Dodaj komentarz do wpisu na blogu: Zabezpieczenie
Blog: Zabezpieczenie
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Egontar
Dodano:
5 dni temu
Do Palmer: No tak. Ale kto bogatemu zabroni!
Palmer
Dodano:
23 dni temu
Do Egontar: Na pewno to pierwsze. Na klientów jednak nie narzeka, sądząc po liczbie filmów na kanale.
CeZaR83
Dodano:
23 dni temu
Do Palmer: Absurdalna cena, ale przynajmniej wszystko rozłożone na części, u mnie nie wymontowywał belek, zajęło mu to raptem 2 dni, mówił że przy nowym aucie jest szybciej i łatwiej (brak mycia/suszenia)
no ale za 3tys więcej sie nie spodziewałem.
mucko1
Dodano:
23 dni temu
Do MarcinGP:
I jaszcze na dodatek mają nos Pinokio
mucko1
Dodano:
23 dni temu
Do Egontar:
Mądry po szkodzie
Egontar
Dodano:
23 dni temu
Do Palmer: Czyli zdzierstwo i tandeta?
Palmer
Dodano:
23 dni temu
Do Egontar: W tej firmie ktoś za zabezpieczenie Mazdy Cx-30 zapłacił 7.300 zł netto (sic!). Na zgrzewach, jeśli dobrze widzę, jest fabrycznie nałożona biała farba, czarnej nie dostrzegłem:
https://youtu.be/EwSnaxjkwog?si=wDClY1azN72ufBes
MarcinGP
Dodano:
24 dni temu
Do mucko1:
Nie znam niczego ani nikogo rudego o czym, o kim można by dobre słowo powiedzieć
Rude to zawsze ze złem się kojarzy, rdzewieją samochody, miasta, a nawet całe kraje
MarcinGP
Dodano:
24 dni temu
Do Egontar: Przykro mi, że Cię zawiodłem
Egontar
Dodano:
24 dni temu
Do mucko1: Mądrego dobrze posłuchać!
mucko1
Dodano:
24 dni temu
Zawsze ruda będzie miała trudniej, a Ty czyste sumienie, że robiłeś co mogłeś, aby zaczęła go jak najpóźniej.
Szerokości.
Egontar
Dodano:
24 dni temu
Do MarcinGP: NIe tak to sobie wyobrażałem, ale doceniam Twoją kreatywność
MarcinGP
Dodano:
25 dni temu
Do Egontar: Fabryczny walc robotów
Egontar
Dodano:
25 dni temu
Do MarcinGP: te muśnięcia przejdą do historii konserwacji samochodów osobowych! 💪
MarcinGP
Dodano:
26 dni temu
Do CeZaR83: Zgadza się, też mnie urzekła ta subtelna delikatność muśnięć
Egontar
Dodano:
26 dni temu
Do CeZaR83: 😁👍
CeZaR83
Dodano:
26 dni temu
Do MarcinGP: To pędzelkowanie przez maszyny jest urocze
z taką precyzją i delikatnością niektórzy nie potrafią sie obchodzić z kobietami hahahaha
MarcinGP
Dodano:
27 dni temu
Do Egontar: Od 2:43 masz mazaje robotów klejem:
https://youtu.be/P7fi4hP_y80?si=wBMbUrlfyHgQImGG&t=163
Tu kolejne od 4:40, nawet lepsze, bo pędzlami
https://youtu.be/FZCNeX6v6uQ?si=km9U49sR7hF5lYYv&t=279
Egontar
Dodano:
27 dni temu
Do MarcinGP: Ale tam nie widać ręki robota tylko jakiegoś prostego malarza, który malną tylko pędzlem mastykę na łączeniach.
Egontar
Dodano:
27 dni temu
Do piotrlct: No właśnie chciałbym wiedzieć jakie są koszty zabezpieczenia antykorozyjnego spodu takiego auta przecież klient by za to zapłacił bardzo chętnie!🤔🙂
CeZaR83
Dodano:
28 dni temu
Do piotrlct: To by się nie opłacało z punku widzenia biznesowego planu
Nie opłaca sie przecież robić auta które wytrzymuje 25lat!
W sumie to i tak juz teraz jest zapaść jesli chodzi o branze automotive w Europie i na świecie, chińczyki juz zacierają małe łapki
piotrlct
Dodano:
28 dni temu
ciekaw jestem jak duże były by nakłady, gdyby fabrycznie karoseria auta (przynajmniej podłoga) była przewalona w jakiejś wannie, gdzie blacha byłaby pokryta jakąś cienką warstwą elastycznego tworzywa? Auta przestały by gnić od spodu.
MarcinGP
Dodano:
28 dni temu
Do CeZaR83: Te czarne łączenia na zgrzewach to fabryczne pewnie są. Teraz tak się robi, tylko tam gdzie niezbędne. Robot ma zaprogramowane gdzie położyć i nawet grama nie da więcej niż mu w programie zapisali. Aczkolwiek widziałem też jak robią to ludzie ale oni to robią podobnie, prawie jak roboty. W miejscach niewidocznych nie liczy się estetyka tylko oszczędność czasu i materiału. To są wymierne koszty.
MarcinGP
Dodano:
28 dni temu
Do Egontar: Ale perwers, ledwo kupił i już rozkręca
Patologia, Wania rozbiera ciągnik i ogląda gołe przewody - ruski pornos wiejski
CeZaR83
Dodano:
29 dni temu
Mam nadzieję że będę nią jeździł dłużej niż poprzednią 3. Jeśli nic nie będzie sie działo poważnego to będę wymieniał części eksploatacyjne, zabezpieczał przed korozją co 5-6lat ponownie i jeździł przynajmniej 15-20lat znowu
Nie lubię zmieniać aut szczególnie dobrych z którymi nie ma sie problemów!! (dla mnie to strata czasu na sprzedaż-szukanie innego- rejestracja nowego itp) Czasy idą takie że będą tylko sokowirówki małe z turbo i elektryki wiec szanować trzeba takie auta jak MAZDA w takim wydaniu, bo nie wiadomo jakie będą za 5lat stały w salonie
Egontar
Dodano:
1 miesiąc temu
Do CeZaR83: Też się nad tym zastanawiałem, ale wygląda chyba na robotę tego co robił konserwację. Teraz zgrzewów mastyką fabryka nie tyka (widziałem to w jakimś nowym Leksusie)!
CeZaR83
Dodano:
1 miesiąc temu
Do Egontar: Oczywiście nadkola tez sa i chyba nawet trochę maja wyciszenia ale to sprawdzę. Bak był lekko opuszczony i lancą 360 zostały te obszary nad nim spryskane. Zastanawia mnie czy te czarne łączenia na zgrzewach to fabryczne czy ten gość to robił bo dość nie regularnie (tak maźnięte/chlapnięte) położone miejscami.
Egontar
Dodano:
1 miesiąc temu
Super że powłoka jest a jakoby jej nie ma! Nie rzuca się w oczy jak to czarnidło, które ... też jest skuteczne! 👌 Mam nadzieję, że nadkola choćby tworzywowe, ale są! 🤔 A bak nie ruszany?