Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
Citroen C5
  • Kupione używane w 2014
  • Auto obejrzano 1879 razy
  • Online od 10 lat, 9 miesięcy i 4 dni
  • Auto polubiono 78 razy
0
like
Marka:
Citroen
Model:
C5
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8i 16V
Moc silnika:
125 KM
Przebieg:
133 702 km
Rocznik:
2007
Auto z polskiego salonu. Tylko jedna właścicielka. Przebieg prawdziwy w 300%. Nieźle wyposażony. Silnik jak na polskie warunki zupełności wystarczy.

12 lipca 2015 roku - 10 000 kilometrów - średnie spalanie z komputera 8.3 L/100
więcej »
Blog auta (2)
0
like
Dodano: 10 lat temu, przez Laasi
Zgłoś nadużycie


Witam W dniu dzisiejszym nastąpiła zmiana opon na letnie. Zimówki firmy Sailun spisywały się dobrze - pewne prowadzenie. Minusem może być zwiększona głośność między 90 a 100 km/h. ...
8 komentarzy
0
like
Dodano: 10 lat temu, przez Laasi
Zgłoś nadużycie


Witam Chociaż autko było zakupione z pewnego źródła to i tak trzeba było dokonać podstawowych wymian: - kompletny rozrząd - 2 łączniki stabilizatora - olej z filtrami - olej ...
13 komentarzy
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
CSW
Wcześniej jeździł: Citroen C3, Citroen ZX "Karawanik"
Komentarze (19)
Dodano: 9 lat temu
super wygodniak Pozdrawiam szerokości MK
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Autko "warte grzechu"?!
;)
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma jakiegoś szerszego opisu
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Warto było [up]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do Egontar: Staram się iść z duchem czasu:) Coś w tym jest, że jak przejedziesz się hydro to już za bardzo nie chcesz innego.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Przywiązanie zostało począwszy od Karawanika, którego znam bo widziałem! Ale C5-tka to zupełnie co innego. Gratuluję! [up]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do Laasi: W C5 Mk2 popularny jest 2.0 HDI bez FAP, ale nie żebym był fanem "czarnego" paliwa. Wolę benzynę, choć sądząc po obrazkach na drogach, jestem w mniejszości :)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Ładny bardzo
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do Laasi: Oby nic ;-
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do Sroqraf: Dziękować. To auto rodziców a oni nie jeżdżą tyle by diesel się opłacał. Moja C5 jest ok ale to starszy diselek i takiego to bym kupił.Nie przekonuje mnie drogie wtryski, dwumasa czy Fap. Jeżeli będę zmieniał auto na coś nowszego to pewnie też kupie benzynę.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: Na C5 narzekać nie mogę. Co do sprzęgła to zobaczymy co będzie:)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do Laasi: aa i jeszcze jedno. Dlaczego nie hdi? "taki się trafił" czy doświadczenie?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do MV-6: Zgadzam się co do mocy :) 136 to też nieco mało, ale tragedii nie ma. A w kwestii sprzęgła, w C5 raczej nie padnie "nagle". Telepanie budą przy ruszaniu to pierwsza oznaka, potem łożysko oporowe, które "drapie" po wciśnięciu sprzęgła...wystarczyło 400km trasy by przejść z trybu "silence" do "nie każ wciskać sprzęgła" :) ehh przerabiałem :)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Fajne auto. Chętnie bym się przesiadł, ale nie do 1.8 :) Są sytuacje w których 2.0 się siłuje, więc 1,8 nie może wystarczać, ale ale.. początkowo mówiłem tak samo :) Temu kto jeździł C5 trudno znaleźć godny zamiennik (w podobnych pieniądzach) :) Auto ma wiele smaczków, które naprawdę cieszą. Winszuję
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do Laasi: No fakt, przebieg fajny, do tego udokumentowany ale tak jak Marcin pisze, sprawdź to sprzęgło skoro to po kobiecie. Kiedyś miałem auto po kobiecie i się nieco w trasie zdziwiłem gdy nagle się skończyło.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do Laasi: No proszę, kolejna "cytryna" [up] aż tak Ci przypadły do gustu? Widzę, że od pierwszego właściciela, a raczej właścicielki, no i skoro to była "ona" to sprawdziłbym stan sprzęgła żeby się nie zdziwić gdzieś w trasie ;-)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do MV-6: Zgadzam się z Tobą, więcej znaczy lepiej ale taki się znalazł model także grzech było nie brać.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do Laasi: Nikt nie każe Ci "sportować" ale żeby bezpiecznie, szybko i bezstresowo ominąć czy coś tam wyprzedzić to mocy nigdy za wiele. Redukowanie biegów, podnoszenie obrotów zawsze urywa kila cennych sekund. Jak na mój gust 150 KM do takiej sporej budy to konieczne minimum.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do MV-6: To zależy od kierowcy. Jak chcesz wyprzedzać to trzeba zredukować i wejść na obroty. Jak lecisz 100 i chcesz przyspieszyć to nie ma problemu. To jest auto do eleganckiej przejażdżki a nie do sportu:).
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Nie za skromny zaprzęg pod maską ??
0
like
Zgłoś nadużycie


Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
8 komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły, tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue koszty żarówki Xenon Philips - 399zł Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
2 komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia koszty ...
1 komentarz
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie