Tutaj jesteś:
Kierowca wswietyy
Profil kierowcy wswietyy
PRZEBIEG
12
OBROTY
wswietyy
RJS
Jasło
offline (ostatnio widziano 11 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 1 miesiąca i 4 dni
2756 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 47
2756 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 47
Wcześniej jeździł:
FSO Polonez Turbo,
Lexus IS 200
Byłe auta (2)
FSO Polonez Turbo
Marka:
FSO
Model:
Polonez
Nadwozie:
Caro Plus
Silnik:
1.6 GSi
Nazwa auta:
Turbo
Przebieg:
108 390 km
Moc silnika:
129 KM
Silnik 1.6 GSi Turbo, ciśnienie doładowania max 0,9bar
moc 129KM, moment 219Nm
stopień sprężania 7,5:1
układ wydechowy 2,5" przelotowy, jeden tłumik końcowy
chłodnica powietrza, chłodnica oleju, dodatkowy wtryskiwacz paliwa, ciśnienie paliwa 5 bar, filtr powietrza KingDragon
amortyzatory Bilstein, obniżony 10 cm
felgi 15", Alessio, opony przód 195/45 tył 205/45 Barum Bravuris
auto zostało przygotowane w celu dostarczenia uciechy z jazdy, wykonanie projektu trwało rok od wiosny 2004
I etap: do oryginalnego silnika była założona turbina od golfa 1.9TDI ze zmienną geometrią łopatek garrett GT1749V - turbo nie wytrzymało temperatury i padło
II etap: zmiana turbo garrett GT22V, niestety za duże i za późno się wkręcało i też nie wytrzymało, problemem było też ciśnienie oleju, za małe
III etap: zwiększenie ciśnienia oleju, nowy kolektor wydechowy, wymiana turba na garrett T2, ciśnienie doładowania 0,5 bar i auto zaczęło jeździć faktycznie jak rakieta, niestety ciśnienie w silniku było tak duże że uszczelka pod głowicą została wypchnięta na 2 i 3 cylindrze przy prędkości 180km/h
IV etap: odprężenie silnika do 7,5:1, ciśnienie doładowania 0,9 i jeździ już tak 20 000 km, w większości na max parametrach, była próba podniesienia ciś. 1,2 bara, ale wzrost mocy był minimalny wiec wróciłem do 0,9 bara
NIESTETY SPRZEDANY - z braku czasu aby go użytkować, szkoda żeby stał i niszczał, poszedł w dobre ręce.
moc 129KM, moment 219Nm
stopień sprężania 7,5:1
układ wydechowy 2,5" przelotowy, jeden tłumik końcowy
chłodnica powietrza, chłodnica oleju, dodatkowy wtryskiwacz paliwa, ciśnienie paliwa 5 bar, filtr powietrza KingDragon
amortyzatory Bilstein, obniżony 10 cm
felgi 15", Alessio, opony przód 195/45 tył 205/45 Barum Bravuris
auto zostało przygotowane w celu dostarczenia uciechy z jazdy, wykonanie projektu trwało rok od wiosny 2004
I etap: do oryginalnego silnika była założona turbina od golfa 1.9TDI ze zmienną geometrią łopatek garrett GT1749V - turbo nie wytrzymało temperatury i padło
II etap: zmiana turbo garrett GT22V, niestety za duże i za późno się wkręcało i też nie wytrzymało, problemem było też ciśnienie oleju, za małe
III etap: zwiększenie ciśnienia oleju, nowy kolektor wydechowy, wymiana turba na garrett T2, ciśnienie doładowania 0,5 bar i auto zaczęło jeździć faktycznie jak rakieta, niestety ciśnienie w silniku było tak duże że uszczelka pod głowicą została wypchnięta na 2 i 3 cylindrze przy prędkości 180km/h
IV etap: odprężenie silnika do 7,5:1, ciśnienie doładowania 0,9 i jeździ już tak 20 000 km, w większości na max parametrach, była próba podniesienia ciś. 1,2 bara, ale wzrost mocy był minimalny wiec wróciłem do 0,9 bara
NIESTETY SPRZEDANY - z braku czasu aby go użytkować, szkoda żeby stał i niszczał, poszedł w dobre ręce.
Lexus IS 200
Marka:
Lexus
Model:
IS
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0
Nazwa auta:
200
Przebieg:
270 650 km
Moc silnika:
155 KM
Miłe i bezproblemowe auto, trochę słaby silnik,
po wymianie katalizatorów silniczek powrócił do świata żywych
Modyfikacje: obniżony 35mm sprężyny Vogtland, tarcze EBC, trzeci katalizator wycięty, tłumik końcowy Mugen, lampy tylne LED, rozpórka przód, felgi 17" Borbet na lato, felgi 17" oryginał na zimę
po wymianie katalizatorów silniczek powrócił do świata żywych
Modyfikacje: obniżony 35mm sprężyny Vogtland, tarcze EBC, trzeci katalizator wycięty, tłumik końcowy Mugen, lampy tylne LED, rozpórka przód, felgi 17" Borbet na lato, felgi 17" oryginał na zimę
Przyszłe auta (1)
Lexus IS
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 02.01.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 23 |
Liczba wystawionych ocen | 47 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 3 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Lexus
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: srebrny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Rock
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: 1680km
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: 3 dni (samolot+samochód)
-
Podróż marzeń autem:
Odp: przejechać całą europę
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: kierownica :))
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Lexus IS-F oczywiście
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych