Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Bravo Multijet 16V
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 1285 razy
- Online od 11 lat, 8 miesięcy i 13 dni
- Auto polubiono 102 razy
Nazwa auta:
Multijet 16V
Marka:
Fiat
Model:
Bravo
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.6 TD MultiJet
Moc silnika:
105 KM
Przebieg:
149 062 km
Rocznik:
2008
Fiat Bravo 2 1.6 Multijet 16V
- 6x AirBag
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- System Blue&Me Nav
- Kierownica multifunkcyjna
- 16' Alufelgi
- Tempomat Cruise Control
- Podłokietnik przedni z chłodzonym schowkiem
- Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
Mój pierwszy w życiu diesel
więcej »
- 6x AirBag
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- System Blue&Me Nav
- Kierownica multifunkcyjna
- 16' Alufelgi
- Tempomat Cruise Control
- Podłokietnik przedni z chłodzonym schowkiem
- Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
Mój pierwszy w życiu diesel
Blog auta (1)
Dodano: 11 lat temu, przez
Zilek
Z uwagi na nadejście lata mój Bravo dostał ode mnie komplet przyciemnionych szyb (tylne boczne + tylne) folią 75% - taką samą jak w oryginale. Jestem bardzo zadowolony zarówno z samego ...
7
komentarzy
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Peugeot 106, Seat Toledo "Niezniszczalny"
Komentarze (22)
Dodano: 11 lat temu
Do Zilek: Niestety nadal we Fiacie nie rozwiązano problemiku suchych liści i.t.p. na filtrze powietrza kabinowym. Tak jak wcześniej sugerowałem to trzeba wymieniać... Wkład kosztuje w granicach 30-40PLN, a roboty na 10 minut. Zawsze po wyjęciu starego wkładu odkurzacz z wąską ssawką i komorę filtra wyczyścić.
Dodano: 11 lat temu
Do glosny: pewnie że była pompa wody wymieniona, jeszcze więcej innych części np cały zacisk hamulcowy z tylu, lapa pod silnikiem. W sumie części za 1500 i robpty za 500. A co do wymieniania oleju to oczywiście że 20tkm, nie wierzę w wymiany co 35
tak samo ten pasek rozrządu był pekniety już w jednym miejscu, także następny napewno 90tkm/5lat

Dodano: 11 lat temu
Przy 100kkm to bym sugerował wymianę paska rozrządu z całym kompletem czyli rolka i pompa cieczy chłodzącej. Zrobiłem to i ja przez wzgląd na własne finanse. Lepiej wcześniej (niż mówi instrukcja) niż o dzień za późno. Koszty ew. naprawy po (tfu) zerwaniu paska ogromne. Zmieniam olej i filtr oleju co 20kkm, a nie jak piszą w instrukcji....dbam o czystość paliwa (zimą uszlachetniacze) i oczywiście inne filtry (powietrza, kabinowy i paliwa) w terminie. Kabinowy wymieniam 2 razy w roku bez węglowych fanaberii.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez MarcinGP
Wołyńskie ludobójstwo Ukraińców na Polakach - 11 lipca - "krwawa niedziela" - NIE ZAPOMNIMY!!!
Dodano: 1 dzień temu, przez LouisRenegade2
Czy portal, autowcentrum.pl jest jeszcze w jakikolwiek sposób nadzorowany lub chociaż ktoś w postaci przysłowiowego ciecia Mietka, od czasu do czasu, coś nie coś, od niechcenia, zrestartuje aby ...
9
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez MaArek77
Tytuł nieco żartobliwy ale wreszcie mam nowe auto, tzw „Daily”.
Jest nieco za nowe, nieco za drogie i miało być 2-3 lata starsze. Ale niestety nie było w odległości 300 km od domu nic ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
