.
Doskonała do holowania przyczepy, bo na pierwszym biegu ma duże przełożenie. Przy awarii samochodu można przełączyć na pierwszy bieg i na samym rozruszniku zjechać na pobocze – nawet pod górkę.
Napęd na tylne koła.
Z tyłu są amortyzatory, które ustawiają pojazd automatycznie w poziomie. Nawet jak poszła mi kiedyś opona to nie odczułem tego, bo samochód sam się wyrównał.
W chwili obecnej poszedł jeden amortyzator dlatego układ został rozłączony. Do tego modelu nie opłaca już się kupować nowych tego typu amortyzatorów, bo zestaw jest zbyt drogi.
ABS jest w zestawie tej wersji samochodu, ale są z nim kłopoty.
Po wymianie płynu hamulcowego działa kilka dni, potem działa przez jakieś 500 metrów od chwili uruchomienia pojazdu i się rozłącza.
Można się przyzwyczaić do jady bez ABS-u, tylko czasami denerwuje paląca się kontrolka.
Silnik był ok. do czasu oddania go w ręce „fachowców”.
Zaczął „wywalać” płyn chłodniczy przez zbiornik wyrównawczy.
Diagnozy były różne: dziurawa chłodnica, uszczelka pod głowicą, zepsuta pompa wodna, w konsekwencji kilkakrotnie wymieniana była uszczelka pod głowicą, do tego stopnia, że głowicy nie można już regenerować – jest już maksymalnie zeszlifowana.
Teraz przeznaczona jest tylko do jazdy gdy nie ma mrozu, bo zamiast płynu chłodniczego wlewam wodę destylowaną. Średnio „wywala” 1 litr wody na 100 km.
Poniżej przedstawiam wyposażenie, które jest w omedze 23 DTR, a którego nie ma oryginalnie w omedze 23 YD:
Relingi dachowe
Szyberdach
Centralny zamek
Hak holowniczy
Kompresor tylnych amortyzatorów
ABS
Turbosprężarka
Interculer
Chłodnica oleju
Dodatkowe żarówki w reflektorach przednich
Halogeny
Dodatkowa pompa elektryczna w układzie chłodzenia
Obrotomierz
Regulator ustawienia wysokości świateł
Podgrzewane spryskiwacze przedniej szyby
Osłona progów z tworzywa sztucznego
Osłona krawędzi tylnej klapy z tworzywa sztucznego
Czujnik poziomu cieczy chłodzącej
Czujnik ciśnienia oleju
Łada Niva
Marka:
Łada
Model:
Niva
Nadwozie:
2131
Silnik:
1.7
Przebieg:
198 565 km
Moc silnika:
79 KM
Łada Niva - samochód typowo do jazdy w terenie, idealny do holowania i wodowania motorówki.
Rok produkcji 1996
Nadwozie samonośne
Napęd na 2 osie, bez blokady dyferencjałów
Silnik 1,7 z jednopunktowym wtryskiem paliwa
Skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa z możliwością przełączenia na jazdę drogową i terenową
Na trasie odnosi się wrażenie jakby jechało się większa wersją „malucha”.
Mam na myśli wykończenie wnętrza – tapicerka wykonana podobnie jak w „maluchu”.
Przy prędkościach 120-130 km/h blachy wpadają w wibracje co charakteryzuje się specyficznym dźwiękiem (przydałoby się wypełnienie pustych przestrzeni pomiędzy tapicerką a zewnętrzną częścią blach.
Samochód jest stosunkowo krótki, zbiornik benzyny znajduje się pod siedzeniem pasażera dlatego też przy jeździe na benzynie słychać dość głośno pracę pompy paliwa.
W tym modelu przydałoby się wspomaganie układu kierowniczego zwłaszcza podczas parkowania.
Według mnie samochód nadaje się idealnie w teren.
Powyższy fakt, jak i niska cena części zamiennych jest dużą zaletą w porównaniu z innymi samochodami terenowymi.
Spalanie, które jest widoczne dla wszystkich, jest oczywiście dużo zawyżone.
Jest to wynik błędu, który kiedyś popełniłem podczas wpisywania danych.
Wpisując ilość zatankowanego paliwa, należy określić procent jazdy na gazie w stosunku do jazdy na benzynie.
Początkowo nie zwracałem na to uwagi, dlatego wyszły takie nieścisłości. Próbowałem to poprawić, ale mi nie wyszło...
Posłużę się cytatem z instrukcji obsługi:
"Zużycie paliwa na 100 km nie więcej niż:
8,3 l - przy szybkości 90 km/h na piątym biegu,
11,5 l - przy szybkości 120 km/h na piątym biegu,
10,2 l - w ruchu miejskim."
Tylko raz testowałem go na dłuższej trasie: Bydgoszcz - Sopot - Bydgoszcz, (ok. 400 km w dwie strony). Jazda w lutym w temp. ok. - 5 stopni C, tylko na gazie, z prędkością 70 - 90 km/h.
Zużycie gazu wyszło gdzieś w granicach 15 l/100 km.
Wyposażenie i usprawnienia nieoryginalne:
Instalacja gazowa, zbiornik 70 litrów zamontowany za oparciem tylnego siedzenia,
Hak holowniczy,
Bagażnik na dachu,
Na przedniej części bagażnika 4 światła dalekosiężne,
Na zderzaku 2 halogeny,
Zamek przy wlewie paliwa,
Trzecie światło stop,
Autoalarm z czujnikiem wstrząsowym,
Centralny zamek,
Możliwość uruchomienia silnika za pomocą pilota (jeden przycisk uruchamia zapłon, drugi rozrusznik),
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa po przełączeniu na gaz.
Rok produkcji 1996
Nadwozie samonośne
Napęd na 2 osie, bez blokady dyferencjałów
Silnik 1,7 z jednopunktowym wtryskiem paliwa
Skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa z możliwością przełączenia na jazdę drogową i terenową
Na trasie odnosi się wrażenie jakby jechało się większa wersją „malucha”.
Mam na myśli wykończenie wnętrza – tapicerka wykonana podobnie jak w „maluchu”.
Przy prędkościach 120-130 km/h blachy wpadają w wibracje co charakteryzuje się specyficznym dźwiękiem (przydałoby się wypełnienie pustych przestrzeni pomiędzy tapicerką a zewnętrzną częścią blach.
Samochód jest stosunkowo krótki, zbiornik benzyny znajduje się pod siedzeniem pasażera dlatego też przy jeździe na benzynie słychać dość głośno pracę pompy paliwa.
W tym modelu przydałoby się wspomaganie układu kierowniczego zwłaszcza podczas parkowania.
Według mnie samochód nadaje się idealnie w teren.
Powyższy fakt, jak i niska cena części zamiennych jest dużą zaletą w porównaniu z innymi samochodami terenowymi.
Spalanie, które jest widoczne dla wszystkich, jest oczywiście dużo zawyżone.
Jest to wynik błędu, który kiedyś popełniłem podczas wpisywania danych.
Wpisując ilość zatankowanego paliwa, należy określić procent jazdy na gazie w stosunku do jazdy na benzynie.
Początkowo nie zwracałem na to uwagi, dlatego wyszły takie nieścisłości. Próbowałem to poprawić, ale mi nie wyszło...
Posłużę się cytatem z instrukcji obsługi:
"Zużycie paliwa na 100 km nie więcej niż:
8,3 l - przy szybkości 90 km/h na piątym biegu,
11,5 l - przy szybkości 120 km/h na piątym biegu,
10,2 l - w ruchu miejskim."
Tylko raz testowałem go na dłuższej trasie: Bydgoszcz - Sopot - Bydgoszcz, (ok. 400 km w dwie strony). Jazda w lutym w temp. ok. - 5 stopni C, tylko na gazie, z prędkością 70 - 90 km/h.
Zużycie gazu wyszło gdzieś w granicach 15 l/100 km.
Wyposażenie i usprawnienia nieoryginalne:
Instalacja gazowa, zbiornik 70 litrów zamontowany za oparciem tylnego siedzenia,
Hak holowniczy,
Bagażnik na dachu,
Na przedniej części bagażnika 4 światła dalekosiężne,
Na zderzaku 2 halogeny,
Zamek przy wlewie paliwa,
Trzecie światło stop,
Autoalarm z czujnikiem wstrząsowym,
Centralny zamek,
Możliwość uruchomienia silnika za pomocą pilota (jeden przycisk uruchamia zapłon, drugi rozrusznik),
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa po przełączeniu na gaz.
Audi 100
Marka:
Audi
Model:
100
Generacja:
C4
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.8 E V6
Przebieg:
194 585 km
Moc silnika:
174 KM
-Audi 100 C4, sedan.
-Idealny na autostradę – na gazie udało mi się rozwinąć prędkość 220 km/h.
-Spalanie cząstkowe, po rozgrzaniu silnika i podczas płynnej jazdy z prędkością w granicach 100-140 km/h wg wskazań komputera wynosi 6-7 litrów.
-Kolor: bordowy.
-Pojemność silnika: 2,8 V6
-Automatyczna skrzynia biegów.
-Instalacja gazowa, zbiornik 60 l umieszczony w bagażniku.
-ABS - z możliwością ręcznego wyłączenia w czasie jazdy
-Wspomaganie kierownicy
-Autoalarm z dodatkowym dwustrefowym czujnikiem mikrofalowym załączanym niezależnie od czujnika wstrząsowego.
-Blokada skrzyni biegów
-Centralny zamek - pneumatyczny
-Opcja jazdy sportowej
-Sportowa kierownica, obszyta skórą
-Komputer pokładowy
-Klimatronic
-Radio+CD
-Wzmacniacz audio - pod tylną kanapą
-Elektrycznie wysuwana antena
-Elektryczne szyby - przód
-Szyberdach - elektryczny
-Podłokietnik pomiędzy przednimi siedzeniami
-Welurowa tapicerka
-Podświetlenie nóg, kierowcy i pasażera modułami diodowymi świecącymi na czerwono
-Oświetlenie bagażnika od wewnątrz diodami o zwiększonej ilości źródeł światla
-Podgrzewane fotele, regulowane elektrycznie
-Podgrzewane lusterka, regulowane elektrycznie
-Halogeny - w halogenach zamontowane dodatkowo diody pulsujące o regulowanej częstotliwości - załączane i regulowane od wewnątrz
-Spoiler na klapie bagażnika
-Trzecie światło stop zamontowane w spoilerze
-Czujnik cofania - parkowania
-Alufelgi 15 cali - opony letnie
-Felgi stalowe 15 cali - opony zimowe
-Automatyczny wyłącznik pompy paliwa przy przełączaniu na gaz
-Dodatkowy (ukryty) wyłącznik pompy paliwa
-Idealny na autostradę – na gazie udało mi się rozwinąć prędkość 220 km/h.
-Spalanie cząstkowe, po rozgrzaniu silnika i podczas płynnej jazdy z prędkością w granicach 100-140 km/h wg wskazań komputera wynosi 6-7 litrów.
-Kolor: bordowy.
-Pojemność silnika: 2,8 V6
-Automatyczna skrzynia biegów.
-Instalacja gazowa, zbiornik 60 l umieszczony w bagażniku.
-ABS - z możliwością ręcznego wyłączenia w czasie jazdy
-Wspomaganie kierownicy
-Autoalarm z dodatkowym dwustrefowym czujnikiem mikrofalowym załączanym niezależnie od czujnika wstrząsowego.
-Blokada skrzyni biegów
-Centralny zamek - pneumatyczny
-Opcja jazdy sportowej
-Sportowa kierownica, obszyta skórą
-Komputer pokładowy
-Klimatronic
-Radio+CD
-Wzmacniacz audio - pod tylną kanapą
-Elektrycznie wysuwana antena
-Elektryczne szyby - przód
-Szyberdach - elektryczny
-Podłokietnik pomiędzy przednimi siedzeniami
-Welurowa tapicerka
-Podświetlenie nóg, kierowcy i pasażera modułami diodowymi świecącymi na czerwono
-Oświetlenie bagażnika od wewnątrz diodami o zwiększonej ilości źródeł światla
-Podgrzewane fotele, regulowane elektrycznie
-Podgrzewane lusterka, regulowane elektrycznie
-Halogeny - w halogenach zamontowane dodatkowo diody pulsujące o regulowanej częstotliwości - załączane i regulowane od wewnątrz
-Spoiler na klapie bagażnika
-Trzecie światło stop zamontowane w spoilerze
-Czujnik cofania - parkowania
-Alufelgi 15 cali - opony letnie
-Felgi stalowe 15 cali - opony zimowe
-Automatyczny wyłącznik pompy paliwa przy przełączaniu na gaz
-Dodatkowy (ukryty) wyłącznik pompy paliwa
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 18.09.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 5 |
Liczba wystawionych ocen | 58 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 4 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Audi
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: biały lub czarny
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Bydgoszcz - Londyn
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Bydgoszcz - Barcelona
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: GPS
Kierowca wk0307 należy do 5 grup:
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych