Tutaj jesteś:
Samochód
BMW Seria 3 M3 Evolution LTW
- Kupione używane w 2012
- Auto obejrzano 3280 razy
- Online od 12 lat, 3 miesięcy i 21 dni
- Auto polubiono 354 razy
Nazwa auta:
M3 Evolution LTW
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E36
Nadwozie:
M3 Sedan
Silnik:
3.2 R6
Moc silnika:
321 KM
Przebieg:
180 000 km
Rocznik:
1996
Do mojej "kolekcji" dolaczyla kolejna E36, znow M3, za to tym razem Evolution (3,2l 321KM), jednak w rzadko spotykanym sedanie a do tego jeszcze rzadszej wersji - bez szyberdachu (lzejsza o ok. 20kg)
Auto zakupione jako seryjne, totalnie dziewicze, z pelna ksiazka serwisowa, kupione od kobiety wozacej dziecko do przedszkola ;)
Jedynym dodatkiem aftermarketowym byla blenda na tylne szybie AC Schnitzer.
W moich rekach auto nie moglo pozozstac zbyt dlugo seryjne. Na poczatku doszedl gwint AP. Nastepne w kolejce byly czarne nerki i bardzo rzadki model felg - O.Z. Enkei Racing 2tlg z nowymi, naciagnietymi oponami.
Zeby felgi upchac niezbedne byly camber arms na tyl, a z przodu dla zwiekszenia kata pochylenia zalozone podkladki pod zwrotnice.
Nastepnie, jako ze oryginalny wydech brzydko wisial (wazy ok 30kg i pozrywal gumy mocujace), zalozony zostal tlumik koncowy Scorpion dedykowany do M3, wraz z nowymi gumami. Waga scorpiona to max 10kg, wiec znow troche kg zostalo urwane ;)
Jako ze auto idzie w styl "torowy", seryjny spoiler zostal zastapiony replika spoilera z wersji E36 LTW z podstawkami, wykonany 100% z wlokna weglowego, 3 czesciowy (demontowalne podstawki, mozliwosc zlozenia spoilera w niskiej wersji). Spoiler zdecydowanie lzejszy od seryjnego, waga 2,5kg, seryjny przynajmniej 4-5kg.
Silnik dostal pokrywe zaworow w kolorze czerwonym pomalowana farba strukturalna VHT (w pozniejszym planie bedzie pomalowany rowniez kolektor ssacy), oraz stozek gąbkowy Pipercross, dedykowany do M3.
Z wizualnych dodatkow zamontowana jeszcze zostala przednia listwa zderzaka USA, oraz tylna rejestracja zrobiona na wymiary USA. Jako ze sedany fabrycznie wychodzily bez ori hokeja pod zderzakime, zamowilem nowy ori.
Tak jak pisalem, auto bedzie w stylu torowym, niedlugo kolejne zmiany ;)
Szybka lista modyfikacji
- Zawieszenie gwintowane AP
- Felgi 17" O.Z. Enkei Racing
Przod 8,5j ET15 + dystans FK 10mm , opona Toyo T1R, 205/40
Tyl 10j ET20, opona Falken 452, 225/35
- Kierownica "Serducho"
- Radio zmienione z jakiegos Blaupunkta na oryginalnego kaseciaka BMW Business RDS
- Drewniana galka zastapiona skorzana, podswietlana galka 6b
- Drewniany uchwyt recznego zastapiony skorzanym, szycie ori BMW
- Camber Arms na tyl, podkladki pod zwrotnice przod
- Lampy sciemnione, czarna przeslona na soczewke, dymiona folia na szkla swiatel dlugich i przednie kierunkowskazy
- Xenon 4300k
- Gąbkowy filtr stozkowy Pipercross dedykowany do M3 PK147
- Czerwona VHT pokrywa zaworow
- Spoiler LTW 3pcs full carbon
- Listwa zderzaka przedniego USA , tylna rejestracja rozmiarow USA
- konwersja ze srub kol na szpilki + nakretki D1Spec Neochrome
- Tlumik koncowy SCORPION dedykowany do M3
- Czarna neka na wyglad poliftowej
- Rozporka kielichow Active Autowerke
więcej »
Auto zakupione jako seryjne, totalnie dziewicze, z pelna ksiazka serwisowa, kupione od kobiety wozacej dziecko do przedszkola ;)
Jedynym dodatkiem aftermarketowym byla blenda na tylne szybie AC Schnitzer.
W moich rekach auto nie moglo pozozstac zbyt dlugo seryjne. Na poczatku doszedl gwint AP. Nastepne w kolejce byly czarne nerki i bardzo rzadki model felg - O.Z. Enkei Racing 2tlg z nowymi, naciagnietymi oponami.
Zeby felgi upchac niezbedne byly camber arms na tyl, a z przodu dla zwiekszenia kata pochylenia zalozone podkladki pod zwrotnice.
Nastepnie, jako ze oryginalny wydech brzydko wisial (wazy ok 30kg i pozrywal gumy mocujace), zalozony zostal tlumik koncowy Scorpion dedykowany do M3, wraz z nowymi gumami. Waga scorpiona to max 10kg, wiec znow troche kg zostalo urwane ;)
Jako ze auto idzie w styl "torowy", seryjny spoiler zostal zastapiony replika spoilera z wersji E36 LTW z podstawkami, wykonany 100% z wlokna weglowego, 3 czesciowy (demontowalne podstawki, mozliwosc zlozenia spoilera w niskiej wersji). Spoiler zdecydowanie lzejszy od seryjnego, waga 2,5kg, seryjny przynajmniej 4-5kg.
Silnik dostal pokrywe zaworow w kolorze czerwonym pomalowana farba strukturalna VHT (w pozniejszym planie bedzie pomalowany rowniez kolektor ssacy), oraz stozek gąbkowy Pipercross, dedykowany do M3.
Z wizualnych dodatkow zamontowana jeszcze zostala przednia listwa zderzaka USA, oraz tylna rejestracja zrobiona na wymiary USA. Jako ze sedany fabrycznie wychodzily bez ori hokeja pod zderzakime, zamowilem nowy ori.
Tak jak pisalem, auto bedzie w stylu torowym, niedlugo kolejne zmiany ;)
Szybka lista modyfikacji
- Zawieszenie gwintowane AP
- Felgi 17" O.Z. Enkei Racing
Przod 8,5j ET15 + dystans FK 10mm , opona Toyo T1R, 205/40
Tyl 10j ET20, opona Falken 452, 225/35
- Kierownica "Serducho"
- Radio zmienione z jakiegos Blaupunkta na oryginalnego kaseciaka BMW Business RDS
- Drewniana galka zastapiona skorzana, podswietlana galka 6b
- Drewniany uchwyt recznego zastapiony skorzanym, szycie ori BMW
- Camber Arms na tyl, podkladki pod zwrotnice przod
- Lampy sciemnione, czarna przeslona na soczewke, dymiona folia na szkla swiatel dlugich i przednie kierunkowskazy
- Xenon 4300k
- Gąbkowy filtr stozkowy Pipercross dedykowany do M3 PK147
- Czerwona VHT pokrywa zaworow
- Spoiler LTW 3pcs full carbon
- Listwa zderzaka przedniego USA , tylna rejestracja rozmiarow USA
- konwersja ze srub kol na szpilki + nakretki D1Spec Neochrome
- Tlumik koncowy SCORPION dedykowany do M3
- Czarna neka na wyglad poliftowej
- Rozporka kielichow Active Autowerke
Blog auta (1)
Dodano: 12 lat temu, przez
brodeer
Zmiany w aucie nadchodza.
Zgodnie z zalozeniem, auto ma wygladac "torowo" , dlatego tez zakupilem dwa fotele kubelkowe D2 Racing z pasami szelkowymi 3-punktowymi Sabelt pod kolor auta ;) ...
8
komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
BMW Seria 3 M3 Evolution LTW
Komentarze (22)
Dodano: 12 lat temu
Do szylozbi: Dzieki za komentarze! Niestety auto nie jest w tak idealnym stanie wizualnym na jaki byc moze wyglada. Przydal by sie nowy lakier na cale auto ze wzgledu na pare drobnych wgniotek "marketowych", oraz ogniska korozji na tylnych nadkolach co jest standardem w e36, tym bardziej na wyspie gdzie jest duza wilgotnosc i ciagle pada.
Auto myje recznie szamponem Meguiars Gold Class, do listew zewnetrzych ValetPRO Dionysus Trim Glitz, wosk Collinite 476s. Auto bylo glinkowane BILT HAMBER AUTO CLAY, strasznie duzo syfu zeszlo, bo jestem pewny ze nigdy wczesniej glinki nie widzialo
Auto myje recznie szamponem Meguiars Gold Class, do listew zewnetrzych ValetPRO Dionysus Trim Glitz, wosk Collinite 476s. Auto bylo glinkowane BILT HAMBER AUTO CLAY, strasznie duzo syfu zeszlo, bo jestem pewny ze nigdy wczesniej glinki nie widzialo
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych