Tutaj jesteś:
Samochód
BMW Seria 5 indywidualista :D
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 3039 razy
- Online od 11 lat, 8 miesięcy i 19 dni
- Auto polubiono 220 razy
Nazwa auta:
indywidualista :D
Marka:
BMW
Model:
Seria 5
Generacja:
E60
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
530 d
Moc silnika:
235 KM
Przebieg:
190 000 km
Rocznik:
2007
BMW moich rodziców ale bardzo często nim jeżdże więc postanowiłem wstawić. Jest to wersja X-Drive czyli z napędem 4x4. Wersja wyposarzenia Individual. Auto stoi na 18 calowych felgach. Opony szerokości 245. Na zimę 17 z oponami o szerokości 225. Wnętrze w czarnej skórze, wykończenia z drewna postaram się zrobić zdjęcia. Średnie spalanie po przejechaniu około 4tys km kształtuję się na poziomie 9.5 l na 100km.
więcej »
Blog auta (2)
Dodano: 11 lat temu, przez
misiel_budyta
Wczoraj wieczorem miałem okazje zrobić niedużą trasę około 120km głównie trasą S7 i trochę pokręciłem się po Radomiu. Jazda bardzo dynamiczna,droga była pusta więc na ekspresówce ...
7
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
misiel_budyta
Witam. Jakiś miesiąc temu mój tata zawadził o krawężnik zaginając lekko próg w dniu dzisiejszym zostało to naprawione.
11
komentarzy
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (70)
Dodano: 9 lat temu
Do misiumk: Ciężko jest porównywać mojego Mercedesa do BMW rodziców. Dużo zależy od tego czego oczekujesz od samochodu BMW dostarcza więcej emocji z jazdy jest twardsze sztywnijesze lepjej się prowadzi po dobrych drogach. Mój tata trochę żałuje że nie kupił e-klassy jest trochę wygodniejsza a on nie jest demonem prędkości lubi przycisnąć ale na prostej drodze nie koniecznie na zakrętach a ceni sobie bardzo komfort.
Dodano: 11 lat temu
Do misiel_budyta: Ale w BMW napęd na tył nie jest taki straszny, bo zazwyczaj towarzyszy temu prawie idealne rozłożenie masy 50/50. To pomaga w opanowaniu auta. Napęd na przód nie jest lepszy, ani bezpieczniejszy tylko tańszy. Wystarczy wyobrazić sobie jak się zachowa człowiek (myślący) gdy chce auto odpalić z tzw. pychu. Będzie je pchał czy ciągnął aby łatwiej się rozpędziło? Pchał, bo tak jest łatwiej i naturalnie, a identycznie jest z różnicami między napędem na przednią, a tylną oś. Tylko ilu to zrozumie...?

Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: Teraz wygląda trochę lepjej jeszcze bo na wiosnę była polerowana cała. Na zdjęciach lakier jest już lekko zniszczony teraz wygląda trochę lepjej postaram się zrobić zdjęcia. Ja też raczej jestem zwolennikiem napędu na tył. Niestety niewiele jest marek które produkują takie samochody może dlatego że większość ludzi boi się tyłu napędzanego ale głównie pewnie ze względu na koszty produkcji.
Dodano: 11 lat temu
Do misiel_budyta: To chyba jednak wolę klasycznie cały moment na tył. Przynajmniej wiadomo czego się spodziewać
Ale wygląda kozacko
Na wsi mieszkasz i masz problem z wszechobecnym kurzem? Ja mam podobnie. Pół dnia po myciu auto postoi i już jest siwe, nawet nie trzeba nim jeździć...

![[up] [up]](/imgs/emoticons/thumbup.gif)
Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: W normalnych warunkach jest 60% momentu na tył a 40% na przód ale może przejść na do 80% momentu na bardziej przyczepną oś jak któraś straci przyczepność.Kierowca nie ma możliwości w ingerowanie trzeba ufać komputerowi. W praktyce jak wyłączy się DSC to samochód jest dosyć mocno nieprzewidywalny najpierw jest nadsterowny a potem nagle podsterowny.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
15
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
4
komentarze
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
3
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
