Tutaj jesteś:
Samochód
BMW Seria 3 Niunia
Nazwa auta:
Niunia
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E46
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 318i
Moc silnika:
143 KM
Rocznik:
2001
Doskonałe autko choć przez pewne modyfikacje nie na każde drogi się nadaje ;P
Obniżone zawieszenie sprawia iż autko wręcz klei się do asfaltu na zakrętach, jednak spore obręcze z niskim profilem i nie małą szerokością opony nie przepadają za miejscowymi koleinami...momentami mamy wrażenie jakby BETKA chciała wyskoczyć z pasa...
Mimo niewielkiej pojemności dysponuje wystarczającą mocą by jazda była "dynamiczna" :D a systemy kontroli trakcji pilnują by nikt nie katował jej na parkingu czy placu kręcąc "bączki" bezsensownie niszcząc opony :P
Z uwagi na spore nieścisłości pomiędzy modelem a silnikiem i mocą postanowiłem poszperać w jej historii...co udało się ustalić:
*auto zostało wyprodukowane w listopadzie 1999 roku i otrzymało silnik o pojemności 1.6 i mocy 77 KW
*w 2002 roku właściciel wyposażył auto w silnik o pojemności 1.8 i mocy 105 KW
*założono niskie i sztywne zawieszenie firmy H&R
*wymieniono tylne lampy (fabryczne były pomarańczowo-czerwone)
*wymieniono przednie kierunkowskazy (fabryczne były pomarańczowe)
*wymieniono halogeny, nie wiem dlaczego...te które wymontowano są identyczne jak aktualnie założone (posiadam wszystkie oryginalne elementy oświetlenia w kartonach, właściciel mi je przekazał)
*założono również tak nielubiane przez większość brewki
*zestrojeniem silnika i zawieszenia zajęła się firma H&R niedaleko Frakfurtu
*ok 2005 roku autko otrzymało 17 calowe felgi (widoczne na zdjęciu), które po niecałym roku zostały wymienione na inne (ten sam model tylko inny komplet) z powodu wadliwie położonej warstwy lakieru, która odpadała
Tyle co do historii autka, dodam iż od momentu zmiany silnika było ono serwisowane w firmie, która zajmowała się modyfikacjami (H&R).
Jeżeli odkryję coś jeszcze będzie można o tym doczytać, niestety bawienie się w archeologa nie jest łatwe...ciężko otrzymać jakiekolwiek informacje od firm które miały styczność z Niunią:P
więcej »
Obniżone zawieszenie sprawia iż autko wręcz klei się do asfaltu na zakrętach, jednak spore obręcze z niskim profilem i nie małą szerokością opony nie przepadają za miejscowymi koleinami...momentami mamy wrażenie jakby BETKA chciała wyskoczyć z pasa...
Mimo niewielkiej pojemności dysponuje wystarczającą mocą by jazda była "dynamiczna" :D a systemy kontroli trakcji pilnują by nikt nie katował jej na parkingu czy placu kręcąc "bączki" bezsensownie niszcząc opony :P
Z uwagi na spore nieścisłości pomiędzy modelem a silnikiem i mocą postanowiłem poszperać w jej historii...co udało się ustalić:
*auto zostało wyprodukowane w listopadzie 1999 roku i otrzymało silnik o pojemności 1.6 i mocy 77 KW
*w 2002 roku właściciel wyposażył auto w silnik o pojemności 1.8 i mocy 105 KW
*założono niskie i sztywne zawieszenie firmy H&R
*wymieniono tylne lampy (fabryczne były pomarańczowo-czerwone)
*wymieniono przednie kierunkowskazy (fabryczne były pomarańczowe)
*wymieniono halogeny, nie wiem dlaczego...te które wymontowano są identyczne jak aktualnie założone (posiadam wszystkie oryginalne elementy oświetlenia w kartonach, właściciel mi je przekazał)
*założono również tak nielubiane przez większość brewki
*zestrojeniem silnika i zawieszenia zajęła się firma H&R niedaleko Frakfurtu
*ok 2005 roku autko otrzymało 17 calowe felgi (widoczne na zdjęciu), które po niecałym roku zostały wymienione na inne (ten sam model tylko inny komplet) z powodu wadliwie położonej warstwy lakieru, która odpadała
Tyle co do historii autka, dodam iż od momentu zmiany silnika było ono serwisowane w firmie, która zajmowała się modyfikacjami (H&R).
Jeżeli odkryję coś jeszcze będzie można o tym doczytać, niestety bawienie się w archeologa nie jest łatwe...ciężko otrzymać jakiekolwiek informacje od firm które miały styczność z Niunią:P
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Pozdrawiam
dokładnie tyle?
nadal coś nie gra do końca bo o ile pamiętam pojemność wynosi chyba 1985cm
(mowie o papierach auta),
a podana moc to 105KW
(po przeliczeniu daje jakieś 142,8 KM)
gdyby KW zamieniło się w KM była by to seryjna moc 316 i grało by z nazwą samochodu...niestety jest inaczej...ponadto poszukując informacji również trafiłem na wzmianki o wersji 140konnej, nawet na tym portalu...
wypada mi jedynie przeprosić za błędne okrzyknięcie jej IS'em
przyznam, że sam początkowo byłem zaskoczony...tym bardziej iż dziwnym trafem w niemieckich papierach auto posiadało w nazwie "BMW 316i"
sprawa nieźle zakręcona...na szczęście jednak papierki czyste
tak więc posiadam e46 o nazwie 316 w trochę większej niż nazwa wskazuje pojemności i mocy...zdjęcia oczywiście będą gdy tylko wrócę do domu
za błąd w nazwaniu jej IS'em przepraszam jeżeli nią nie jest...wybitnym znawcą jak "niki129" nie jestem, powoływałem się na info od "mechanika"
a od feli proszę się od*** bo po prostu mi się podobają
coś się Tobie zbytnio koni namnożyło, skąd tyle wziąłeś?
Wywal brewki, felgi to będzie ładne auto...
Zrób foto silnika , bo pierwsze słyszę żeby przed liftem 318i miało 143km....