Dodaj komentarz do wpisu na blogu: 10.000 Peugeotem 208
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Dodano: 3 miesiące temu
Do powerTGS440: ok, ale w osobówce się tez sprawdza?
Dodano: 4 miesiące temu
Do Marcin1985: jeśli chodzi o ARCHOIL to : zajebiście śmierdzi, używałem tego systematycznie (raz na miesiąc, od 3 lat) w MAN wersja TGS 440PS - po zdjęciu głowicy (wyciek oleju, tył silnika, przy tylnym rozrządzie) zero nagaru na tłokach, zero nagaru na głowicy (przy przebiegu 1.400.000km). Głowica poszła na złom, przebieg zrobił swoje, pęknięcia między zaworowe - te typy tak mają, brak chłodzenia góra-dół (głowica- blok), chłodziwo wchodzi do głowicy przechodzi od 1 do 6 cylindra, tą samą drogą wraca od 6 do 1 cylindra - plusy : jak jebnie uszczelka, nic się nie dzieje :-) minusy - nagrzewa się coraz bardzie, na wejściu 90stopni C na wyjściu 100stopni C, ale to i tak niezły wynik, nowe jednostki EURO6 kończą żywot po 800.000km (wałek rozrządu to cienutka rureczka pusta w środku, 2 intercoolery - mokry się jebie, a jak nie wymienisz pompy oleju i chłodnicy oleju (bo pękają) po 500.000km to tylko tyle ujeździsz, EURO5 to inny silnik - kuty wał, jeden intercooler, prosta turbina KKK, prosta chłodnica spalin którą a jak CIĘ wkórwia możesz zaślepić i nic nie napierdala na błędami na komputerze ( po prostu silnik nie łyka spalin do przepalenie i lepiej mu z tym), prosta SONDA LAMBDA, tankować, jebać kilometry i śmiać się z innych bo nie mają mocy bo coś im wyjebało) - EURO5 to żywotność 2.500.000 km więc warto reanimować i dbać. PREPARAT wg. mnie rewelacyjny, teraz spróbuję innego
Dodano: 4 miesiące temu
Do Marcin1985: a co chcesz o nim wiedzieć ? jest dobry, ale właśnie od kumpla dostałem jeszcze lepszy :-) ciągnik siodłowy Mercedes Benz MP5 450 PS zszedł mu z 29 litrów na 25 litrów, nazywa się to : DIESEL KLEEN ENGINE BOOST - tani nie jest, zamówiłem - wypróbuję :-) Miał problem na 6 wtrysku : 1,2,3,4,5 ciśnienie 10 PSA, 6 wtrysk 8 PSA - przejeździł na tym 2 tygodnie - ciśnienie odzyskanie - teraz 9.4 PSA (prawie fabryczne) - spalanie w dół o 5% - na patelni - DMC 40TON
Dodano: 4 miesiące temu
Napiszesz coś wiecej o tym dodatku?
Dodano: 5 miesięcy temu
Widzę, że auto traktowane lekką nogą bo przy zwiększonej mocy niewiele pali! 👍 Swoją drogą te silniki tyle oalą, u mojego kolegi w 308-mce w 1,6 hdi spalanie podobne.
Dodano: 5 miesięcy temu
Do powerTGS440: Też dobrze. Mi kiedyś AR156 najmniej spaliła chyba 4,5 przy płynnej jeździe 100-120, a to dość spory gabaryt był w SW i 170KM.
Dodano: 5 miesięcy temu
Do MarcinGP: normalnie jakby jeździł tylko po S3 do osiągnięcia, realnie wychodzi między 4.5 a 5.0
Dodano: 5 miesięcy temu
Wychodzi na to, że specyfik dobry i się sprawdza [up]
Spalanie zbliżone do 3 litrów widziałem raz w życiu w C4, a dokładnie 3.3