Tutaj jesteś:
Samochód
Honda CB 900 Hornet
Nazwa auta:
Honda CB 900 Hornet
Przebieg:
59 692 km
Rocznik:
2004
Musiałem przesiąść się na coś grzeczniejszego i tańszego niż kapryśna Włoszka.
Nie zależy mi na lansie, ale na bezproblemowym i w miarę tanim hobby.
Po pierwszych kilkuset km zrobionych na drogach, stwierdzam że moto posiada:
+ żwawy silnik, świetna elastyczność,
+ wtrysk paliwa (nie ma zabawy jak z gaźnikami),
+ wygodna pozycja,
+ poręczny i zwinny,
+ prowadzenie w normie (hamulce, trzymanie drogi, zwrotność),
+ skuteczne światło (w Yama i Apce był ogarek),
- brak osłony od wiatru (pozycja i brak owiewek), a szybka nad lampą g... daje,
- spalanie mogłoby być mniejsze (ok. 8/100), Aprilia spalała mniej,
ponadto cechy
-> ilość schowków mizerna, co jest w normie w tej klasie,
-> klasyczny wygląd i klasyczne rozwiązania,
-> powyżej prędkości 160 ciężko się jedzie ze względu na pozycję i wiatr.
Podsumowując jest to ciekawa maszyna dla ludzi, który nie lubią krzykliwych kształtów i wyróżniania się z tłumu.
Do miasta i na niedalekie wycieczki jest OK, ale nie jest to maszyna do dużych prędkości. Mi bardziej odpowiada charakter sporta, ale na razie pojeżdżę i zobaczymy.
więcej »
Nie zależy mi na lansie, ale na bezproblemowym i w miarę tanim hobby.
Po pierwszych kilkuset km zrobionych na drogach, stwierdzam że moto posiada:
+ żwawy silnik, świetna elastyczność,
+ wtrysk paliwa (nie ma zabawy jak z gaźnikami),
+ wygodna pozycja,
+ poręczny i zwinny,
+ prowadzenie w normie (hamulce, trzymanie drogi, zwrotność),
+ skuteczne światło (w Yama i Apce był ogarek),
- brak osłony od wiatru (pozycja i brak owiewek), a szybka nad lampą g... daje,
- spalanie mogłoby być mniejsze (ok. 8/100), Aprilia spalała mniej,
ponadto cechy
-> ilość schowków mizerna, co jest w normie w tej klasie,
-> klasyczny wygląd i klasyczne rozwiązania,
-> powyżej prędkości 160 ciężko się jedzie ze względu na pozycję i wiatr.
Podsumowując jest to ciekawa maszyna dla ludzi, który nie lubią krzykliwych kształtów i wyróżniania się z tłumu.
Do miasta i na niedalekie wycieczki jest OK, ale nie jest to maszyna do dużych prędkości. Mi bardziej odpowiada charakter sporta, ale na razie pojeżdżę i zobaczymy.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Toyota Avensis, Mazda 323, Lancia Zeta, Mercedes Transporter T1 Sedes, FSO Polonez, Aprilia RSV, Yamaha TDM 850 3VD, Volvo V40, Skoda Felicia, Mercedes W124, Seat Toledo
Komentarze (1)

Wieslav
Dodano: 9 lat temu
?!


Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
postojówki osram - 10zł
wymiana kilka ...
2
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
1
komentarz
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
prędkość prawie zgodna z przepisami, droga S7 na Kielce, max 130km/h na S7, spalanie od 4L do 4,5L max , klimatyzacja AUTO
Marki społeczności
Szukaj znajomych
