Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Bravo
- Kupione nowe w 2008
- Auto obejrzano 114051 razy
- Online od 15 lat, 2 miesięcy i 9 dni
- Auto polubiono 5219 razy
Marka:
Fiat
Model:
Bravo
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.4 T-JET 16V
Moc silnika:
120 KM
Przebieg:
192 437 km
Rocznik:
2008
- 939 komentarzy
- 25 zdjęć w galerii
- 1 film
- 39 wpisów w blogu auta
- 30 zdjęć w blogu auta
DZIENNIK KOSZTÓW: https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/dziennik/fiat/bravo/ii/hatchback-5d/silnik-benzynowy-1.4-t-jet-16v-120km-2007-2012/1999743204/
To był już mój trzeci Fiat :). Dynamic + pakiet Sport.
Kupiony 25 kwietnia 2008, sprzedany 15 października 2013 roku.
Ówczesna wersja Dynamic rozpieszczała następująco:
- ABS + EBD (rozdzielacz siły hamowania);
- 4 poduszki powietrzne;
- pasy bezpieczeństwa przednie z napinaczami, ograniczonym napięciem, regulacją wysokości i czujnikami zapięcia;
- dezaktywator poduszki powietrznej pasażera z poziomu komputera pokładowego;
- halogeny z funkcją doświetlania skrętów (do 40 km/h);
- lusterka boczne ogrzewane i sterowane elektrycznie z czujnikiem temperatury zewnętrznej;
- lusterka i klamki w kolorze nadwozia;
- chromowane listwy poniżej linii szyb bocznych;
- chromowane klamki wewnętrzne, obwódki zegarów, klamek i dysz nawiewu powietrza oraz wstawki na podłokietnikach drzwi;
- centralny zamek sterowany pilotem z funkcją zamykania/otwierania przednich szyb z pilota;
- elektryczne wspomaganie kierownicy z funkcją 'Miasto';
- przednie szyby regulowane elektrycznie z systemem 'Auto-Dół/Góra';
- komputer pokładowy z monochromatycznym wyświetlaczem i ustawieniami kierowcy 'Mój Samochód';
- klimatyzacja manualna z tylnymi nawiewami i filtrem przeciwpyłkowym;
- kolumna kierownicy regulowana w 2 płaszczyznach;
- ręczna regulacja wysokości oraz podparcia lędźwiowego fotela kierowcy;
- ręczna regulacja wysokości fotela pasażera;
- panel deski rozdzielczej z wykończeniem o wyglądzie włókna węglowego;
- konsola centralna z uchwytem na napoje oraz gniazdkiem 12V;
- podłokietnik z chłodzonym schowkiem;
- tylna kanapa dzielona 60/40;
- podłokietnik z uchwytami na napoje w tylnej kanapie;
- 2 uchwyty Isofix w tylnej kanapie;
- radio CD/MP3 + 6 głośników;
- światła z funkcją "Prowadź mnie do domu" (30-240 sek.);
- kierunkowskazy z funkcją "Zmiana pasa";
- system otwierania bagażnika "Wciśnij logo".
A na pakiet z tamtego czasu składały się:
- lakier metalizowany z dodatkiem miki Czerwony Maranello;
- spojlery boczne oraz tylny;
- 17" dwukolorowe felgi alu wraz z oponami Continental CSC 3 w rozmiarze 225/45;
- dwukolorowa tapicerka SAIL czarno/czerwona;
- czerwona nitka szycia skóry na kierownicy, gałce lewarka skrzyni biegów i dźwigni hamulca ręcznego;
- aluminiowe nakładki na pedały i podnóżek.
Ode mnie dostał:
- na początek firmowy alarm i dywaniki welurowe;
- na pierwszy sezon zimowy ('08/'09) stalowe 16", opony Continental CWC TS830 w rozmiarze 205/55 i dywaniki gumowe;
- na wiosnę '09 aluminiowe nakładki progowe;
- na wiosnę '11 nowy zestaw letnich opon Continental CSC3 225/45 ZR17 91Y;
- w lecie '12 czerwone przednie zaciski i tarcze od wersji Sport;
- na wiosnę '13 nowy zestaw letnich opon Bridgestone Potenza S001 225/45 R 17 91Y.
---------------
Z danych technicznych za Producentem:
- poj. silnika: 1368 cm3;
- moc maks. kW (KM) przy obr./min: 88 (120) 5000;
- maks. moment obr. Nm (kGm) przy obr./min: 206 (21) 1750;
- masa własna: 1260 kg;
- skrzynia biegów: 6 + wsteczny;
- pojemność/maks. bagażnika (dm3): 400/1175;
- emisja CO2 (g/km): 156;
- norma eko: Euro 4;
- kontrola emisji spalin:
tłumik z katalizatorem 3-funkcyjnym w komorze silnika, 2 podgrzewane sondy Lambda, EOBD;
- rozrząd (sterowanie):
2 wałki rozrządu z popychaczami hydraulicznymi (pasek zębaty), 4 zawory na cylinder;
- układ paliwowy:
wtrysk wielopunktowy, elektronicznie sterowany, sekwencyjny, z turbosprężarką o stałej geometrii łopatek;
- hamulce:
przednie - T śr. mm 284 x 22 (wentylowane);
tylne - T śr. mm 251 x 10;
- zawieszenie:
przednie - niezależne typu McPerson sprężyny eliptyczne, amortyzatory teleskopowe o podwójnym działaniu, drążek stabilizatora;
tylne - koła połączone belką skrętną, amortyzatory teleskopowe, drążek stabilizatora;
- osiągi:
pr. maks.: 197 km/h
przysp. (s) 0 - 100 km/h: 9,6;
- zużycie paliwa (l/100 km):
cykl miejski: 8,6;
cykl pozamiejski: 5,5;
cykl mieszany: 6,7.
więcej »
To był już mój trzeci Fiat :). Dynamic + pakiet Sport.
Kupiony 25 kwietnia 2008, sprzedany 15 października 2013 roku.
Ówczesna wersja Dynamic rozpieszczała następująco:
- ABS + EBD (rozdzielacz siły hamowania);
- 4 poduszki powietrzne;
- pasy bezpieczeństwa przednie z napinaczami, ograniczonym napięciem, regulacją wysokości i czujnikami zapięcia;
- dezaktywator poduszki powietrznej pasażera z poziomu komputera pokładowego;
- halogeny z funkcją doświetlania skrętów (do 40 km/h);
- lusterka boczne ogrzewane i sterowane elektrycznie z czujnikiem temperatury zewnętrznej;
- lusterka i klamki w kolorze nadwozia;
- chromowane listwy poniżej linii szyb bocznych;
- chromowane klamki wewnętrzne, obwódki zegarów, klamek i dysz nawiewu powietrza oraz wstawki na podłokietnikach drzwi;
- centralny zamek sterowany pilotem z funkcją zamykania/otwierania przednich szyb z pilota;
- elektryczne wspomaganie kierownicy z funkcją 'Miasto';
- przednie szyby regulowane elektrycznie z systemem 'Auto-Dół/Góra';
- komputer pokładowy z monochromatycznym wyświetlaczem i ustawieniami kierowcy 'Mój Samochód';
- klimatyzacja manualna z tylnymi nawiewami i filtrem przeciwpyłkowym;
- kolumna kierownicy regulowana w 2 płaszczyznach;
- ręczna regulacja wysokości oraz podparcia lędźwiowego fotela kierowcy;
- ręczna regulacja wysokości fotela pasażera;
- panel deski rozdzielczej z wykończeniem o wyglądzie włókna węglowego;
- konsola centralna z uchwytem na napoje oraz gniazdkiem 12V;
- podłokietnik z chłodzonym schowkiem;
- tylna kanapa dzielona 60/40;
- podłokietnik z uchwytami na napoje w tylnej kanapie;
- 2 uchwyty Isofix w tylnej kanapie;
- radio CD/MP3 + 6 głośników;
- światła z funkcją "Prowadź mnie do domu" (30-240 sek.);
- kierunkowskazy z funkcją "Zmiana pasa";
- system otwierania bagażnika "Wciśnij logo".
A na pakiet z tamtego czasu składały się:
- lakier metalizowany z dodatkiem miki Czerwony Maranello;
- spojlery boczne oraz tylny;
- 17" dwukolorowe felgi alu wraz z oponami Continental CSC 3 w rozmiarze 225/45;
- dwukolorowa tapicerka SAIL czarno/czerwona;
- czerwona nitka szycia skóry na kierownicy, gałce lewarka skrzyni biegów i dźwigni hamulca ręcznego;
- aluminiowe nakładki na pedały i podnóżek.
Ode mnie dostał:
- na początek firmowy alarm i dywaniki welurowe;
- na pierwszy sezon zimowy ('08/'09) stalowe 16", opony Continental CWC TS830 w rozmiarze 205/55 i dywaniki gumowe;
- na wiosnę '09 aluminiowe nakładki progowe;
- na wiosnę '11 nowy zestaw letnich opon Continental CSC3 225/45 ZR17 91Y;
- w lecie '12 czerwone przednie zaciski i tarcze od wersji Sport;
- na wiosnę '13 nowy zestaw letnich opon Bridgestone Potenza S001 225/45 R 17 91Y.
---------------
Z danych technicznych za Producentem:
- poj. silnika: 1368 cm3;
- moc maks. kW (KM) przy obr./min: 88 (120) 5000;
- maks. moment obr. Nm (kGm) przy obr./min: 206 (21) 1750;
- masa własna: 1260 kg;
- skrzynia biegów: 6 + wsteczny;
- pojemność/maks. bagażnika (dm3): 400/1175;
- emisja CO2 (g/km): 156;
- norma eko: Euro 4;
- kontrola emisji spalin:
tłumik z katalizatorem 3-funkcyjnym w komorze silnika, 2 podgrzewane sondy Lambda, EOBD;
- rozrząd (sterowanie):
2 wałki rozrządu z popychaczami hydraulicznymi (pasek zębaty), 4 zawory na cylinder;
- układ paliwowy:
wtrysk wielopunktowy, elektronicznie sterowany, sekwencyjny, z turbosprężarką o stałej geometrii łopatek;
- hamulce:
przednie - T śr. mm 284 x 22 (wentylowane);
tylne - T śr. mm 251 x 10;
- zawieszenie:
przednie - niezależne typu McPerson sprężyny eliptyczne, amortyzatory teleskopowe o podwójnym działaniu, drążek stabilizatora;
tylne - koła połączone belką skrętną, amortyzatory teleskopowe, drążek stabilizatora;
- osiągi:
pr. maks.: 197 km/h
przysp. (s) 0 - 100 km/h: 9,6;
- zużycie paliwa (l/100 km):
cykl miejski: 8,6;
cykl pozamiejski: 5,5;
cykl mieszany: 6,7.
Blog auta (39)
Dodano: 11 lat temu, przez
FranzMaurer
...dzisiaj się rozstaliśmy... Niby wiedziałem, że nadszedł już Jego czas, ale czułem ucisk w gardle, gdy poszedłem dziś wypakować osobiste rzeczy ze schowków i zakamarków...
W wyniku ...
96
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
FranzMaurer
Tytułem nawiązuję do przygody z końca stycznia '11 i związanych z tym wpisów - vide: "Pierwszy zawód, asis i przygoda z Priusem" ...
68
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
FranzMaurer
Czyli pobijam własny skromny rekord w posiadaniu jednego auta ;). Do tej pory w tej kategorii brylowało Stilo (4 lata i 5 miesięcy), aktualnie jednak Bravo będzie śrubować wynik , przynajmniej ...
71
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
FranzMaurer
Kolejny, czyli to już czwarty, rok Bravo zakończyło cyfrą 154.550 km na swoim wyświetlaczu :). Wynika z tego, że w 2012 roku przejechaliśmy 34.763 km - drugi co do wielkości rezultat w ...
61
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
FranzMaurer
...oczywiście nie chodzi mi o porę roku, bo ta jak wszyscy wiemy zmienia się cyklicznie ;). Oczywiście chodzi o drugi zestaw letnich opon Fiata, które, niestety, dokonały swego żywota.
Co ...
38
komentarzy
Galerie pojazdu (4)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (1)
Obserwują to auto:
Dodaj do obserwowanych
Kiedyś kupią to auto:
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Skoda Octavia, Skoda Octavia
Wcześniej jeździł:
Skoda Octavia, Toyota Corolla, Toyota Corolla 'Łajba', Opel Astra, Toyota Corolla, Fiat Bravo, Nissan Almera 'Nysa', Toyota Corolla, Ford Focus, Fiat Seicento, Fiat Stilo, Fiat Bravo
Komentarze (939)
Dodano: 7 lat temu
Do FranzMaurer: Oczywiście że Bravo i Tipo to nie ma co porównywać Tipo jest fajne,bo jest ale zobaczymy czy Fiatowi to wyjdzie. Bravo było drogie jak wchodziły na rynek ale i tak jak bym miał,do wyboru nowego Golfa i Bravo to wybrał bym Bravo Dlaczego ? przede wszystkim dlatego że paczę na wygląd,Golf tego wyglądu nie ma może nie będzie szedł w dół w cenie ale nie jest taki piękny jak Bravo... co do pierwszej kwestii Rozumiem,Rozumiem myślałem że mogłeś sobie samemu z Konfigurować ale jednak się pomyliłem.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych