Tutaj jesteś:
Samochód
Audi 80 quattro
- Kupione używane w 2007
- Auto obejrzano 6813 razy
- Online od 15 lat, 3 miesięcy i 15 dni
- Auto polubiono 461 razy
Nazwa auta:
quattro
Marka:
Audi
Model:
80
Generacja:
B3
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 quattro
Moc silnika:
113 KM
Przebieg:
285 833 km
Rocznik:
1989
Oto moja 80-tka B3 Quattro z 1989 roku. Silnik 3A (2.0 113KM). Kolor Tornado Rot. Z fabryki posiadała ABS, szyberdach na korbę. Kiedy ja kupiłem miała także LPG I gen., dorabiany centralny zamek, zderzaki pomalowane w kolor nadwozia i niestety wymienianą stacyjkę (inny klucz). Postanowiłem więc dostosować autko do swoich potrzeb.
Modyfikacje:
- dodatkowe wskaźniki: ciśnienia oleju, napięcia na instalacji elektrycznej i temperatury oleju.
- elektryczny szyberdach
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- elektryczne szyby
- aluminiowe wzmocnienia boczne w drzwiach
- oryginalny wskaźnik temperatury zewnętrznej w liczniku
- oryginalny spoiler aluminiowy
- roleta tylnej szyby
- głośniki JBL z tyłu 6"x9"
- wrócił mój stary dobry Kenwood W6027
- mostek lamp stopu i przeciwmgłowych (+ dokładka jednego przeciwmgłowego)
- przedni zderzak od Coupe b3
- tylny zderzak czarny (był czerwony)
- reflektory zespolone
- światła na przekaźnikach + żarówki 2x100W i 2x 100/90W
- fotele i boczki kremowy welur + podgrzewane fotele
- dorobienie zapalniczki w tunelu środkowym
- lampki w rączkach podsufitki
- na zimę alu 14" z 80 B3 ori w kolorze złotym (nawet z deklami się trafiły)
- na lato RONALe 225/45R16 z oponami Kumho i Ventus (Yokohama)
- modyfikacja tylnego zawieszenia (teraz pasują tam amory na przód, w razie czego ori zawias został) + nowe amory (KYB) i sprężyny (nie pamiętam marki)
- nowe tarcze i klocki (przód Brembo + Ferodo Premium; tył Lukas + Ferodo Premium)
- grill z 90tki
- elektryczna regulacja wysokości świateł
- nowe sprzęgło sachs + łożysko oporowe (czy jak to sie tam zwie) + nowe pompki sprzęgła (ori BOGE)
- ori central z domykaniem wlewu paliwa (w roczniku '89 tego nie było)
- emblematy na klapę bagażnika "OOOO" na środek i "quattro" z prawej
- zaciski malowane na czerwono
- czerwona blenda z 90 na tył
- emblemat "quattro" nad schowek
- system AutoCheck (na razie bez kontroli żarówek niestety)
- daszki przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami (kierowca i pasażer)
- cała rama przycisków (brak schowka nad radiem)
- CB Radio
- zmiana wiatrołapu w szyberdziurze na czarny (ori był niebieski)
- mata wygłuszająca i lampa serwisowa pod maską
- podgrzewane spryskiwacze
- ramki reflektorów malowane na czarno
Auto sprawuje się bardzo dobrze, z LPG nie ma problemów (od 2 lat żadnych regulacji, tylko 1 wymiana filtra gazu). Silnik mimo dużego przebiegu nadal bez remontu, ale na wiosnę-lato 2010 planuję remont, bo jednak trochę koników przez lata zdechło, a uszczelki zaczynają się już "pocić". Zawieszenie dość odporne, ale jak to na polskich drogach bywa - nie ma rzeczy niezniszczalnych. W obecnej konfiguracji (bardzo miękkie) wybiera nierówności dobrze i jest ciche. Samochodem jeździ się niezwykle przyjemnie, a na pierwszy śnieg w przeciwieństwie do większości kierowców czekam z utęsknieniem jak małe dziecko. Wnętrze bardzo wygodne dla 4 osób, dla 5 już trochę mniej, ale nie ma tragedii. Quattro z tym silnikiem nie jest sportowym bolidem, ale za to jest ekonomiczne i bezawaryjne.
więcej »
Modyfikacje:
- dodatkowe wskaźniki: ciśnienia oleju, napięcia na instalacji elektrycznej i temperatury oleju.
- elektryczny szyberdach
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- elektryczne szyby
- aluminiowe wzmocnienia boczne w drzwiach
- oryginalny wskaźnik temperatury zewnętrznej w liczniku
- oryginalny spoiler aluminiowy
- roleta tylnej szyby
- głośniki JBL z tyłu 6"x9"
- wrócił mój stary dobry Kenwood W6027
- mostek lamp stopu i przeciwmgłowych (+ dokładka jednego przeciwmgłowego)
- przedni zderzak od Coupe b3
- tylny zderzak czarny (był czerwony)
- reflektory zespolone
- światła na przekaźnikach + żarówki 2x100W i 2x 100/90W
- fotele i boczki kremowy welur + podgrzewane fotele
- dorobienie zapalniczki w tunelu środkowym
- lampki w rączkach podsufitki
- na zimę alu 14" z 80 B3 ori w kolorze złotym (nawet z deklami się trafiły)
- na lato RONALe 225/45R16 z oponami Kumho i Ventus (Yokohama)
- modyfikacja tylnego zawieszenia (teraz pasują tam amory na przód, w razie czego ori zawias został) + nowe amory (KYB) i sprężyny (nie pamiętam marki)
- nowe tarcze i klocki (przód Brembo + Ferodo Premium; tył Lukas + Ferodo Premium)
- grill z 90tki
- elektryczna regulacja wysokości świateł
- nowe sprzęgło sachs + łożysko oporowe (czy jak to sie tam zwie) + nowe pompki sprzęgła (ori BOGE)
- ori central z domykaniem wlewu paliwa (w roczniku '89 tego nie było)
- emblematy na klapę bagażnika "OOOO" na środek i "quattro" z prawej
- zaciski malowane na czerwono
- czerwona blenda z 90 na tył
- emblemat "quattro" nad schowek
- system AutoCheck (na razie bez kontroli żarówek niestety)
- daszki przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami (kierowca i pasażer)
- cała rama przycisków (brak schowka nad radiem)
- CB Radio
- zmiana wiatrołapu w szyberdziurze na czarny (ori był niebieski)
- mata wygłuszająca i lampa serwisowa pod maską
- podgrzewane spryskiwacze
- ramki reflektorów malowane na czarno
Auto sprawuje się bardzo dobrze, z LPG nie ma problemów (od 2 lat żadnych regulacji, tylko 1 wymiana filtra gazu). Silnik mimo dużego przebiegu nadal bez remontu, ale na wiosnę-lato 2010 planuję remont, bo jednak trochę koników przez lata zdechło, a uszczelki zaczynają się już "pocić". Zawieszenie dość odporne, ale jak to na polskich drogach bywa - nie ma rzeczy niezniszczalnych. W obecnej konfiguracji (bardzo miękkie) wybiera nierówności dobrze i jest ciche. Samochodem jeździ się niezwykle przyjemnie, a na pierwszy śnieg w przeciwieństwie do większości kierowców czekam z utęsknieniem jak małe dziecko. Wnętrze bardzo wygodne dla 4 osób, dla 5 już trochę mniej, ale nie ma tragedii. Quattro z tym silnikiem nie jest sportowym bolidem, ale za to jest ekonomiczne i bezawaryjne.
Blog auta (1)
Dodano: 14 lat temu, przez
_basu
Dziś babunia dostała nowe oczka :) oczywiście ponownie w czarnym macie ;)rezultat widać na foto. Zastanawiam się tylko co zrobić z oświetleniem w zderzaku: założyć białe kierunki czy ...
5
komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Citroen Xsara, Mazda Premacy, Daewoo Matiz Matrix, Renault Laguna, Volkswagen Golf, Volkswagen Bora, Ford Galaxy, Audi 80, Opel Astra, Alfa Romeo 146, Ford Escort, Renault Laguna nr 2, Renault Laguna nr 1, FSO Polonez, Ford Fiesta, Fiat Bravo, BMW Seria 3 POLSKI M-POWER 1.6 LPG, BMW Seria 5, BMW Seria 3, Fiat Seicento audi seicento, Audi A6, Ford Mondeo GHIA, Nissan Almera, Ford Mondeo, Fiat 126p "Maluch", Kia Carens, Audi A4, Chrysler Voyager, Audi 100 C4, Opel Frontera FROTERKA, Ford Escort FRODO, Fiat Barchetta NOVITEC, Audi 80 Coupe GT 2.0 5E, Audi 80 quattro
Komentarze (31)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych