Dodaj komentarz do wpisu na blogu: Wymiana rozrządu płynu i paska ...
Blog: Wymiana rozrządu płynu i paska alternatora
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Egontar
Dodano:
23 dni temu
Do MarcinGP: 👌
MarcinGP
Dodano:
23 dni temu
Do Egontar: A Ty nadal "przy nadziei" jak widzę
Że też jeszcze chce Ci się w ogóle zaglądać...
darek-k
Dodano:
1 miesiąc temu
niedziela czy w tygodniu, na tej ulicy co dzień jest niedziela, ruchu 0 , no może przez dzień z 2 auta przejadą, tak że luz, kurzu brak i zadymy od innych aut
mucko1
Dodano:
1 miesiąc temu
Do Egontar:
Egontar
Dodano:
1 miesiąc temu
Do mucko1: 👍😁
mucko1
Dodano:
1 miesiąc temu
Do Egontar:
Witaj w klubie
Egontar
Dodano:
1 miesiąc temu
Do mucko1: oczywiście muszę tylko z moją pamięcią już nie tak
mucko1
Dodano:
1 miesiąc temu
Do Egontar:
Musisz zapamiętać
Egontar
Dodano:
1 miesiąc temu
Do mucko1: Nie znałem! 😁
JacK
Dodano:
1 miesiąc temu
No pięknie, pięknie. Tylko nie wiem czy robienie takiej wymiany na ulicy wśród kurzu i piasku to dobry pomysł.
Ja się nie znam, bo mnie takie rzeczy nie pociagają to jednak jeśli miałbym robić takie coś to pod dachem na czystej podłodze i w zdecydowanie lepszych warunkach.
mucko1
Dodano:
1 miesiąc temu
Do Egontar:
Niedzielna praca w g.wno się obraca 🤣
mucko1
Dodano:
1 miesiąc temu
Do Egontar:
Dobrze, że nie zaglądałeś u mnie pod maskę 🤣
Egontar
Dodano:
1 miesiąc temu
Do mucko1: W co, bo też nie wiem?
Egontar
Dodano:
1 miesiąc temu
Do mucko1: Jest jest, a ja jestem na tym punkcie uczulony!
mucko1
Dodano:
1 miesiąc temu
A wiesz w co obraca się niedzielna praca?
mucko1
Dodano:
1 miesiąc temu
Do Egontar:
Nie jest taki znowu brązowy 🤣
Egontar
Dodano:
1 miesiąc temu
Naprawdę świetna robota 💪 Pytanie mam tylko odnośnie zbiornika wyrównawczego płynu chłodniczego czemu on taki brązowy? Czyżby ktoś kiedyś przez dłuższy czas nie wymieniał płynu chłodniczego który spowodował korozję silnika? Miałem kiedyś coś takiego w Lanosie. Przez 8 lat nie wymieniałem płynu chłodniczego bo serwis mówił że nie trzeba, a potem płyn zrobił się gęsty, szlamowaty i rdzawy. Przez kilka lat serwis nie mógł tego wypłukać pomimo że wymieniałem płyn co roku.