Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat 126p "Maluch" MRT
- Kupione nowe w 1999
- Auto obejrzano 26402 razy
- Online od 15 lat, 1 miesiąca i 17 dni
- Auto polubiono 4555 razy
Nazwa auta:
MRT
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Moc silnika:
24 KM
Przebieg:
77 153 km
Rocznik:
1999
- 216 komentarzy
- 0 zdjęć w galerii
- 4 filmy
- 7 wpisów w blogu auta
- 10 zdjęć w blogu auta
Czytając ten opis, należy czytać go w czasie przeszłym...
Witam!
Posiadam Fiata 126p ELX z 1999 roku. Jest to samochód seryjny jak na Malucha przystało, więc nie ma się tutaj co rozpisywać na temat parametrów technicznych i wyposażenia, bo parametrów brak, a wyposażenie to nuda jak flaki z olejem. Wiadomo, standardowy silnik o pojemności "flaszki" 650ccm i rozwijający niepowtarzalną moc dochodzącą wartością nawet do 24PS, ale pewnie i tak połowa koników już wyjeżdżając z salonu uciekła ze stajni. To auto jest w moim posiadaniu od nowości, czyli od końca 1999 roku. Pierwsze niecałe 6 lat jeździł nim mój tata (do 60000km), następne 3 lata był używany sporadycznie na "pożyczkach" (60000-63000km), a od połowy 2008 roku jeżdżę nim ja (od 63000km). Jest to mój pierwszy samochód, który kocham!
Auto jest w bardzo dobrym stanie jeżeli chodzi o nadwozie, silnik i przeniesienie napędu. Zero rudych przyjacieli (chociaż ostatnio pojawiły się na dole drzwi od zewnętrznej strony, ale to da się opanować), silnik pracuje równo i pali "na dotyk" nawet w zimie (nie biorąc pod uwagę akumulatora, który niekiedy lubi płatać figle, chociaż jest większe prawdopodobieństwo, że się rozładuje w środku lata niż przy 10ciostopniowym mrozie). Jeżeli chodzi o spalanie, to w okresie wiosenno-letnio-jesiennym mieści się ono idealnie w granicach podawanych przez producenta, czyli przy tym motorze w dzisiejszych czasach przekracza normę pięciokrotnie. W zimie dziesięciokrotnie. Jedyne mankamenty mogą się pojawić w układzie jezdnym oraz w układzie kierowniczym. Luzy w przekładni kierowniczej i częste "zapiekanie się" smaru w zwrotnicach powoduje mało komfortowe operowanie kierownicą. Ale te wehikuły już tak mają.
MIMO BÓLU, MIMO ZŁOŚCI, MALUCH PEŁEN JEST RADOŚCI! :))
Teraz trochę o tuningu tego samochodu... Może tuning, to za dużo powiedziane, więc nazwijmy to jego historią:
1999-2007:
Auto w stanie nienaruszonym, zero "udziwnień", wygląd jak seria prosto z salonu.
2007:
Wujek parkuje tyłem na hydrancie, strata "nietykalności osobistej", tylna klapa z emblematem FIAT i naklejkami MALUCH i TOWN zmieniona na nową ze starszymi emblematami 126p i 650E oraz nowy tylni zderzak.
2008:
Na tylnej klapie pod emblematem 126p ląduje dodatkowy emblemat RACING.
2009:
Emblematy starego typu 126p i 650E zostają zamienione na początkowe naklejki MALUCH i TOWN, oraz ostaje dodana dodatkowa naklejka FIAT w miejsce widnienia początkowego emblematu FIAT.
Nastąpienie szkody parkingowej na drzwiach kierowcy, szybkie zniwelowanie grubej rysy oraz namalowanie czarnego pasa w miejscu wystąpienia rysy oraz symetrycznie na drzwiach pasażera.
Namalowany czarny pas zostaje zamieniony na naklejkę w kolorze niebieskim.
Jeden z kołpaków pęka w pół, wymiana wszystkich kołpaków na ten sam wzór, i przemalowanie na kolor żółty.
Na przedniej szybie oraz na tylnej klapie ląduje napis YANOOSH.
Upiększenie kołpaków, domalowanie białej obwódki.
2010:
Napis YANOOSH z przedniej szyby znika z powodów znudzenia.
Na tylnej szybie pojawia się oryginalna naklejka AUTO W CENTRUM.
Z powodu szwankowania obydwu zamków w drzwiach zostaje zainstalowany centralny zamek sterowany pilotem.
Żółto-białe kołpaki zostają zdjęte z powodu tajemniczego zniszczenia jednego z nich.
Na tylnej kanapie ląduje skrzynia z czterema głośnikami oraz zostaje zainstalowane nowiuśkie radio SONY.
Do zestawu sprzętu car-audio dochodzi CD-Wechsler SONY na 10CD.
2011:
Z dwóch kompletów kołpaków zostaje złożony jeden komplet i przemalowany na kolor biały. Przemalowane także na biało zostają boczne kratki.
13.03.2011:
Niestety, ale w tym dniu MRT kończy swój żywot z powodu dachowania. :((
A tak kształtowała się nazwa mojego bolidu:
1. FIAT 126p - nazwa fabryczna
2. Maluch - nazwa potoczna
3. FIAT 126p Racing - połączenie nazwy fabrycznej z dołączonym emblematem
4. Maluch Racing - połączenie nazwy potocznej z emblematem
5. Maluch Racing-Tuning [MRT] - dodanie do poprzedniej nazwy słowa Tuning
więcej »
Witam!
Posiadam Fiata 126p ELX z 1999 roku. Jest to samochód seryjny jak na Malucha przystało, więc nie ma się tutaj co rozpisywać na temat parametrów technicznych i wyposażenia, bo parametrów brak, a wyposażenie to nuda jak flaki z olejem. Wiadomo, standardowy silnik o pojemności "flaszki" 650ccm i rozwijający niepowtarzalną moc dochodzącą wartością nawet do 24PS, ale pewnie i tak połowa koników już wyjeżdżając z salonu uciekła ze stajni. To auto jest w moim posiadaniu od nowości, czyli od końca 1999 roku. Pierwsze niecałe 6 lat jeździł nim mój tata (do 60000km), następne 3 lata był używany sporadycznie na "pożyczkach" (60000-63000km), a od połowy 2008 roku jeżdżę nim ja (od 63000km). Jest to mój pierwszy samochód, który kocham!
Auto jest w bardzo dobrym stanie jeżeli chodzi o nadwozie, silnik i przeniesienie napędu. Zero rudych przyjacieli (chociaż ostatnio pojawiły się na dole drzwi od zewnętrznej strony, ale to da się opanować), silnik pracuje równo i pali "na dotyk" nawet w zimie (nie biorąc pod uwagę akumulatora, który niekiedy lubi płatać figle, chociaż jest większe prawdopodobieństwo, że się rozładuje w środku lata niż przy 10ciostopniowym mrozie). Jeżeli chodzi o spalanie, to w okresie wiosenno-letnio-jesiennym mieści się ono idealnie w granicach podawanych przez producenta, czyli przy tym motorze w dzisiejszych czasach przekracza normę pięciokrotnie. W zimie dziesięciokrotnie. Jedyne mankamenty mogą się pojawić w układzie jezdnym oraz w układzie kierowniczym. Luzy w przekładni kierowniczej i częste "zapiekanie się" smaru w zwrotnicach powoduje mało komfortowe operowanie kierownicą. Ale te wehikuły już tak mają.
MIMO BÓLU, MIMO ZŁOŚCI, MALUCH PEŁEN JEST RADOŚCI! :))
Teraz trochę o tuningu tego samochodu... Może tuning, to za dużo powiedziane, więc nazwijmy to jego historią:
1999-2007:
Auto w stanie nienaruszonym, zero "udziwnień", wygląd jak seria prosto z salonu.
2007:
Wujek parkuje tyłem na hydrancie, strata "nietykalności osobistej", tylna klapa z emblematem FIAT i naklejkami MALUCH i TOWN zmieniona na nową ze starszymi emblematami 126p i 650E oraz nowy tylni zderzak.
2008:
Na tylnej klapie pod emblematem 126p ląduje dodatkowy emblemat RACING.
2009:
Emblematy starego typu 126p i 650E zostają zamienione na początkowe naklejki MALUCH i TOWN, oraz ostaje dodana dodatkowa naklejka FIAT w miejsce widnienia początkowego emblematu FIAT.
Nastąpienie szkody parkingowej na drzwiach kierowcy, szybkie zniwelowanie grubej rysy oraz namalowanie czarnego pasa w miejscu wystąpienia rysy oraz symetrycznie na drzwiach pasażera.
Namalowany czarny pas zostaje zamieniony na naklejkę w kolorze niebieskim.
Jeden z kołpaków pęka w pół, wymiana wszystkich kołpaków na ten sam wzór, i przemalowanie na kolor żółty.
Na przedniej szybie oraz na tylnej klapie ląduje napis YANOOSH.
Upiększenie kołpaków, domalowanie białej obwódki.
2010:
Napis YANOOSH z przedniej szyby znika z powodów znudzenia.
Na tylnej szybie pojawia się oryginalna naklejka AUTO W CENTRUM.
Z powodu szwankowania obydwu zamków w drzwiach zostaje zainstalowany centralny zamek sterowany pilotem.
Żółto-białe kołpaki zostają zdjęte z powodu tajemniczego zniszczenia jednego z nich.
Na tylnej kanapie ląduje skrzynia z czterema głośnikami oraz zostaje zainstalowane nowiuśkie radio SONY.
Do zestawu sprzętu car-audio dochodzi CD-Wechsler SONY na 10CD.
2011:
Z dwóch kompletów kołpaków zostaje złożony jeden komplet i przemalowany na kolor biały. Przemalowane także na biało zostają boczne kratki.
13.03.2011:
Niestety, ale w tym dniu MRT kończy swój żywot z powodu dachowania. :((
A tak kształtowała się nazwa mojego bolidu:
1. FIAT 126p - nazwa fabryczna
2. Maluch - nazwa potoczna
3. FIAT 126p Racing - połączenie nazwy fabrycznej z dołączonym emblematem
4. Maluch Racing - połączenie nazwy potocznej z emblematem
5. Maluch Racing-Tuning [MRT] - dodanie do poprzedniej nazwy słowa Tuning
Blog auta (7)
Dodano: 13 lat temu, przez
YanoosHpl
13.03.2011, niedziela, godzina ok. 8.00 - niestety, ale MRT w tym dniu "tragicznie" kończy swój żywot... :(
Wypadek miał miejsce pod Raciborzem na dużych i ostrych zakrętach. Chwila ...
23
komentarze
Dodano: 14 lat temu, przez
YanoosHpl
Jak to jest napisane w opisie auta, miałem już dwa komplety kołpaków. Jeden został zdjęty przez zniszczenie jednego z nich (standardowy, srebrny), a drugi przez "tajemnicze" zniszczenie jednego ...
11
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
YanoosHpl
W przyszłym roku, tak w okresie letnim, zamierzam zmienić mojego MRT (znaczy się już w tym roku chciałem, ale jakoś żal serce ścisło i nie mogłem). Będzie to na pewno samochód marki ...
11
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
YanoosHpl
Nadszedł ten czas, że po długim czasie zbierania oktanów mój mały MRT na dzień dzisiejszy znalazł się w pierwszej trójce wśród FIATów 126p. :)
Cieszę się, że pomimo, że nie ma w ...
9
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
YanoosHpl
Zawsze chciałem, żeby w moim MRT grało, a nie tylko coś "pinkoliło". Od początku miałem 2 malutkie głośniczki, które dawały rade. Radio kasetowe przystosowane tylko pod dwa głośniki ...
3
komentarze
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Fiat 126p "Maluch" MRT
Komentarze (216)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych