Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Bravo SPORT T-jet 150
- Kupione używane w 2012
- Auto obejrzano 3838 razy
- Online od 12 lat, 1 miesiąca i 4 dni
- Auto polubiono 454 razy
Nazwa auta:
SPORT T-jet 150
Marka:
Fiat
Model:
Bravo
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.4 T-JET 16V
Moc silnika:
173 KM
Przebieg:
135 000 km
Rocznik:
2007
Kolor ma piękny, wnętrze piękne, wyposażenie świetne i to przyspieszenie! oj kusi do szybkiej jazdy (dobrze że spokojny raczej jestem:-) auto ma potencjał! Kupione od I właściciela, salonowe.Co do zużycia paliwa-jazda tylko po mieście na odcinku do 10km w mrozy które były- ok. 9 - 9,5L. (II komputer pokazuje mi zużycie benzyny 8,4L na dystansie 1600km - 50%trasa - 50% miasto) uważam to za dobry wynik bez masakry. auto ma wagę ponad 1.3tony i 150 koni. Ludzie piszą też że to auto im pali 11-12L jak cisną to i pali :-) ja z tyłu nie zostaję i naprawdę lubię ruszyć szybciej spod świateł :-) na trasie jazda lokalnymi drogami prędkość ok. 110km/h parę razy chwilowo 160 - 170km/h zużycie 6,2L. Naprawdę co do zużycia paliwa nie mam się czego czepić!!! Moje poprzednie auto focus I, 1.6 16v (teraz auto mojej żony) pali po mieście 8-8,5L przy podobnym stylu jazdy. tyle że focus waży ok. 300kg mniej :-). Pięknym jest że na trasie 140-150km/h i nie czuje się tej prędkości wcale.
lista wyposażenia:
-poduszki powietrzne czołowe, boczne w fotelach oraz 4 x kurtyny (8 x airbag),
-zestaw głośnomówiący bezprzewodowy Blue&Me sterowany z kierownicy oraz głosowo,
-USB,
-elektryczne szyby przód
-klimatronik dwustrefowy,
-lusterka elektryczne + podgrzewane,
-dysze spryskiwaczy szyb podgrzewane,
-zaciski hamulcowe fabryczne czerwone + większe tarcze hamulcowe przód,
-przycisk sport zmieniający charakterystykę układu kierowniczego, reakcje na pedał gazu, podnoszący chwilowo moment obr. silnika o 20Nm,
-kierownica wielofunkcyjna,
-skrzynia biegów 6 stopniowa,
-wskaźnik graficzny ciśnienia doładowania turbo,(rozbudowany komputer pokładowy),
-halogeny z doświetlaniem zakrętów,
-funkcja z wyłączaniem automatycznym podświetlenia zegarów gdy czujnik wyczuje że podświetlenie jest zbędne ze względu na duże nasłonecznienie,
-światła z funkcją 'Follow Me Home' (30 sek.)
-przedni i tylny podłokietnik,(przedni podłokietnik z klimatyzowanym schowkiem, tylny na napoje+otwierany jako schowek),
-oryginalne dywaniki gumowe (zima) z logo BRAVO,
-oryginalne dywaniki welurowe (lato) z logo BRAVO,
-białe tarcze zegarów,
-chromowane nakładki na progi,
-komputer pokładowy,
-tempomat,
-centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku-scyzoryku,
-fabryczne nagłośnienie z mp3, USB, CD (8 głośników w drzwiach + sub. w bagażniku),
-ABS,
-ASR,
-ESP,
-HillHolder (pomoc w ruszaniu pod górę),
-kubełkowe fotele w kolorze czerwonym,
-fabryczne aluminiowe nakładki na pedały + na podnóżek,
-skórzana kierownica, dźwignia hamulca ręcznego oraz gałka zmiany biegów z czerwoną nicią pod kolor tapicerki drzwi i foteli,
-chromowane listwy wokoło okien drzwi,
- podwójna fabryczna końcówka wydechowa,
-aluminiowe felgi Sport 225/45/17 z oponami YOKOHAMA ADVAN sport V103 - letnie i NOKIAN - zimowe,
Osiągi katalogowe:
Przyspieszenie 0-100km/h = 8,1s (z przyciskiem sport)- mierzenie ze stoperem 2 osoby na pokładzie wyszło mi 7,7 i 7,8s,
Prędkość max. 212km/h, osobiście raz na A4 pod Wrocławiem 235km/h (coś mnie podkusiło żeby z łebkiem w vw tsi się zmierzyć :-) nie miał szans na 215-218 km/h został objechany, nie dał rady biedny :-)
Auto po zakupie doprowadzone do stanu wzorowego :-)
wymieniono:
- półoś wewnętrzna prawa + krzyżak, (nowe oryginał) drgania były podczas ostrego przyspieszania,
- tłumik końcowy,(nowy oryginał) zaczął się rozwarstwiać ale był szczelny ze 2 lata by pojeździł ale ja lubię mieć wszystko tip top,
- kolektor wydechowy (był pęknięty)+nowe uszczelki,(nowy oryginał)zapach spalin w kabinie, miałem tę wiedzę jak kupowałem auto,
- wymieniony olej w silniku,(oryginał selenia K.P.E 5W40 - producentem jest dla fiata PETRONAS)
- wymieniony płyn chłodzący,(oryginał PARAFLU)
- wymieniony olej w skrzyni biegów,(oryginał TUTELA)
- wymienione tarcze przednie + klocki hamulcowe (zamienniki TRW),
- wymienione tarcze tylne + klocki hamulcowe (zamiennik TRW),
- wymiana łączników stabilizatora (oryginał) wraz tulejami gumowymi na drążku stabilizatora.
Kupiłem auto używane i byłem przygotowany na wydatek aby go doprowadzić do stanu idealnego:-) nie był to dla mnie bolesny wydatek a na pewno mniej mnie będzie kosztowało utrzymanie tego autka niż zakup nowego i tracenie po 15tyś zł rocznie w pierwszych 2 latach. Dlatego nie oszczędzam go bo części jest opór i w przyzwoitych cenach :-) co do zużycia paliwa to nie wiem skąd bierzecie dane o kosmicznym zużyciu benzyny. Mi po przebiegu 1600km komputer pokazuje 8,2L a jeżdżę 40% miasto i 60% trasa - przypomnę że mamy zimę! mi on pali tyle co mój focus 1.6 16v tyle że tamten nie waży 1300kg i nie zbiera się tak :-) Zadowolony jestem z zakupu tego auta!! dla mnie materiały użyte w wersji mojej sport są naprawdę świetne i mondeo nowe lub focus to kiszka. Powiem że bravo II 1.4 T-jet 150 koni sport naprawdę daje radę na drodze i bezcenne jest zobaczyć zdziwienie grupy vw z silnikami 2.0 Tdi 140 koni lub civica 1.8 v-tec jak właściciele dostają po nosie bo chciało im się zmierzyć z ,,fiacikiem" :-) :-) ŚWIETNE AUTO i nie żałuje że nie kupiłem hondy civic 1.8 v-tec 140 koni - moc to może i taką ma ale na torze wyścigowym, wewnątrz to tandeta z twardego plastiku a elastyczności to zero. Jak ktoś będzie miał okazję przejechać się bravo II 1.4 T-jet 150 koni to polecam - daje radę to auto. Z mercedesem C klasą po 2000 r. 2.3 compersorem próbowałem się a raczej to on ze mną i co łeb w łeb szliśmy:-) Gościu na światłach zakręcił głową z uśmiechem rozjechaliśmy się :-) sprawdzałem a on miał pod maską 192 konie :-) oby tylko motor mi wytrzymał jak najdłużej przy takiej jeździe ;:-)
naprawy i wymiany - co by auto było zawsze jak nówka z salonu :-)
- pióra wycieraczek (przód i tył, części oryginał FIAT),
- tylny wieszak tłumika (lekko był sparciały i obawiałem się że może na jakimś dole urwać się, część oryginał FIAT),
- halogeny przednie (zaczęły żółknieć - efekt wypalenia się, część OEM),
- łożysko koła tył lewe (zaczęło lekko huczeć, część OEM),
- świece zapłonowe (nadszedł wg. serwisu czas na wymianę, oryginał FIAT),
- wymieniona plecionka rury wydechowej, gdybym przez przypadek polerując końcówki wydechu nie szarpnął za wydech nawet nie wiedziałbym że coś jest nie tak,układ wydechowy szczelny zero przedmuchów ale jak zerknąłem pod spód okazało się że fiat w tej plecionce jeszcze jakąś rurkę wstawił i dlatego objawów nie było. Nie bawiłem się w sztukowanie i spawanie, wymieniona cała rura z plecionką na nową oryginał fiat - cena ok. 100zł więcej niż za naprawę,(ps. rura przyszła w wielkim kartonie z napisami FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA a w środku wypełniona do ochrony dużymi foliami bombelkowymi z napisem MASERATI - aż mi się uśmiech rzucił na twarz :-)
- przesmarowane linki klamek otwierania drzwi, jakoś tak mało płynnie to działało, teraz jest miód malina :-).
- 16.07.2014 r. bravo zostało zapisane i czeka w kolejce (grupowe mapowanie:-) na chip. Tunerem będzie firma Cinsoft z Gliwic - spece od włoskich autek.
- Od 30.09.2014 r. auto po lekkim remapie legitymuje się teraz mocą 173,9 koni mechanicznych i 272Nm. Do 2.7tyś obr. auto idzie tak samo jak wcześniej ale później to wyrywa jak szalone, zupełnie inna krzywa mocy i momentu niż w serii. Tylko efekt domina się posypał i zauważyłem coś po remapie, hamulce :-) eh teraz jakieś 4 tłoczki brembo przydałyby się :-) :-) :-)
- Od 16.10.2014 r. auto dostało nowe tarcze i klocki (ze względu na potężny koszt porządnego 4 tłoczka z tarczami i klockami), wybór padł na komplet Otto Zimmerman model Coat Z Sport. Tarcze są nawiercane i wykonane z dużo bardziej wytrzymałego materiału niż klasyczne zestawy. U mnie TRW nie poradziło sobie (przód wytrzymał 32tyś :-) przegrzane zostały.
------------------------------------------------------------------
Apetyt rośnie w miarę jedzenia :-) pod koniec 2016r. zmiana auta :-) zatem pora szukać następcy (choć to kuuupa czasu ale ja wolę dobrze przygotować się do auta - tak było z każdym moim i się nigdy nie przejechałem ! :-). Tym razem w grę wchodzą nówka z salonu focus 1.5 Ecoboost (wersja titanium) lub mondeo mk4 max. 3letnie (salon Polska) z przebiegiem max. 60tyś. i silnikiem 2.0 Ecoboost. Rozsądek podpowiada że nowy focus, lecz mondeo ma silnik całkiem, całkiem :-) (po remapie focus = ok. 200 koni, mondeo ok. 270koni). 11.04.2015 r. odbyłem jazdę próbną focusem 1.5 ecoboost i powiem że katastrofa jak dla mnie - nie jedzie to auto :-( ale żonie spodobał się i w chwili zakupu będę szukał focusa mk3 lecz w wersji ST z silnikiem 2.0 ecoboost 250 koni z rempem będzie 320 koni :-) to już na dłuuuuuugo mi starczy co do osiągów :-) jestem w kontakcie z gościem (1 właściciel) co na początku roku będzie sprzedawał takiego z polskiego salonu 2013r. (zmieniać będzie na focusa mk3 RS :-)
więcej »
lista wyposażenia:
-poduszki powietrzne czołowe, boczne w fotelach oraz 4 x kurtyny (8 x airbag),
-zestaw głośnomówiący bezprzewodowy Blue&Me sterowany z kierownicy oraz głosowo,
-USB,
-elektryczne szyby przód
-klimatronik dwustrefowy,
-lusterka elektryczne + podgrzewane,
-dysze spryskiwaczy szyb podgrzewane,
-zaciski hamulcowe fabryczne czerwone + większe tarcze hamulcowe przód,
-przycisk sport zmieniający charakterystykę układu kierowniczego, reakcje na pedał gazu, podnoszący chwilowo moment obr. silnika o 20Nm,
-kierownica wielofunkcyjna,
-skrzynia biegów 6 stopniowa,
-wskaźnik graficzny ciśnienia doładowania turbo,(rozbudowany komputer pokładowy),
-halogeny z doświetlaniem zakrętów,
-funkcja z wyłączaniem automatycznym podświetlenia zegarów gdy czujnik wyczuje że podświetlenie jest zbędne ze względu na duże nasłonecznienie,
-światła z funkcją 'Follow Me Home' (30 sek.)
-przedni i tylny podłokietnik,(przedni podłokietnik z klimatyzowanym schowkiem, tylny na napoje+otwierany jako schowek),
-oryginalne dywaniki gumowe (zima) z logo BRAVO,
-oryginalne dywaniki welurowe (lato) z logo BRAVO,
-białe tarcze zegarów,
-chromowane nakładki na progi,
-komputer pokładowy,
-tempomat,
-centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku-scyzoryku,
-fabryczne nagłośnienie z mp3, USB, CD (8 głośników w drzwiach + sub. w bagażniku),
-ABS,
-ASR,
-ESP,
-HillHolder (pomoc w ruszaniu pod górę),
-kubełkowe fotele w kolorze czerwonym,
-fabryczne aluminiowe nakładki na pedały + na podnóżek,
-skórzana kierownica, dźwignia hamulca ręcznego oraz gałka zmiany biegów z czerwoną nicią pod kolor tapicerki drzwi i foteli,
-chromowane listwy wokoło okien drzwi,
- podwójna fabryczna końcówka wydechowa,
-aluminiowe felgi Sport 225/45/17 z oponami YOKOHAMA ADVAN sport V103 - letnie i NOKIAN - zimowe,
Osiągi katalogowe:
Przyspieszenie 0-100km/h = 8,1s (z przyciskiem sport)- mierzenie ze stoperem 2 osoby na pokładzie wyszło mi 7,7 i 7,8s,
Prędkość max. 212km/h, osobiście raz na A4 pod Wrocławiem 235km/h (coś mnie podkusiło żeby z łebkiem w vw tsi się zmierzyć :-) nie miał szans na 215-218 km/h został objechany, nie dał rady biedny :-)
Auto po zakupie doprowadzone do stanu wzorowego :-)
wymieniono:
- półoś wewnętrzna prawa + krzyżak, (nowe oryginał) drgania były podczas ostrego przyspieszania,
- tłumik końcowy,(nowy oryginał) zaczął się rozwarstwiać ale był szczelny ze 2 lata by pojeździł ale ja lubię mieć wszystko tip top,
- kolektor wydechowy (był pęknięty)+nowe uszczelki,(nowy oryginał)zapach spalin w kabinie, miałem tę wiedzę jak kupowałem auto,
- wymieniony olej w silniku,(oryginał selenia K.P.E 5W40 - producentem jest dla fiata PETRONAS)
- wymieniony płyn chłodzący,(oryginał PARAFLU)
- wymieniony olej w skrzyni biegów,(oryginał TUTELA)
- wymienione tarcze przednie + klocki hamulcowe (zamienniki TRW),
- wymienione tarcze tylne + klocki hamulcowe (zamiennik TRW),
- wymiana łączników stabilizatora (oryginał) wraz tulejami gumowymi na drążku stabilizatora.
Kupiłem auto używane i byłem przygotowany na wydatek aby go doprowadzić do stanu idealnego:-) nie był to dla mnie bolesny wydatek a na pewno mniej mnie będzie kosztowało utrzymanie tego autka niż zakup nowego i tracenie po 15tyś zł rocznie w pierwszych 2 latach. Dlatego nie oszczędzam go bo części jest opór i w przyzwoitych cenach :-) co do zużycia paliwa to nie wiem skąd bierzecie dane o kosmicznym zużyciu benzyny. Mi po przebiegu 1600km komputer pokazuje 8,2L a jeżdżę 40% miasto i 60% trasa - przypomnę że mamy zimę! mi on pali tyle co mój focus 1.6 16v tyle że tamten nie waży 1300kg i nie zbiera się tak :-) Zadowolony jestem z zakupu tego auta!! dla mnie materiały użyte w wersji mojej sport są naprawdę świetne i mondeo nowe lub focus to kiszka. Powiem że bravo II 1.4 T-jet 150 koni sport naprawdę daje radę na drodze i bezcenne jest zobaczyć zdziwienie grupy vw z silnikami 2.0 Tdi 140 koni lub civica 1.8 v-tec jak właściciele dostają po nosie bo chciało im się zmierzyć z ,,fiacikiem" :-) :-) ŚWIETNE AUTO i nie żałuje że nie kupiłem hondy civic 1.8 v-tec 140 koni - moc to może i taką ma ale na torze wyścigowym, wewnątrz to tandeta z twardego plastiku a elastyczności to zero. Jak ktoś będzie miał okazję przejechać się bravo II 1.4 T-jet 150 koni to polecam - daje radę to auto. Z mercedesem C klasą po 2000 r. 2.3 compersorem próbowałem się a raczej to on ze mną i co łeb w łeb szliśmy:-) Gościu na światłach zakręcił głową z uśmiechem rozjechaliśmy się :-) sprawdzałem a on miał pod maską 192 konie :-) oby tylko motor mi wytrzymał jak najdłużej przy takiej jeździe ;:-)
naprawy i wymiany - co by auto było zawsze jak nówka z salonu :-)
- pióra wycieraczek (przód i tył, części oryginał FIAT),
- tylny wieszak tłumika (lekko był sparciały i obawiałem się że może na jakimś dole urwać się, część oryginał FIAT),
- halogeny przednie (zaczęły żółknieć - efekt wypalenia się, część OEM),
- łożysko koła tył lewe (zaczęło lekko huczeć, część OEM),
- świece zapłonowe (nadszedł wg. serwisu czas na wymianę, oryginał FIAT),
- wymieniona plecionka rury wydechowej, gdybym przez przypadek polerując końcówki wydechu nie szarpnął za wydech nawet nie wiedziałbym że coś jest nie tak,układ wydechowy szczelny zero przedmuchów ale jak zerknąłem pod spód okazało się że fiat w tej plecionce jeszcze jakąś rurkę wstawił i dlatego objawów nie było. Nie bawiłem się w sztukowanie i spawanie, wymieniona cała rura z plecionką na nową oryginał fiat - cena ok. 100zł więcej niż za naprawę,(ps. rura przyszła w wielkim kartonie z napisami FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA a w środku wypełniona do ochrony dużymi foliami bombelkowymi z napisem MASERATI - aż mi się uśmiech rzucił na twarz :-)
- przesmarowane linki klamek otwierania drzwi, jakoś tak mało płynnie to działało, teraz jest miód malina :-).
- 16.07.2014 r. bravo zostało zapisane i czeka w kolejce (grupowe mapowanie:-) na chip. Tunerem będzie firma Cinsoft z Gliwic - spece od włoskich autek.
- Od 30.09.2014 r. auto po lekkim remapie legitymuje się teraz mocą 173,9 koni mechanicznych i 272Nm. Do 2.7tyś obr. auto idzie tak samo jak wcześniej ale później to wyrywa jak szalone, zupełnie inna krzywa mocy i momentu niż w serii. Tylko efekt domina się posypał i zauważyłem coś po remapie, hamulce :-) eh teraz jakieś 4 tłoczki brembo przydałyby się :-) :-) :-)
- Od 16.10.2014 r. auto dostało nowe tarcze i klocki (ze względu na potężny koszt porządnego 4 tłoczka z tarczami i klockami), wybór padł na komplet Otto Zimmerman model Coat Z Sport. Tarcze są nawiercane i wykonane z dużo bardziej wytrzymałego materiału niż klasyczne zestawy. U mnie TRW nie poradziło sobie (przód wytrzymał 32tyś :-) przegrzane zostały.
------------------------------------------------------------------
Apetyt rośnie w miarę jedzenia :-) pod koniec 2016r. zmiana auta :-) zatem pora szukać następcy (choć to kuuupa czasu ale ja wolę dobrze przygotować się do auta - tak było z każdym moim i się nigdy nie przejechałem ! :-). Tym razem w grę wchodzą nówka z salonu focus 1.5 Ecoboost (wersja titanium) lub mondeo mk4 max. 3letnie (salon Polska) z przebiegiem max. 60tyś. i silnikiem 2.0 Ecoboost. Rozsądek podpowiada że nowy focus, lecz mondeo ma silnik całkiem, całkiem :-) (po remapie focus = ok. 200 koni, mondeo ok. 270koni). 11.04.2015 r. odbyłem jazdę próbną focusem 1.5 ecoboost i powiem że katastrofa jak dla mnie - nie jedzie to auto :-( ale żonie spodobał się i w chwili zakupu będę szukał focusa mk3 lecz w wersji ST z silnikiem 2.0 ecoboost 250 koni z rempem będzie 320 koni :-) to już na dłuuuuuugo mi starczy co do osiągów :-) jestem w kontakcie z gościem (1 właściciel) co na początku roku będzie sprzedawał takiego z polskiego salonu 2013r. (zmieniać będzie na focusa mk3 RS :-)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (1)
Obserwują to auto:
Dodaj do obserwowanych
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Bburago?
Fajne autko, POZDRAWIAM