Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Cinquecento Arancia 500
- Kupione używane w 2011
- Auto obejrzano 1058 razy
- Online od 13 lat, 10 miesięcy i 23 dni
- Auto polubiono 403 razy
Nazwa auta:
Arancia 500
Marka:
Fiat
Model:
Cinquecento
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.9
Moc silnika:
41 KM
Przebieg:
196 655 km
Rocznik:
1993
Silnik 899 cm3
Do połowy 1995 roku były importowane i były produkcji jugosłowiańskiej (jednostki o numerze mniejszym od 8600000) i włoskiej (jednostki o numerze większym od 8600000), po czym ich produkcję przeniesiono do Polski.
Zespół napędowy 899 zawiera skrzynkę przekładniową (typu C.501.5.10) zamontowaną z tyłu silnika i umieszczoną poprzecznie do osi podłużnej pojazdu.
Skrzynka przekładniowa we wspólnej obudowie wykonana ze stopu aluminium składa się z skrzynki biegów, przekładni głównej i mechanizmu różnicowego.
Ilość oleju: 2,4 cm3
Rodzaj: olej przekładniowy SAE 80W90
Wymiana: co 120 000 km lub co 6 lat.
Skrzynka biegów - dwuwałkowa. Skrzynia biegów ma pięć zsynchronizowanych biegów do jazdy do przodu, w których koła zębate mają zęby skośne i niezsynchronizowany bieg wsteczny z zębami prostymi.
Przełożenia
Bieg Przełożenia biegów Przekładnia główna Przełożenia całkowite
1 3,909 4,071 15,914
2 2,056 4,071 8,370
3 1,344 4,071 5,471
4 0,872 4,071 3,981
5 0,837 - do lipca 1994 4,071 3,407 - do lipca 1994
0,780 - od sierpnia 1994 4,071 3,175 - od sierpnia 1994
R 3,727 4,071 15,173
Przekładnia główna - ma koło zębate nacięte na wałku głównym, a duże koło zębate osadzone na obudowie mechanizmu różnicowego.
Mechanizm różnicowy - ułożyskowany na dwóch łożyskach stożkowych, posiada dwie satelity.
Luz międzyzębny między kołami koronowymi i satelitami: nie więcej niż 0,10 mm
Grubość podkładek regulacji luzu międzyzębnego: 0,85 - 1,15 mm (co 0,05 mm)
Grubość podkładek regulacji naciągu wstępnego łożyska:
- łożysko bez obciążenia: 0,12 mm,
- łożysko z obciążeniem (3500 N): 0,08 mm.
Silnik 899 produkowany był w dwóch wersjach:
899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie
899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem
899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie
Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento. Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.
Kod wersji nadwozia: 170AG53A
Oznaczenie: 1170A1.000
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 9
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
30 kW przy 5500 obr/min
41 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5
899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem
Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany obecnie w modelach Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil, 899 Van i Suite (Clim). Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.
Kod wersji nadwozia: 170AF53A (w wersji Cinquecento)
Kod wersji nadwozia: 170CF53A (w wersji Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil i 899 Van)
Kod wersji nadwozia: 170BF53A (w wersji Suite (Clim) z klimatyzacją)
Oznaczenie: 1170A1.046
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 8,8
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
29 kW przy 5500 obr/min
39 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5
więcej »
Do połowy 1995 roku były importowane i były produkcji jugosłowiańskiej (jednostki o numerze mniejszym od 8600000) i włoskiej (jednostki o numerze większym od 8600000), po czym ich produkcję przeniesiono do Polski.
Zespół napędowy 899 zawiera skrzynkę przekładniową (typu C.501.5.10) zamontowaną z tyłu silnika i umieszczoną poprzecznie do osi podłużnej pojazdu.
Skrzynka przekładniowa we wspólnej obudowie wykonana ze stopu aluminium składa się z skrzynki biegów, przekładni głównej i mechanizmu różnicowego.
Ilość oleju: 2,4 cm3
Rodzaj: olej przekładniowy SAE 80W90
Wymiana: co 120 000 km lub co 6 lat.
Skrzynka biegów - dwuwałkowa. Skrzynia biegów ma pięć zsynchronizowanych biegów do jazdy do przodu, w których koła zębate mają zęby skośne i niezsynchronizowany bieg wsteczny z zębami prostymi.
Przełożenia
Bieg Przełożenia biegów Przekładnia główna Przełożenia całkowite
1 3,909 4,071 15,914
2 2,056 4,071 8,370
3 1,344 4,071 5,471
4 0,872 4,071 3,981
5 0,837 - do lipca 1994 4,071 3,407 - do lipca 1994
0,780 - od sierpnia 1994 4,071 3,175 - od sierpnia 1994
R 3,727 4,071 15,173
Przekładnia główna - ma koło zębate nacięte na wałku głównym, a duże koło zębate osadzone na obudowie mechanizmu różnicowego.
Mechanizm różnicowy - ułożyskowany na dwóch łożyskach stożkowych, posiada dwie satelity.
Luz międzyzębny między kołami koronowymi i satelitami: nie więcej niż 0,10 mm
Grubość podkładek regulacji luzu międzyzębnego: 0,85 - 1,15 mm (co 0,05 mm)
Grubość podkładek regulacji naciągu wstępnego łożyska:
- łożysko bez obciążenia: 0,12 mm,
- łożysko z obciążeniem (3500 N): 0,08 mm.
Silnik 899 produkowany był w dwóch wersjach:
899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie
899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem
899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie
Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento. Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.
Kod wersji nadwozia: 170AG53A
Oznaczenie: 1170A1.000
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 9
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
30 kW przy 5500 obr/min
41 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5
899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem
Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany obecnie w modelach Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil, 899 Van i Suite (Clim). Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.
Kod wersji nadwozia: 170AF53A (w wersji Cinquecento)
Kod wersji nadwozia: 170CF53A (w wersji Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil i 899 Van)
Kod wersji nadwozia: 170BF53A (w wersji Suite (Clim) z klimatyzacją)
Oznaczenie: 1170A1.046
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 8,8
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
29 kW przy 5500 obr/min
39 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
ja miałem cienkiego tylko 700