Tutaj jesteś:
Samochód
Citroen Xantia Księżna
- Kupione używane w 2008
- Auto obejrzano 89906 razy
- Online od 15 lat, 2 miesięcy i 19 dni
- Auto polubiono 2704 razy
Nazwa auta:
Księżna
Marka:
Citroen
Model:
Xantia
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 HDI
Moc silnika:
109 KM
Przebieg:
479 365 km
Rocznik:
1999
- 254 komentarze
- 0 zdjęć w galerii
- 5 filmów
- 32 wpisy w blogu auta
- 221 zdjęć w blogu auta
"Citroen-polubisz każdą drogę"... i to prawda, zwłaszcza gdy ma hydropneumatyczne zawieszenie :-). Zaczęło się od BX-a ;)... teraz
Xantia 2,0 HDi Break wersja Exclusive. Oczywiście zawieszenie hydropneumatyczne bo komfort nade wszystko. Niezawodny jak do tej pory samochód. W mieście, na trasie i w terenie
Wyposażenie:
- zawieszenie Hydractive
- klimatyzacja
- ABS
- centralny zamek
- elektryczne wszystkie szyby z blokadą tylnych
- wielofunkcyjna, "skórzana" kierownica
- poduszki powietrzne
- regulacja wysokości kolumny kierownicy
- reostat (regulowane podświetlenie deski rozdzielczej)
- podłokietnik (składany, również na tylnej kanapie)
- wspomaganie kierownicy
- wspomaganie hamulców
- elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele przednie
- sensor deszczu (nie sądziłem wcześniej że to taki przydatny gadżet)
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- spryskiwacze reflektorów z podgrzewaczem płynu
- webasto
- regulowany prześwit
- automatyczna korekta prześwitu (nie muszę pamiętać o regulacji świateł i nie jest mi potrzebny żadne pokrętło :-)))
- regulowana twardość zawieszenia: tryb normalny (komfortowy) i sportowy (usztywnione zawieszenie - tylko po co?? :))
- tapicerka alcantara
- zielone, atermiczne szyby
- przednie światła przeciwmgielne
- gniazdo zapalniczki w bagażniku
Jak to w cytrynach - wygoda ponad wszystko. Na dodatek niezawodność (wbrew powszechnym opiniom), idealny właśnie na polskie drogi na których jakość narzekam tylko wtedy, gdy muszę jechać innym samochodem z tradycyjnym zawieszeniem.
Samochód wielokrotnie sprawdzał się w terenie przewożąc kilkuset kilogramowy zestaw wiertniczy z "załogą" i dzięki hydropneumatycznemu zawieszeniu i automatycznej korekcie prześwitu nigdy nie zawisł i pozwolił przejechać przez koleiny nieosiągalne dla większości osobówek ze zwykłymi amortyzatorami.
Próba prędkości na autostradzie w Niemczech: "tylko" 205 km/h, ale z pełnym obciążeniem - 5 osób+bagażnik na full. Rzeczywista prędkość jest 10-15 km/h niższa niż wskazywana przez prędkościomierz, ale i tak nieźle jak na diesla :-)

więcej »
Xantia 2,0 HDi Break wersja Exclusive. Oczywiście zawieszenie hydropneumatyczne bo komfort nade wszystko. Niezawodny jak do tej pory samochód. W mieście, na trasie i w terenie
Wyposażenie:
- zawieszenie Hydractive
- klimatyzacja
- ABS
- centralny zamek
- elektryczne wszystkie szyby z blokadą tylnych
- wielofunkcyjna, "skórzana" kierownica
- poduszki powietrzne
- regulacja wysokości kolumny kierownicy
- reostat (regulowane podświetlenie deski rozdzielczej)
- podłokietnik (składany, również na tylnej kanapie)
- wspomaganie kierownicy
- wspomaganie hamulców
- elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele przednie
- sensor deszczu (nie sądziłem wcześniej że to taki przydatny gadżet)
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- spryskiwacze reflektorów z podgrzewaczem płynu
- webasto
- regulowany prześwit
- automatyczna korekta prześwitu (nie muszę pamiętać o regulacji świateł i nie jest mi potrzebny żadne pokrętło :-)))
- regulowana twardość zawieszenia: tryb normalny (komfortowy) i sportowy (usztywnione zawieszenie - tylko po co?? :))
- tapicerka alcantara
- zielone, atermiczne szyby
- przednie światła przeciwmgielne
- gniazdo zapalniczki w bagażniku
Jak to w cytrynach - wygoda ponad wszystko. Na dodatek niezawodność (wbrew powszechnym opiniom), idealny właśnie na polskie drogi na których jakość narzekam tylko wtedy, gdy muszę jechać innym samochodem z tradycyjnym zawieszeniem.
Samochód wielokrotnie sprawdzał się w terenie przewożąc kilkuset kilogramowy zestaw wiertniczy z "załogą" i dzięki hydropneumatycznemu zawieszeniu i automatycznej korekcie prześwitu nigdy nie zawisł i pozwolił przejechać przez koleiny nieosiągalne dla większości osobówek ze zwykłymi amortyzatorami.
Próba prędkości na autostradzie w Niemczech: "tylko" 205 km/h, ale z pełnym obciążeniem - 5 osób+bagażnik na full. Rzeczywista prędkość jest 10-15 km/h niższa niż wskazywana przez prędkościomierz, ale i tak nieźle jak na diesla :-)

Blog auta (32)
Dodano: 9 lat temu, przez
Borpost
No i stało się. Dzisiaj moja X osiągnęła 388 888 km. Taki jest stan licznika, choć podejrzewam, że gdy ją kupowałem już miała "zaniżony stan, gdyż 10 letni samochód w Niemczech raczej ...
10
komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez
Borpost
Tym razem moje (i nie tylko moje) życie zawisło ... na linie i zależało od mojej X.
Olbrzymia żwirownia-piaskownia w okolicach Książnicy k. Świdnicy, ostatnie bezśnieżne dni, więc razem z ...
21
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
Borpost
Pół roku temu trafiła mi się okazja - alufelgi w dobrej cenie. Żadna rewelacja - po prostu drugi komplet kół na lato. Gość z Niemiec sprzedawał na Facebooku - na dodatek mieszkał niedaleko ...
28
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
Borpost
Drogi na Ukrainie.
Lwów 2008
Każdy narzeka na kiepski stan polskich dróg. Dobrze, bo skoro narzekamy, to znaczy, że jeszcze dostrzegamy ich nienajlepszą kondycję. Gorzej, gdy z ...
22
komentarze
Dodano: 11 lat temu, przez
Borpost
"Berlin Zachodni, Berlin Zachodni..." śpiewał kiedyś Big Cyc. Kiedyś cel "pielgrzymek" Polaków - najbliższe miejsce, gdzie można było złapać haust powiewu Zachodu.
Berlin- zwykle omijam ...
31
komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
15
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
4
komentarze
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
3
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
