Tutaj jesteś:
Samochód
BMW Seria 3 E46
Nazwa auta:
E46
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E46
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 320d
Moc silnika:
150 KM
Przebieg:
255 000 km
Rocznik:
2005
No i tak się złożyło, że obecnie śmigam E46 ;) Już zdążyłem się zapoznać z samochodem i mogę na jego temat trochę napisać.
Może zacznę od serducha. Dwulitrowy diesel o mocy 150km i momencie 330NM zapewnia już na prawdę sprawne poruszanie się w cyklu zarówno miejskim jak i mieszanym przy rozsądnym zużyciu paliwa (~5.5-6.5l/100km). Jeśli chodzi o awaryjność to póki co (odpukać w niemalowane) bezproblemowo nic tylko lać i jeździć.
Zawieszenie/układ kierowniczy - z mojej strony pokłony, samochód prowadzi się bajecznie, pełna kontrola i precyzja, układ kierowniczy bardzo łatwo wyczuć wręcz instynktownie. Co mnie wręcz urzekło już po kilku pierwszych przejechanych kilometrów to fakt, ze samochód na zakrętach trzyma się znakomicie a mimo tego na komfort nie mogę narzekać.
Jeśli chodzi o ceny części zawieszenia to są nieco droższe niż np w samochodach grupy VW (oczywiście są tańsze zamiennik ale nie jestem fanem pakowania chińszczyzny w samochód, wolę zainwestować w oryginał lub producentów, którzy wytwarzają części na pierwszy montaż) ale z tego co się zdążyłem zorientować to i żywotność jest znacząco wyższa. Pojeżdżę, zobaczę, czas pokaże ;)
Blacharsko nie jest źle ale też bez szału. Betkę kupiłem jako bezwypadkową i nikt nie ingerował w powłokę lakierniczą (sprawdzone własnym miernikiem + przed zakupem sprawdzona w ASO) mimo tego kilka drobnych poprawek jest do zrobienia + konserwacja podwozia obowiązkowo.
Kilka słów o wnętrzu. W E46 siedzi się na prawdę komfortowo i przyjemnie, pozycja za kierownicą bardzo dobra. Widać, że producent nie oszczędzał na materiałach, po przekroczeniu przebiegu 250kkm nie ma żadnych przetarć, wyblakłych powierzchni, plastiki nie skrzypią, wszystko w najlepszym porządku.
Póki co tyle ode mnie, jeśli o czymś zapomniałem to oczywiście nie omieszkam się tym podzielić. : )
Wyposażenie:
- Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne + podgrzewane lusterka z funkcją składania
- ABS
- ESP
- Wspomaganie kierownicy
- Instalacja tel. kom. z Bluetooth
- Podgrzewane fotele kierowcy/pasażera
- Park Distance Control (czujniki cofania)
- Autoalarm
- Kierownica wielofunkcyjna - Skórzana
- Alufelgi 16''
- Climatronic
- Radio CD
- Komputer pokładowy
- Szyberdach elektryczny
- Podłokietnik przedni
Do zrobienia:
- konserwacja podwozia
- srebrne obramówki zegarów
- wymiana reflektorów na reflektory z ringami
- radio z dotykowym wyświetlaczem LCD ~5'' + nieco lepsze car audio.
- chip na 180 km
Oraz być może:
- lekko przyciemnić szyby
- alufelgi 17'' (Styling 68)
Kolorek grafitowy, dodam fotki jak tylko będę miał wenę do zrobienia jakichś ładnych ;)
więcej »
Może zacznę od serducha. Dwulitrowy diesel o mocy 150km i momencie 330NM zapewnia już na prawdę sprawne poruszanie się w cyklu zarówno miejskim jak i mieszanym przy rozsądnym zużyciu paliwa (~5.5-6.5l/100km). Jeśli chodzi o awaryjność to póki co (odpukać w niemalowane) bezproblemowo nic tylko lać i jeździć.
Zawieszenie/układ kierowniczy - z mojej strony pokłony, samochód prowadzi się bajecznie, pełna kontrola i precyzja, układ kierowniczy bardzo łatwo wyczuć wręcz instynktownie. Co mnie wręcz urzekło już po kilku pierwszych przejechanych kilometrów to fakt, ze samochód na zakrętach trzyma się znakomicie a mimo tego na komfort nie mogę narzekać.
Jeśli chodzi o ceny części zawieszenia to są nieco droższe niż np w samochodach grupy VW (oczywiście są tańsze zamiennik ale nie jestem fanem pakowania chińszczyzny w samochód, wolę zainwestować w oryginał lub producentów, którzy wytwarzają części na pierwszy montaż) ale z tego co się zdążyłem zorientować to i żywotność jest znacząco wyższa. Pojeżdżę, zobaczę, czas pokaże ;)
Blacharsko nie jest źle ale też bez szału. Betkę kupiłem jako bezwypadkową i nikt nie ingerował w powłokę lakierniczą (sprawdzone własnym miernikiem + przed zakupem sprawdzona w ASO) mimo tego kilka drobnych poprawek jest do zrobienia + konserwacja podwozia obowiązkowo.
Kilka słów o wnętrzu. W E46 siedzi się na prawdę komfortowo i przyjemnie, pozycja za kierownicą bardzo dobra. Widać, że producent nie oszczędzał na materiałach, po przekroczeniu przebiegu 250kkm nie ma żadnych przetarć, wyblakłych powierzchni, plastiki nie skrzypią, wszystko w najlepszym porządku.
Póki co tyle ode mnie, jeśli o czymś zapomniałem to oczywiście nie omieszkam się tym podzielić. : )
Wyposażenie:
- Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne + podgrzewane lusterka z funkcją składania
- ABS
- ESP
- Wspomaganie kierownicy
- Instalacja tel. kom. z Bluetooth
- Podgrzewane fotele kierowcy/pasażera
- Park Distance Control (czujniki cofania)
- Autoalarm
- Kierownica wielofunkcyjna - Skórzana
- Alufelgi 16''
- Climatronic
- Radio CD
- Komputer pokładowy
- Szyberdach elektryczny
- Podłokietnik przedni
Do zrobienia:
- konserwacja podwozia
- srebrne obramówki zegarów
- wymiana reflektorów na reflektory z ringami
- radio z dotykowym wyświetlaczem LCD ~5'' + nieco lepsze car audio.
- chip na 180 km
Oraz być może:
- lekko przyciemnić szyby
- alufelgi 17'' (Styling 68)
Kolorek grafitowy, dodam fotki jak tylko będę miał wenę do zrobienia jakichś ładnych ;)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
1
komentarz
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Zima za pasem, śnieżyć ma od 1 listopada, więc na początek przyszłego tygodnia zaplanowałem zamianę kół! Jednak felgi „zimowe” pozostawiały wiele do życzenia. Brałem pod uwagę ...
17
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez JacK
T-roc, Sportsvan i i-10 wymiana kół na koła zimowe.
T-roc i Sportsvan w zakładzie wulkanizacyjnym i tam zostaną koła letnie a i-10 zajmę się osobiście :-)
Dla Sportsvana to będzie ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Gratuluję zakupu.
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma fotek i jakiegoś szerszego opisu