Tutaj jesteś:
Samochód
BMW Seria 3 BUNIA
- Kupione używane w 2007
- Auto obejrzano 682 razy
- Online od 14 lat, 3 miesięcy i 4 dni
- Auto polubiono 53 razy
Nazwa auta:
BUNIA
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E36
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
320 i
Moc silnika:
150 KM
Przebieg:
153 000 km
Rocznik:
1996
BMW E 36 320i COUPE 150 KM, 6-CYLINDROWY M 52 VANOS,PO FACE LIFTINGU
WYPOSAŻENIE:
* KLIMATYZACJA - KLIMATRONIC 2 STREFOWY
* ELEKTRYCZNE SZYBY
* ELEKTRYCZNE LUSTERKA (PODGRZEWANE)
* DSC (DYNAMIC STABILITY CONTROL)
* ESP (ELEKTRONIC STABILITY PROGRAM)
* WSPOMAGANIE KIEROWNICY
* 2X AIRBAG
* ALUFELGI
* RADIOMAGNETOFON BMW REVERSE
* SKÓRZANA KIEROWNICA
* CENTRALNY ZAMEK
* IMMOBILIZER
* ABS
TROCHĘ HISTORII MODELU:
E 36 1990-98 (COMPACT DO 2000)
PRODUKCJĘ TRZECIEJ GENERACJI BMW SERII 3 ROZPOCZĘTO W 1990 ROKU OD WERSJI SEDAN (NADAL PRODUKOWANO E30 KOMBI) DWA LATA PÓŹNIEJ DEBIUTOWAŁO COUPE, A W 1993 ROKU KABRIOLET I KRÓTSZY O 30 CM COMPACT, KTÓRYM BMW CHCIAŁO POWALCZYĆ W KLASIE AUT KOMPAKTOWYCH. E 36 W KOMBI FANI DOCZEKALI SIĘ DOPIERO W 1994 ROKU. TYM SAMYM "TRÓJKA" STAŁA SIĘ MODELEM DOSTĘPNYM W NAJWIĘKSZEJ LICZBIE WERSJI NADWOZIOWYCH. WSZYSTKIE WYRÓŻNIAJĄ SIĘ AGRESYWNĄ, SPORTOWĄ LINIĄ KTÓRA SIĘ JUŻ OPATRZYŁA ALE NADAL ZNAJDUJE WIELU ZWOLENNIKÓW (NP JA).
LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM WYJĄTKOWE EMOCJE, JAKIE MOŻNA POCZUĆ JADĄC TYM AUTEM. SKĄD SIĘ BIORĄ? PO PIERWSZE: E 36 MA TYLNY NAPĘD, KTÓRY POWODUJE SZCZEGÓLNE ZACHOWANIE NA DRODZE, PO DRUGIE: DOPRACOWANE, NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE ZAPEWNIA BARDZO DOBRE WŁASNOŚCI JEZDNE, NO I PO TRZECIE: MOCNE SILNIKI GWARANTUJĄCE NIEPRZECIĘTNE OSIĄGI. FANI MARKI UWAŻAJĄ, ŻE PRAWDZIWA PRZYJEMNOŚĆ ZACZYNA SIĘ OD 6-CYLINDRÓWEK. NIESTETY, ZABAWA MA SWOJĄ CENĘ - ZUŻYCIE PALIWA W 6-CYLINDROWYCH SILNIKACH POTRAFI BYĆ WYSOKIE (OD 10L W GÓRĘ). DLATEGO NA RYNKU WTÓRNYM MOŻNA SPOTKAĆ WIELE EGZEMPLARZY Z LPG. TRZEBA JEDNAK UWAŻAĆ BO 6 CYLINDROWE SILNIKI SĄ WRAŻLIWE NA PRZEGRZANIE - JUŻ KRÓTKA PRACA Z NIESPRAWNYM UKŁADEM CHŁODZENIA MOŻE SPOWODOWAĆ USZKODZENIE GŁOWICY (WYGIĘCIE, PĘKNIĘCIA).
NIESTETY, WYEKSPLATOWANIE TO GŁÓWNY PROBLEM MODELU E 36. JEGO WŁAŚCICIELAMI SĄ OBECNIE PRZEDE WSZYSTKIM LUDZIE MŁODZI, KTÓRZY LUBIĄ "PRZYCISNĄĆ", A NIE ZAWSZE STAĆ ICH NA DOBREJ JAKOŚCI CZĘŚCI I FACHOWĄ OBSŁUGĘ.
KOSZTY EKSPLOATACJI PRZY TAK WIEKOWEJ KONSTRUKCJI TRUDNO PRZEWIDZIEĆ. STANDARDOWA OBSŁUGA NIE JEST BARDZO DROGA - DUŻĄ ZALETĄ JEST NAPĘD ROZRZĄDU TRWAŁYM ŁAŃCUCHEM (PASEK MIAŁY SILNIKI 1.6 I 1.8 DO 93 ROKU). INNE CZĘŚCI NIE ODBIEGAJĄ ZBYTNIO OD INNYCH MAREK A SPORO CZĘŚCI MOŻNA RÓWNIEŻ ZNALEŹĆ NA PORTALACH AUKCYJNYCH.
POZDRAWIAM
więcej »
WYPOSAŻENIE:
* KLIMATYZACJA - KLIMATRONIC 2 STREFOWY
* ELEKTRYCZNE SZYBY
* ELEKTRYCZNE LUSTERKA (PODGRZEWANE)
* DSC (DYNAMIC STABILITY CONTROL)
* ESP (ELEKTRONIC STABILITY PROGRAM)
* WSPOMAGANIE KIEROWNICY
* 2X AIRBAG
* ALUFELGI
* RADIOMAGNETOFON BMW REVERSE
* SKÓRZANA KIEROWNICA
* CENTRALNY ZAMEK
* IMMOBILIZER
* ABS
TROCHĘ HISTORII MODELU:
E 36 1990-98 (COMPACT DO 2000)
PRODUKCJĘ TRZECIEJ GENERACJI BMW SERII 3 ROZPOCZĘTO W 1990 ROKU OD WERSJI SEDAN (NADAL PRODUKOWANO E30 KOMBI) DWA LATA PÓŹNIEJ DEBIUTOWAŁO COUPE, A W 1993 ROKU KABRIOLET I KRÓTSZY O 30 CM COMPACT, KTÓRYM BMW CHCIAŁO POWALCZYĆ W KLASIE AUT KOMPAKTOWYCH. E 36 W KOMBI FANI DOCZEKALI SIĘ DOPIERO W 1994 ROKU. TYM SAMYM "TRÓJKA" STAŁA SIĘ MODELEM DOSTĘPNYM W NAJWIĘKSZEJ LICZBIE WERSJI NADWOZIOWYCH. WSZYSTKIE WYRÓŻNIAJĄ SIĘ AGRESYWNĄ, SPORTOWĄ LINIĄ KTÓRA SIĘ JUŻ OPATRZYŁA ALE NADAL ZNAJDUJE WIELU ZWOLENNIKÓW (NP JA).
LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM WYJĄTKOWE EMOCJE, JAKIE MOŻNA POCZUĆ JADĄC TYM AUTEM. SKĄD SIĘ BIORĄ? PO PIERWSZE: E 36 MA TYLNY NAPĘD, KTÓRY POWODUJE SZCZEGÓLNE ZACHOWANIE NA DRODZE, PO DRUGIE: DOPRACOWANE, NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE ZAPEWNIA BARDZO DOBRE WŁASNOŚCI JEZDNE, NO I PO TRZECIE: MOCNE SILNIKI GWARANTUJĄCE NIEPRZECIĘTNE OSIĄGI. FANI MARKI UWAŻAJĄ, ŻE PRAWDZIWA PRZYJEMNOŚĆ ZACZYNA SIĘ OD 6-CYLINDRÓWEK. NIESTETY, ZABAWA MA SWOJĄ CENĘ - ZUŻYCIE PALIWA W 6-CYLINDROWYCH SILNIKACH POTRAFI BYĆ WYSOKIE (OD 10L W GÓRĘ). DLATEGO NA RYNKU WTÓRNYM MOŻNA SPOTKAĆ WIELE EGZEMPLARZY Z LPG. TRZEBA JEDNAK UWAŻAĆ BO 6 CYLINDROWE SILNIKI SĄ WRAŻLIWE NA PRZEGRZANIE - JUŻ KRÓTKA PRACA Z NIESPRAWNYM UKŁADEM CHŁODZENIA MOŻE SPOWODOWAĆ USZKODZENIE GŁOWICY (WYGIĘCIE, PĘKNIĘCIA).
NIESTETY, WYEKSPLATOWANIE TO GŁÓWNY PROBLEM MODELU E 36. JEGO WŁAŚCICIELAMI SĄ OBECNIE PRZEDE WSZYSTKIM LUDZIE MŁODZI, KTÓRZY LUBIĄ "PRZYCISNĄĆ", A NIE ZAWSZE STAĆ ICH NA DOBREJ JAKOŚCI CZĘŚCI I FACHOWĄ OBSŁUGĘ.
KOSZTY EKSPLOATACJI PRZY TAK WIEKOWEJ KONSTRUKCJI TRUDNO PRZEWIDZIEĆ. STANDARDOWA OBSŁUGA NIE JEST BARDZO DROGA - DUŻĄ ZALETĄ JEST NAPĘD ROZRZĄDU TRWAŁYM ŁAŃCUCHEM (PASEK MIAŁY SILNIKI 1.6 I 1.8 DO 93 ROKU). INNE CZĘŚCI NIE ODBIEGAJĄ ZBYTNIO OD INNYCH MAREK A SPORO CZĘŚCI MOŻNA RÓWNIEŻ ZNALEŹĆ NA PORTALACH AUKCYJNYCH.
POZDRAWIAM
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
pozdrawiam,
Adam