Tutaj jesteś:
Samochód
Chevrolet Corvette C6 Z51 6.0L
- Kupione używane
- Auto obejrzano 2662 razy
- Online od 11 lat, 2 miesięcy i 18 dni
- Auto polubiono 781 razy
Nazwa auta:
C6 Z51 6.0L
Marka:
Chevrolet
Model:
Corvette
Generacja:
C6
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
6.0 i V8
Moc silnika:
405 KM
Rocznik:
2005
Po przygodach z Audi ( A4 b5 1.9TDI 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM )
Przyszedł czas na zmianę marki ...
Ogólnie miał być Viper SRT-10 8.4 505KM ... dowiedziałem się wszystko o tym aucie, zaakceptowałem nawet chore spalanie ale po przejechaniu się czar prysł. I pomyślałem może by tak Corvette C6. Pojechałem obejrzałem jakieś tam egzemplarze.
Przez chwile był szatański pomysł na wersje Z06 ... ale stwierdziłem, że bez sensu aż tak nadwyrężać budżet skoro zwykła 6.0 Ls2 jeździ całkiem przyzwoicie. Automat nie wchodził w grę więc szukałem manuala.
Corvette zyskuje przy bliższym poznaniu, po przejechaniu się itp. Na zdjęciach nie robi takiego wrażenia jak Viper. Natomiast Viper to auto fajne na filmikach i na zdjęciach natomiast na żywo Corvette jest dużo przyjemniejsza oraz lepiej wykonana.
Po sprawdzeniu dużej ilości egzemplarzy udało się znaleźć auto które jako nowe przyjechało z USA do Szwajcarii. Miało tam jednego właściciela od 0km do 50 tyś km. Carfax oczywiście sprawdziłem.
Jest to Corvette C6 2005r LS2 z pakietem Z51 6.0. Auto jest serwisowane do końca, kupiłem z przebiegiem 50 tys km. Natomiast ostatni serwis był przy przebiegu 48 tys km w Szwajcarii.
Zostały wtedy wymienione wszystkie filtry, płyny, oleje w skrzyni, silniku i napędzie... więc pakiet startowy na te auto wynosił 0 zł :). Oczywiście poza CŁEM, AKCYZĄ, opłatami rejestracyjnymi i ubezpieczeniem.
Szukałem auta, które nigdy nie miało ruszonej ramy, ani żadnej przeszłości powodziowej lub powypadkowej czy to w USA czy innym kraju i udało się takie znaleźć.
Ogólnie strasznie ciężko znaleźć bezwypadkowa Corvette z małym przebiegiem... na szczęście się udało.
Wyposażenie jest całkiem ok: ( w sumie to brakuje tylko szklanej targi no i automatu którego nie chciałem )
- Targa ( metalowa )
- ESP
- el fotele z pamięcią dla 2 osób
- wyświetlacz na szybie Head-up który pokazuje obr/min, prędkość, przeciążenia, poziom płynów
- 2 strefowa klimatyzacja
- podgrzewane fotele
- czerwona skórzana tapicerka
- el szyby i lusterka
- domykanie klapy bagażnika
- dotykowe radio z DVD
- navigacja
- czujnik zmierzchu
- czujnik deszczu
- tempomat
- felgi firmy Iforged Wheels
- nagłośnienie BOSE
- kompas :D
- fotochromatyczne lusterka zew
- fotochromatyczne lusterko wew
- "odpalanie bez kluczyka"
- xenon
- pakiet Z51
- nawiercane tarcze przód tył
- 4 poduszki powietrzne
- 2 cup-holdery
Podstawowe dane są takie:
poj: 6.0
moc: 405KM
moment obr: 543Nm
masa: 1470kg
napęd: RWD
0-100: ~4.1s
0-200: ~14.8
v-max: 305km/h
skrzynia: manualna 6b
Jako ciekawostki:
- spokojnie można ruszać z 4 biegu :)
- na 6 biegu przy 180km/h jest 2800obr/min
- całe nadwozie jest z plastiku
- da się jeździć na co dzień
- pali dokładnie połowę tego co Viper
- pali mniej niż a8 d3 4.2 ... a to ze względu na to, że: moment jest bardzo nisko dostępny i nie trzeba auta kręcić, jest dużo lżejsza, napęd tylko na jedną oś, no i manual.
- miasto spalanie przy normalnej jeździe 17L-18L co uważam za wynik rewelacyjny
- na trasie jadąc do 120km/h spalanie wynosi ok 9L / 100km :D i jest to spalanie rzeczywiste sprawdzone z tankowań :)
- da się jeździć tym na co dzień
- materiały nie są wcale takie złe :)
- części eksploatacyjne są tańsze niż do a8 d3
- z przodu są 18" felgi a z tylu 19" felgi.
- silnik jest z przodu, skrzynia jest między tylnymi kołami dlatego rozkład mas to 50:50
- komfort jest całkiem znośny
- licznik jest wyskalowany w MPH ale można przedstawić go w opcjach na KMH i wtedy skala pokazuje normalnie prędkość w km/h a licznik jest wyskalowany do 200 :)
- po przestawieniu jednostek na "Metric" zmieniają się właśnie wskazania z mph na kmh oraz temperatury na klimatroniku z Fahrenheita na stopnie Celsjusza oraz temperatury na wyświetlaczu head-up
- na fotkach nie widać szerokości i "niskości" tego auta.
- na fotkach robi średnie wrażenie ale na żywo jest całkiem OK :)
- wersje Z06 i ZR1 rozpędzają się na pierwszym biegu do ponad 100km/h ( w manualu oczywiście ) ( LS2 niestety tylko do ~80km/h )
- w środku nie ma klamek. Jest przycisk a drzwi działają na elektromagnes. Przy dywaniku jest oczywiście manualne otwieranie drzwi jakby magnes się zepsuł.
- tak samo bak paliwa działa na elektromagnes. W bagażniku jest linka i można otworzyć bak ciągnąc za nią jakby elektromagnes od klapki się zepsuł.
- W aucie jest tylko jedna dziurka na kluczyk. ( nie ma przy kierownicy ani w drzwiach ). Znajduje się ona w tylnym zderzaku.
- W razie rozładowania akumulatora wkładamy klucz w tylny zderzak nad tablice rej. co pozwala otworzyć bagażnik. Następnie ciągniemy za linkę która otwiera drzwi kierowcy mechanicznie. Następnie możemy otworzyć maskę i wymienić akumulator. :)
więcej »
Przyszedł czas na zmianę marki ...
Ogólnie miał być Viper SRT-10 8.4 505KM ... dowiedziałem się wszystko o tym aucie, zaakceptowałem nawet chore spalanie ale po przejechaniu się czar prysł. I pomyślałem może by tak Corvette C6. Pojechałem obejrzałem jakieś tam egzemplarze.
Przez chwile był szatański pomysł na wersje Z06 ... ale stwierdziłem, że bez sensu aż tak nadwyrężać budżet skoro zwykła 6.0 Ls2 jeździ całkiem przyzwoicie. Automat nie wchodził w grę więc szukałem manuala.
Corvette zyskuje przy bliższym poznaniu, po przejechaniu się itp. Na zdjęciach nie robi takiego wrażenia jak Viper. Natomiast Viper to auto fajne na filmikach i na zdjęciach natomiast na żywo Corvette jest dużo przyjemniejsza oraz lepiej wykonana.
Po sprawdzeniu dużej ilości egzemplarzy udało się znaleźć auto które jako nowe przyjechało z USA do Szwajcarii. Miało tam jednego właściciela od 0km do 50 tyś km. Carfax oczywiście sprawdziłem.
Jest to Corvette C6 2005r LS2 z pakietem Z51 6.0. Auto jest serwisowane do końca, kupiłem z przebiegiem 50 tys km. Natomiast ostatni serwis był przy przebiegu 48 tys km w Szwajcarii.
Zostały wtedy wymienione wszystkie filtry, płyny, oleje w skrzyni, silniku i napędzie... więc pakiet startowy na te auto wynosił 0 zł :). Oczywiście poza CŁEM, AKCYZĄ, opłatami rejestracyjnymi i ubezpieczeniem.
Szukałem auta, które nigdy nie miało ruszonej ramy, ani żadnej przeszłości powodziowej lub powypadkowej czy to w USA czy innym kraju i udało się takie znaleźć.
Ogólnie strasznie ciężko znaleźć bezwypadkowa Corvette z małym przebiegiem... na szczęście się udało.
Wyposażenie jest całkiem ok: ( w sumie to brakuje tylko szklanej targi no i automatu którego nie chciałem )
- Targa ( metalowa )
- ESP
- el fotele z pamięcią dla 2 osób
- wyświetlacz na szybie Head-up który pokazuje obr/min, prędkość, przeciążenia, poziom płynów
- 2 strefowa klimatyzacja
- podgrzewane fotele
- czerwona skórzana tapicerka
- el szyby i lusterka
- domykanie klapy bagażnika
- dotykowe radio z DVD
- navigacja
- czujnik zmierzchu
- czujnik deszczu
- tempomat
- felgi firmy Iforged Wheels
- nagłośnienie BOSE
- kompas :D
- fotochromatyczne lusterka zew
- fotochromatyczne lusterko wew
- "odpalanie bez kluczyka"
- xenon
- pakiet Z51
- nawiercane tarcze przód tył
- 4 poduszki powietrzne
- 2 cup-holdery
Podstawowe dane są takie:
poj: 6.0
moc: 405KM
moment obr: 543Nm
masa: 1470kg
napęd: RWD
0-100: ~4.1s
0-200: ~14.8
v-max: 305km/h
skrzynia: manualna 6b
Jako ciekawostki:
- spokojnie można ruszać z 4 biegu :)
- na 6 biegu przy 180km/h jest 2800obr/min
- całe nadwozie jest z plastiku
- da się jeździć na co dzień
- pali dokładnie połowę tego co Viper
- pali mniej niż a8 d3 4.2 ... a to ze względu na to, że: moment jest bardzo nisko dostępny i nie trzeba auta kręcić, jest dużo lżejsza, napęd tylko na jedną oś, no i manual.
- miasto spalanie przy normalnej jeździe 17L-18L co uważam za wynik rewelacyjny
- na trasie jadąc do 120km/h spalanie wynosi ok 9L / 100km :D i jest to spalanie rzeczywiste sprawdzone z tankowań :)
- da się jeździć tym na co dzień
- materiały nie są wcale takie złe :)
- części eksploatacyjne są tańsze niż do a8 d3
- z przodu są 18" felgi a z tylu 19" felgi.
- silnik jest z przodu, skrzynia jest między tylnymi kołami dlatego rozkład mas to 50:50
- komfort jest całkiem znośny
- licznik jest wyskalowany w MPH ale można przedstawić go w opcjach na KMH i wtedy skala pokazuje normalnie prędkość w km/h a licznik jest wyskalowany do 200 :)
- po przestawieniu jednostek na "Metric" zmieniają się właśnie wskazania z mph na kmh oraz temperatury na klimatroniku z Fahrenheita na stopnie Celsjusza oraz temperatury na wyświetlaczu head-up
- na fotkach nie widać szerokości i "niskości" tego auta.
- na fotkach robi średnie wrażenie ale na żywo jest całkiem OK :)
- wersje Z06 i ZR1 rozpędzają się na pierwszym biegu do ponad 100km/h ( w manualu oczywiście ) ( LS2 niestety tylko do ~80km/h )
- w środku nie ma klamek. Jest przycisk a drzwi działają na elektromagnes. Przy dywaniku jest oczywiście manualne otwieranie drzwi jakby magnes się zepsuł.
- tak samo bak paliwa działa na elektromagnes. W bagażniku jest linka i można otworzyć bak ciągnąc za nią jakby elektromagnes od klapki się zepsuł.
- W aucie jest tylko jedna dziurka na kluczyk. ( nie ma przy kierownicy ani w drzwiach ). Znajduje się ona w tylnym zderzaku.
- W razie rozładowania akumulatora wkładamy klucz w tylny zderzak nad tablice rej. co pozwala otworzyć bagażnik. Następnie ciągniemy za linkę która otwiera drzwi kierowcy mechanicznie. Następnie możemy otworzyć maskę i wymienić akumulator. :)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
http://allegro.pl/chevrolet-corvette-c6-z51-performance-jak-nowa-i4266872861.html
Ciekaw jestem czy da się tym zimą normalnie jeździć
dzieki