Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Bravo
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 4510 razy
- Online od 14 lat, 8 miesięcy i 2 dni
- Auto polubiono 538 razy
Marka:
Fiat
Model:
Bravo
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.9 JTD
Moc silnika:
140 KM
Przebieg:
105 000 km
Rocznik:
2001
Bravo GT JTD przyprowadzone z Włoch z oryginalnym przebiegiem 84000 km Od tamtego czasu służy mi niezawodnie dzięku czemu mogę co nie co zmienić i wyrzeźbić je podłóg mojego widzimisię ;)
To co już zostało w aucie zrobione to:
- Soczewki z Maryśki Angola (przerobione na EU ) + Zen 6000K łącznie z Halogenami
- Felgi Tomason TN1 17"x8J z oponami Hankook Ventus V12 Evo 205/40/17
- Komplet Hampli z HGT przód Tarcze 285 i tył tarcze zamiast Bębnów
- Kompletne zawieszenie od HGT Sport Pack + Sprężyny SPARCO -40
- Virus z seryjnych 105 KM na 141 i 311 Nm + MBC
- Mocne sprzęgło z okładzinami kewlarowymi + Wzmocniony Docsik wykonany własnoręcznie
- Koło dwumasowe przerobione na jednomasowe o takiej samej wadze
- Brak Katalizatora
- Frontowy InterCooler zaadaptowany z Saba 2.0T + wskaźnik ciśnienia doładowania z przerobionym podświetleniem - tak aby pasował pod deskę
- Filtr powietrza K&N
- Jakieś tam Audio
W planach jest:
- Gwint
- Świeższa Jednostka 2.4 JTD - obecnie mam przygoptowany silnik z Maryśki ale nie wykluczone że będzie 2.4 20V z 156 ki
- Przygotowanie tej jednostki i wystrojenie na ponad 200 KM
więcej »
To co już zostało w aucie zrobione to:
- Soczewki z Maryśki Angola (przerobione na EU ) + Zen 6000K łącznie z Halogenami
- Felgi Tomason TN1 17"x8J z oponami Hankook Ventus V12 Evo 205/40/17
- Komplet Hampli z HGT przód Tarcze 285 i tył tarcze zamiast Bębnów
- Kompletne zawieszenie od HGT Sport Pack + Sprężyny SPARCO -40
- Virus z seryjnych 105 KM na 141 i 311 Nm + MBC
- Mocne sprzęgło z okładzinami kewlarowymi + Wzmocniony Docsik wykonany własnoręcznie
- Koło dwumasowe przerobione na jednomasowe o takiej samej wadze
- Brak Katalizatora
- Frontowy InterCooler zaadaptowany z Saba 2.0T + wskaźnik ciśnienia doładowania z przerobionym podświetleniem - tak aby pasował pod deskę
- Filtr powietrza K&N
- Jakieś tam Audio
W planach jest:
- Gwint
- Świeższa Jednostka 2.4 JTD - obecnie mam przygoptowany silnik z Maryśki ale nie wykluczone że będzie 2.4 20V z 156 ki
- Przygotowanie tej jednostki i wystrojenie na ponad 200 KM
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 9 godzin temu, przez darek-k
ze względu na panujące warunki pogodowe w tym roku znacznie opóźni się mój start w tym sezonie
nie lubię marznąć na motorze, więc czekam aż temp będzie znośna
1
komentarz
Dodano: 5 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
4
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Ale brak zdjęć wnętrza. Silnik powala. No a jest chociaż manualna klima?
Bo reszta pasuje