Tutaj jesteś:
Samochód
Alfa Romeo GT [2016-...]
- Kupione używane w 2016
- Auto obejrzano 4256 razy
- Online od 8 lat, 2 miesięcy i 6 dni
- Auto polubiono 16 razy
Nazwa auta:
[2016-...]
Marka:
Alfa Romeo
Model:
GT
Generacja:
II
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.9 MultiJet 16v
Moc silnika:
170 KM
Przebieg:
265 823 km
Rocznik:
2008
- 56 komentarzy
- 45 zdjęć w galerii
- 32 wpisy w blogu auta
- 102 zdjęcia w blogu auta
Moja trzecia Alfa, a druga GT - ta marka mnie zdobyła na maksa, haha.
Trafiła mi się perełka - nie dość, że w bardzo rzadkim kolorze, to jeszcze rzadka topowa wersja wyposażenia Quadrifoglio Verde (QV).
Istotniejsze różnice w porównaniu do "czerwonej":
NA PLUS
- 170 KM (20 KM więcej)
- mechaniczna szpera (Q2)
- i trochę drobiazgów (przycisk sport, czerwone zaciski, czujnik deszczu, zmieniarka CD)
NA MINUS
- brak ksenonów
Szczegółowe wyposażenie:
ALFA GT 1.9 JTD 170 KM WERSJA QUADRIFOGLIO VERDE (QV)
Ważniejsze wyposażenie:
- mechaniczna szpera Q2
- poduszki powietrzne 6x
- ESP, ASR, ABS
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- skórzana tapicerka
- fotel kierowcy i pasażera podgrzewany, z regulowaną lędźwiową częścią oparcia, fotel kierowcy z regulowaną wysokością siedziska
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- nagłośnienie Bose ze zmieniarką CD na 10 płyt
- radio CD z MP3 ze sterowaniem w kierownicy
- czujnik deszczu, czujnik zaparowania szyby, czujnik jakości powietrza
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- tempomat
- komputer pokładowy
- obrotomierz
PLUSY:
- design
- silnik (oszczędny i dynamiczny)
- właściwości jezdne
- bogate wyposażenie
- wygodne fotele z dobrym trzymaniem bocznym
- przyjemne w dotyku wykończenie wnętrza
MINUSY:
- duży promień zawracania
- umiejscowienie podłokietnika (utrudniony dostęp do hamulca ręcznego)
- brak pokrętła do regulacji głośności radia (są przyciski)
DANE TECHNICZNE:
Silnik: diesel, 1910 cm
Maksymalna moc: 170 KM @ 3750 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 330 Nm @ 2000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h:
Prędkość maksymalna: 216 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 8,7 l/100 km
- tryb pozamiejski: 5,4 l/100 km
- tryb mieszany: 6,7 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4489 mm
- szerokość: 1763 mm
- wysokość: 1366 mm
Pojemność bagażnika: 320/905 litrów
Średnica zawracania: 11,5 metra
więcej »
Trafiła mi się perełka - nie dość, że w bardzo rzadkim kolorze, to jeszcze rzadka topowa wersja wyposażenia Quadrifoglio Verde (QV).
Istotniejsze różnice w porównaniu do "czerwonej":
NA PLUS
- 170 KM (20 KM więcej)
- mechaniczna szpera (Q2)
- i trochę drobiazgów (przycisk sport, czerwone zaciski, czujnik deszczu, zmieniarka CD)
NA MINUS
- brak ksenonów
Szczegółowe wyposażenie:
ALFA GT 1.9 JTD 170 KM WERSJA QUADRIFOGLIO VERDE (QV)
Ważniejsze wyposażenie:
- mechaniczna szpera Q2
- poduszki powietrzne 6x
- ESP, ASR, ABS
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- skórzana tapicerka
- fotel kierowcy i pasażera podgrzewany, z regulowaną lędźwiową częścią oparcia, fotel kierowcy z regulowaną wysokością siedziska
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- nagłośnienie Bose ze zmieniarką CD na 10 płyt
- radio CD z MP3 ze sterowaniem w kierownicy
- czujnik deszczu, czujnik zaparowania szyby, czujnik jakości powietrza
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- tempomat
- komputer pokładowy
- obrotomierz
PLUSY:
- design
- silnik (oszczędny i dynamiczny)
- właściwości jezdne
- bogate wyposażenie
- wygodne fotele z dobrym trzymaniem bocznym
- przyjemne w dotyku wykończenie wnętrza
MINUSY:
- duży promień zawracania
- umiejscowienie podłokietnika (utrudniony dostęp do hamulca ręcznego)
- brak pokrętła do regulacji głośności radia (są przyciski)
DANE TECHNICZNE:
Silnik: diesel, 1910 cm
Maksymalna moc: 170 KM @ 3750 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 330 Nm @ 2000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h:
Prędkość maksymalna: 216 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 8,7 l/100 km
- tryb pozamiejski: 5,4 l/100 km
- tryb mieszany: 6,7 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4489 mm
- szerokość: 1763 mm
- wysokość: 1366 mm
Pojemność bagażnika: 320/905 litrów
Średnica zawracania: 11,5 metra
Blog auta (32)
Dodano: 3 lata temu, przez
pafka
Zimowe felgi z mojej białej GT trafiły do odnowienia. Powodem nie były standardowo poobcierane felgi, ale odchodzący płatami lakier co oprócz względów wizualnych utrudniało już wyważanie ...
5
komentarzy
Dodano: 3 lata temu, przez
pafka
PODSUMOWANIE ROKU 2020 BIAŁEJ GT
W roku 2020 przejechałem troszkę mniej niż w roku poprzednim, a spalanie było minimalnie wyższe. Biała GT w tym 2020 nie była aż tak bezawaryjna jak ...
34
komentarze
Dodano: 4 lata temu, przez
pafka
PODSUMOWANIE OSTATNICH MIESIĘCY
30.01.2020,nowy akumulator: Kozak 77Ah 720A
Na początku stycznia, po trzech latach padł mi akumulator Forse. Tzn. padł mi już dwa razy wcześniej z moją ...
7
komentarzy
Dodano: 4 lata temu, przez
pafka
Kolejny rok za nami, z rekordowym dla mnie rocznym przebiegiem, ale też z rekordowo niskim średnim zużyciem paliwa - co jest efektem praktycznie nie używania auta na krótkich odcinkach. Planów ...
16
komentarzy
Dodano: 5 lat temu, przez
pafka
Ponad 2,5 roku razem, przejechane przez ten czas 46 tys. km, a auto wciąż cieszy i wciąż mam czasem ochotę wyskoczyć na jakąś małą sesję zdjęciową :-)
21
komentarzy
Galerie pojazdu (4)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (2)
Obserwują to auto:
Dodaj do obserwowanych
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Dacia Duster [2022], Renault Clio [2022], Dacia Sandero [2021], Renault Clio [2021], Renault Clio [2021], Opel Astra [2015-2017] *, Opel Astra [2014-2015] *, Renault Megane [2014], Peugeot RCZ (testowy), Alfa Romeo Brera [2010-2012], Fiat Cinquecento [2005-2007], Opel Tigra [2006-2012]
Komentarze (56)
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: kupiłem 5 litrów tego 2T i będę zalewał az sie skończy, obserwował i wtedy będę myślał co dalej.
Biłem sie z myślami dość długo ale niedawno zdecydowałem na tzw. eko-remap, czyli delikatne dla podzespołów silnika podniesienie mocy+ niższe spalanie (przy normalnej jeździe oczywiście) z seryjnych 177KM i 400Nm na 220KM i 475Nm (nie sugeruj sie autem na moim profilu ) i dlatego pomyślałem o dodatku 2T z myślą zeby było jak najlepiej dla podzespołów takich jak chociażby wtryski i pompa- lepiej dmuchać na zimne
Cieżko mi było przekonać sie do zrobienia remap'u ale juz po wszystkim nie żałuje. Teraz mam odczucie ze auto 2 razy lepiej przyspiesza (jakby miał z 1 litr pojemności wiecej niz ma) i na prawde troche mniej pali przy normalnej jeździe w co cieżko było mi uwierzyc...a jednak Juz wcześniej przy normalnych parametrach nie było na co narzekać, ale teraz az cieżko uwierzyc jak wielka jest różnica w mocy wtedy, kiedy jej potrzeba, bo przecież nie jezdzi sie z pedałem w podłodze non stop. Elastyczność tez sie duzo poprawiła co przy normalnej jeździe jest bardzo ważne. Dźwięk silnika nie zmienił sie w ogóle takze jest spoko, bo myślałem ze sie zmieni i bedzie jakos inaczej/głośniej pracował, ze bedzie bardziej taki.. dieslowski, ale jest tak samo cichy jak był. Same pozytywy Jak to sie mowi... raz spróbujesz i juz pozniej w każdym aucie remap bedzie na pierwszym miejscu z listy rzeczy do zrobienia po zakupie nowego auta czytam Twoje wpisy od dłuższego czasu i mam podobne podejście do aut i chyba nigdzie nie natknąłem sie na wątek rozważający podniesienie mocy..(?) naprawdę polecam jezeli tez bijesz sie czasem z myślami jak miało to miejsce u mnie- warto!
Biłem sie z myślami dość długo ale niedawno zdecydowałem na tzw. eko-remap, czyli delikatne dla podzespołów silnika podniesienie mocy+ niższe spalanie (przy normalnej jeździe oczywiście) z seryjnych 177KM i 400Nm na 220KM i 475Nm (nie sugeruj sie autem na moim profilu ) i dlatego pomyślałem o dodatku 2T z myślą zeby było jak najlepiej dla podzespołów takich jak chociażby wtryski i pompa- lepiej dmuchać na zimne
Cieżko mi było przekonać sie do zrobienia remap'u ale juz po wszystkim nie żałuje. Teraz mam odczucie ze auto 2 razy lepiej przyspiesza (jakby miał z 1 litr pojemności wiecej niz ma) i na prawde troche mniej pali przy normalnej jeździe w co cieżko było mi uwierzyc...a jednak Juz wcześniej przy normalnych parametrach nie było na co narzekać, ale teraz az cieżko uwierzyc jak wielka jest różnica w mocy wtedy, kiedy jej potrzeba, bo przecież nie jezdzi sie z pedałem w podłodze non stop. Elastyczność tez sie duzo poprawiła co przy normalnej jeździe jest bardzo ważne. Dźwięk silnika nie zmienił sie w ogóle takze jest spoko, bo myślałem ze sie zmieni i bedzie jakos inaczej/głośniej pracował, ze bedzie bardziej taki.. dieslowski, ale jest tak samo cichy jak był. Same pozytywy Jak to sie mowi... raz spróbujesz i juz pozniej w każdym aucie remap bedzie na pierwszym miejscu z listy rzeczy do zrobienia po zakupie nowego auta czytam Twoje wpisy od dłuższego czasu i mam podobne podejście do aut i chyba nigdzie nie natknąłem sie na wątek rozważający podniesienie mocy..(?) naprawdę polecam jezeli tez bijesz sie czasem z myślami jak miało to miejsce u mnie- warto!
Dodano: 7 lat temu
Do Ultrasound:
Jeżeli wtryski są w dobrym stanie, to można mieć nadzieję, że 2T przedłuży ich żywotność. Jeżeli są w złym stanie to 2T na pewno im już nie pomoże.
Są osoby które twierdzą, że 2T działa - ale w zdecydowanej większości przypadków to działanie moim zdaniem można podciągnąć pod efekt placebo. Ale jeżeli użytkownik lepiej się czuje po zalaniu 2T, to niech leje. Wprawdzie dowodów na skuteczność 2T moim zdaniem nie ma, ale na szkodliwość też chyba nie
Jeżeli wtryski są w dobrym stanie, to można mieć nadzieję, że 2T przedłuży ich żywotność. Jeżeli są w złym stanie to 2T na pewno im już nie pomoże.
Są osoby które twierdzą, że 2T działa - ale w zdecydowanej większości przypadków to działanie moim zdaniem można podciągnąć pod efekt placebo. Ale jeżeli użytkownik lepiej się czuje po zalaniu 2T, to niech leje. Wprawdzie dowodów na skuteczność 2T moim zdaniem nie ma, ale na szkodliwość też chyba nie
Dodano: 7 lat temu
700km przejechane, nie zauważyłem jakiejs szczególnej różnicy szczerze mówiąc. Dotankowalem i zalałem 250ml raz jeszcze, moze potrzebuje czasu i kilku tankowań? W sumie nie spodziewałem sie jakiejs nadzwyczajnej różnicy, najważniejsze zeby wtryski i pompa miały odpowiednie smarowanie i wytrzymały dłużej niz zaleca fabryka. Aha kopcenia nie zauważyłem
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych