Tutaj jesteś: Kierowca zachardo







Prześlij sugestię
Profil kierowcy zachardo
PRZEBIEG
4
OBROTY
0
SR
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 10 lat, 2 miesięcy i 25 dni
563 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0

Jeździ: BMW Seria 3 E46
Wcześniej jeździł: Mercedes W124 Meś
więcej »
Obecne auta (1)
BMW Seria 3 E46
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E46
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 320d
Nazwa auta:
E46
Przebieg:
255 000 km
Moc silnika:
150 KM
1
komentarz
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
No i tak się złożyło, że obecnie śmigam E46 ;) Już zdążyłem się zapoznać z samochodem i mogę na jego temat trochę napisać.
Może zacznę od serducha. Dwulitrowy diesel o mocy 150km i momencie 330NM zapewnia już na prawdę sprawne poruszanie się w cyklu zarówno miejskim jak i mieszanym przy rozsądnym zużyciu paliwa (~5.5-6.5l/100km). Jeśli chodzi o awaryjność to póki co (odpukać w niemalowane) bezproblemowo nic tylko lać i jeździć.
Zawieszenie/układ kierowniczy - z mojej strony pokłony, samochód prowadzi się bajecznie, pełna kontrola i precyzja, układ kierowniczy bardzo łatwo wyczuć wręcz instynktownie. Co mnie wręcz urzekło już po kilku pierwszych przejechanych kilometrów to fakt, ze samochód na zakrętach trzyma się znakomicie a mimo tego na komfort nie mogę narzekać.
Jeśli chodzi o ceny części zawieszenia to są nieco droższe niż np w samochodach grupy VW (oczywiście są tańsze zamiennik ale nie jestem fanem pakowania chińszczyzny w samochód, wolę zainwestować w oryginał lub producentów, którzy wytwarzają części na pierwszy montaż) ale z tego co się zdążyłem zorientować to i żywotność jest znacząco wyższa. Pojeżdżę, zobaczę, czas pokaże ;)
Blacharsko nie jest źle ale też bez szału. Betkę kupiłem jako bezwypadkową i nikt nie ingerował w powłokę lakierniczą (sprawdzone własnym miernikiem + przed zakupem sprawdzona w ASO) mimo tego kilka drobnych poprawek jest do zrobienia + konserwacja podwozia obowiązkowo.
Kilka słów o wnętrzu. W E46 siedzi się na prawdę komfortowo i przyjemnie, pozycja za kierownicą bardzo dobra. Widać, że producent nie oszczędzał na materiałach, po przekroczeniu przebiegu 250kkm nie ma żadnych przetarć, wyblakłych powierzchni, plastiki nie skrzypią, wszystko w najlepszym porządku.

Póki co tyle ode mnie, jeśli o czymś zapomniałem to oczywiście nie omieszkam się tym podzielić. : )

Wyposażenie:

- Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne + podgrzewane lusterka z funkcją składania
- ABS
- ESP
- Wspomaganie kierownicy
- Instalacja tel. kom. z Bluetooth
- Podgrzewane fotele kierowcy/pasażera
- Park Distance Control (czujniki cofania)
- Autoalarm
- Kierownica wielofunkcyjna - Skórzana
- Alufelgi 16''
- Climatronic
- Radio CD
- Komputer pokładowy
- Szyberdach elektryczny
- Podłokietnik przedni

Do zrobienia:

- konserwacja podwozia
- srebrne obramówki zegarów
- wymiana reflektorów na reflektory z ringami
- radio z dotykowym wyświetlaczem LCD ~5'' + nieco lepsze car audio.
- chip na 180 km


Oraz być może:

- lekko przyciemnić szyby
- alufelgi 17'' (Styling 68)

Kolorek grafitowy, dodam fotki jak tylko będę miał wenę do zrobienia jakichś ładnych ;)
Byłe auta (1)
Mercedes W124 Meś
Marka:
Mercedes
Model:
W124
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.2
Nazwa auta:
Meś
Przebieg:
262 000 km
Moc silnika:
150 KM
5
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Mercedes W124 Coupe... Samochód, który mi się zawsze podobał i podobać będzie, piękna linia nadwozia i te szyby bez słupków B, no coś pięknego. Ostatni z prawdziwych mercedesów, bezawaryjny, dobrze wykonany, wszystko bardzo dobrze przemyślane, podczas jakichkolwiek wymian/napraw czułem się jakbym układał klocki Lego - sama przyjemność. Dużo ciekawych patentów, które człowiek z czasem odkrywa i coraz bardziej zakochuje się w tym samochodzie. Silnik 2.2 jaki posiadałem to idealne połączenie dynamiki i ekonomii, samochód w sam raz do jazdy na co dzień. Dzięki w pełni elektronicznemu wtryskowi paliwa (w silnikach 2.2, 3.2 oraz 5.0) nie straszny mu gaz, aczkolwiek gazować takiego klasyka jest według mnie zbrodnią. Niestety musiałem się przesiąść do nieco bardziej ekonomicznego samochodu ale w przyszłości mam nadzieję zakupić jeszcze raz takiego jako drugi czy nawet trzeci samochód do wyjeżdżania na drogi w słoneczne weekendy, jako że będzie to samochód rekreacyjny stricte na słoneczne dni, pewnie zdecyduję się na motor 3.2 220KM.

Wyposażenie:

-Elektryczne szyby
-Elektryczne lusterka
-Elektryczny szyberdach
-Podgrzewane fotele
-Podajniki pasów
-ABS
-Poduszka powietrzna kierowcy
-Alufelgi (dwa komplety, zima + lato)
-Światła przeciwmgłowe
-Lakier metalik

Spalanie: ~11.5l/100k,
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji 29.09.2014
Liczba wystawionych komentarzy 2
Liczba wystawionych ocen 0
Liczba wpisów w blogach aut 0
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych 0
Liczba postów na forum 0
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
1 komentarz
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Zima za pasem, śnieżyć ma od 1 listopada, więc na początek przyszłego tygodnia zaplanowałem zamianę kół! Jednak felgi „zimowe” pozostawiały wiele do życzenia. Brałem pod uwagę ...
17 komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez JacK
T-roc, Sportsvan i i-10 wymiana kół na koła zimowe. T-roc i Sportsvan w zakładzie wulkanizacyjnym i tam zostaną koła letnie a i-10 zajmę się osobiście :-) Dla Sportsvana to będzie ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl