Dodaj komentarz do wpisu na blogu: 1.420.000km - Głowica. Nowa czy ...
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Dodano: 15 dni temu
problem silników w osobówkach leży jeszcze w czym innym, każde odpalenie zimnego skraca żywotność o 300km ( a jak to robisz 4 x dziennie ) to szybko ten maksymalny pułap się skraca, do tego krótkie trasy, niedogrzanie. dlatego te osobówki co latają w trasy nie mają problemu ze zrobieniem 500-700 tyś km, gorzej z tymi co kręcą się tylko po mieście, tu jest pies pogrzebany
Dodano: 29 dni temu
Do Egontar:
😎
Dodano: 29 dni temu
Do mucko1: 😅🤘
Dodano: 29 dni temu
Do Egontar:
Coś mi się wydaje, że tak jest i na dodatek surowiec kiepski 🤣
Dodano: 1 miesiąc temu
Do mucko1: Na drukarkach 3d! 🤔🫣
Dodano: 1 miesiąc temu
Do Egontar:
No właśnie, to z czego oni robią te silniki do osobówek, że wytrzymują one tylko tyle ile w ciężarówkach między wymianami oleju? 🤔😁
Dodano: 1 miesiąc temu
Do Egontar: [smiech2]
Dodano: 1 miesiąc temu
Do MarcinGP: I bardziej zrozumiale! Ja zatrzymałem się na jądrach i termosie!
Dodano: 1 miesiąc temu
Do Egontar: O jądrze w głowicy byłoby trafniej ;-)
Dodano: 1 miesiąc temu
Do MarcinGP: A ja myślałem, że mowa będzie o używanej głowicy jądrowej [rotfl]
Dodano: 1 miesiąc temu
Ciekawy wpis, tylko musi być znawca takich silników, żeby nadążyć za Tobą ! Szacun! [guru] Takie przebiegi są nie osiągalne dla osobówek, można tylko pomarzyć, aczkolwiek słuszna Twoja uwaga o wymianach oleju! [up]
Dodano: 1 miesiąc temu
Wiesz co masz więc dbasz, jak to mawiają [up]
Nowsze auta mechaników już nie potrzebują tylko "wymieniaczy" ;-)