Tutaj jesteś:
Samochód
Daihatsu Cuore
- Kupione używane
- Auto obejrzano 1567 razy
- Online od 14 lat, 10 miesięcy i 23 dni
- Auto polubiono 40 razy
Marka:
Daihatsu
Model:
Cuore
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
0.8
Moc silnika:
41 KM
Rocznik:
1992
Najpiękniejsze autko w mojej szkole
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (8)

MV-6
Dodano: 13 lat temu
Całkiem fajne, zgrabne autko, oceniam, pozdrawiam.


Dodano: 14 lat temu
Bardzo ładny samochód! Świetnie wygląda! Pozdrowienia.


xenon58
Dodano: 14 lat temu
Fajne autko.


grzegorzatut
Dodano: 14 lat temu
no sam nie wiem czemu
a jakoś lubie daihatsu i fiaty




jaworznianin
Dodano: 14 lat temu



illela_pila
Dodano: 14 lat temu
Taki samochód dla 16-latka całkiem interesujący, pozdrawiam.


Dodano: 14 lat temu
Zabawne autko - ot, takie maleństwo
. Ale dobrze, że młodzież ma możliwość jeździć takimi pchełkami
.




Dodano: 14 lat temu
Fajne autko, szkoda że ten etap już za mną Pozdrowix i szerokosci

Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 2 godziny temu, przez Egontar
Wpis robię jako potencjalną przestrogę dla kierowców poruszających się drogą DK94 w Dąbrowie Górniczej, w rejonie stacji benzynowej Orlen ul.Katowicka 30 (stacja przy Kebab u Khuja ;) ) na ...
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
druga część napraw przedniego zawieszenia w Citroen C5 X7, tym razem wymiana części spora, i sporo roboty jak wcześniej przy kurzych łapkach i sworzniach , dlatego robota podzielona została na ...
16
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
Z cyku zrób to sam
kompleksowa wymiana zużytych części przedniego zawieszenia
całość prac podzielona została na dwa etapy, ze względu na ogrom pracy
na pierwszą robotę wymiana górnych ...
14
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
