Tutaj jesteś:
Samochód
Audi A4 Czarnuch
Nazwa auta:
Czarnuch
Marka:
Audi
Model:
A4
Generacja:
B5
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.8 20V Turbo
Moc silnika:
150 KM
Przebieg:
197 035 km
Rocznik:
1999
Mercedes to wspaniały samochód i żal mi się było z nim żegnać, ale nie było zmiłuj. Z rdzą nie chciało mi się męczyć mimo, że pojawiała mi się głównie tylko pod uszczelkami w drzwiach.
Dlatego wybór padł na samochód, który mi się zawsze podobał, mianowicie Audi A4. Przypadek sprawił, że znajomy powiedział mi, że ktoś z jego rodziny mieszkającej niedaleko ma na sprzedaż poliftowe A4 B5 tylko, że niestety rocznik 1999. Ale w zamian mam nawet niezłe wyposażenie (o czym przekonałem się w domu, bo najważniejszy był dla mnie stan techniczny) i co najważniejsze historię auta. Auto było w rodzinie od 4 latach (sprowadzony w 2009). Co prawda celowałem w silnik 2.8, ale 1.8T też daje radę :) To co najważniejsze, auto nie rdzewieje, bo to ocynk.
A z wyposażenia mam m.in.:
- ABS, EDS
- 4 poduchy powietrzne
- kubełkowe fotele przednie
- podgrzewane i pompowane fotele przednie
- sportowa i regulowana skórzana kierownica
- climatronic jednostrefowy
- składana tylna kanapa
- webasto
- 8 głośników
- radio CD z nawigacją (kto to używa :)) Blaupunkta
- otwieranie i domykanie szyb z pilota
- opony letnie na alufelgach Audi 16' i zimowe 15' na felgach stalowych
- hak
- zawieszenie sportowe
- ksenony
- spryskiwacze reflektorów
- światła przeciwmgielne przód i tył
- sekwencyjny wtrysk tlenku LPG ;)
Więcej będę dopisywał na bieżąco, bo z każdą przejażdżką odkrywam coś nowego :)
więcej »
Dlatego wybór padł na samochód, który mi się zawsze podobał, mianowicie Audi A4. Przypadek sprawił, że znajomy powiedział mi, że ktoś z jego rodziny mieszkającej niedaleko ma na sprzedaż poliftowe A4 B5 tylko, że niestety rocznik 1999. Ale w zamian mam nawet niezłe wyposażenie (o czym przekonałem się w domu, bo najważniejszy był dla mnie stan techniczny) i co najważniejsze historię auta. Auto było w rodzinie od 4 latach (sprowadzony w 2009). Co prawda celowałem w silnik 2.8, ale 1.8T też daje radę :) To co najważniejsze, auto nie rdzewieje, bo to ocynk.
A z wyposażenia mam m.in.:
- ABS, EDS
- 4 poduchy powietrzne
- kubełkowe fotele przednie
- podgrzewane i pompowane fotele przednie
- sportowa i regulowana skórzana kierownica
- climatronic jednostrefowy
- składana tylna kanapa
- webasto
- 8 głośników
- radio CD z nawigacją (kto to używa :)) Blaupunkta
- otwieranie i domykanie szyb z pilota
- opony letnie na alufelgach Audi 16' i zimowe 15' na felgach stalowych
- hak
- zawieszenie sportowe
- ksenony
- spryskiwacze reflektorów
- światła przeciwmgielne przód i tył
- sekwencyjny wtrysk tlenku LPG ;)
Więcej będę dopisywał na bieżąco, bo z każdą przejażdżką odkrywam coś nowego :)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Mercedes CLK Gwiazdeczka
Wcześniej jeździł:
Audi A4 Czarnuch, Mercedes Klasa E Mieczysław
Komentarze (33)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez MaArek77
Może nie dysponuje sporym czasem ale wpis zrobię, jest niedziela a wczoraj odbyłem jazdy próbne:
- Renault Captur 1.3 TCE Intens 130 koni EDC Automat MY ‘2022
- Seat Arona 1.0 TSI DSG ...
39
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Miałem okazję przymierzyć się do nowego DS4 z napędem Plug-in Hybrid o łącznej mocy 225KM, który może przejechać w cyklu elektryczny do 65KM, na dodatek w wersji podwyższonej CROSS. Okazja ...
23
komentarze
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Wpis robię jako potencjalną przestrogę dla kierowców poruszających się drogą DK94 w Dąbrowie Górniczej, w rejonie stacji benzynowej Orlen ul.Katowicka 30 (stacja przy Kebab u Khuja ;) ) na ...
38
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Tutaj mam sztywniejsze zawieszenie i czuję praktycznie każdą dziurę. Dodatkowo Audi waży mniej, więc przy mijaniu tira przy większej prędkości jest to odczuwalne. Merc leciał do przodu jakby przeleciała koło niego mucha. Dobrze, że mam pompowane fotele, dzięki czemu są bardzo miękkie, wygodnie, a że to kubełki to bardzo fajnie trzymają na zakrętach. W środku mniej miejsca, ale teraz głównie będę jeździł sam, więc mi to nie przeszkadza. Trzeba też zaznaczyć, że Audi jest szybkie. Niby 1.8T (wtedy 2.4), niby tylko 150 KM (wtedy 170), ale mniejsza waga robi swoje i zbiera się lepiej niż Merc.
Chciałem kupić nowszego Mietka, już po liftingu, ale to co widziałem podczas oglądania pozostawię bez komentarza. Myślałem, że jak mój rdzewieje na drzwiach to jest tragedia, ale przy tych co oglądałem mój wyglądał jak z salonu. Jakbym wiedział, że w tych mietkach rdza przeżera podłogę do żywego, to swojego oka bym w życiu nie sprzedał.
Na Audi nie narzekam, bo to jeden z samochodów, które zawsze chciałem mieć. No i w czerni wygląda ładniej, niż butelkowozielony Mieczysław
Ogólnie to chciałem automat, bo jeżdżąc Mercedesem przyzwyczaiłem się, ale tutaj ręczna skrzynia jest w porządku. Biegi bardzo ładnie wchodzą. Bez porównania z Mondeo mojej siostry, którym miałem przyjemność pojeździć przez jakiś czas. Tam biegi strasznie ciężko wchodzą.
Gaz jest już zamontowany od kilku lat. Na razie było wszystko ok i miejmy nadzieję, że jeszcze długo będzie działać. A że lubię sobie czasami pojeździć po Polsce to dla mnie LPG jak znalazł. Wolę zatankować za mniej i za zaoszczędzoną kasę pozwiedzać z dziewczyną Polskę
Ogólnie gratuluję nabytku i bezproblemowej eksploatacji życzę
Mi też się podobają. Myślałem, że fotele, alusy i kierownica były dokładane, ale wg kodów z książki samochód wyjechał z takim wyposażeniem z fabryki.
Niestety, klima tylko jednostrefowa, ale za to bardzo ładnie chłodzi i trzyma temperaturę. Mniej więcej tak jak u mnie w byłym już Mercedesie. Ostatnio jeździłem trochę Fordem Mondeo mojej siostry i tam była tragedia (klima ręczna).