Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
Fiat Cinquecento Arancia 500
  • Kupione używane w 2011
  • Auto obejrzano 1058 razy
  • Online od 13 lat, 10 miesięcy i 23 dni
  • Auto polubiono 403 razy
Nazwa auta:
Arancia 500
Marka:
Fiat
Model:
Cinquecento
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.9
Moc silnika:
41 KM
Przebieg:
196 655 km
Rocznik:
1993
Silnik 899 cm3

Do połowy 1995 roku były importowane i były produkcji jugosłowiańskiej (jednostki o numerze mniejszym od 8600000) i włoskiej (jednostki o numerze większym od 8600000), po czym ich produkcję przeniesiono do Polski.

Zespół napędowy 899 zawiera skrzynkę przekładniową (typu C.501.5.10) zamontowaną z tyłu silnika i umieszczoną poprzecznie do osi podłużnej pojazdu.
Skrzynka przekładniowa we wspólnej obudowie wykonana ze stopu aluminium składa się z skrzynki biegów, przekładni głównej i mechanizmu różnicowego.

Ilość oleju: 2,4 cm3
Rodzaj: olej przekładniowy SAE 80W90
Wymiana: co 120 000 km lub co 6 lat.

Skrzynka biegów - dwuwałkowa. Skrzynia biegów ma pięć zsynchronizowanych biegów do jazdy do przodu, w których koła zębate mają zęby skośne i niezsynchronizowany bieg wsteczny z zębami prostymi.

Przełożenia

Bieg Przełożenia biegów Przekładnia główna Przełożenia całkowite
1 3,909 4,071 15,914
2 2,056 4,071 8,370
3 1,344 4,071 5,471
4 0,872 4,071 3,981
5 0,837 - do lipca 1994 4,071 3,407 - do lipca 1994
0,780 - od sierpnia 1994 4,071 3,175 - od sierpnia 1994
R 3,727 4,071 15,173

Przekładnia główna - ma koło zębate nacięte na wałku głównym, a duże koło zębate osadzone na obudowie mechanizmu różnicowego.

Mechanizm różnicowy - ułożyskowany na dwóch łożyskach stożkowych, posiada dwie satelity.
Luz międzyzębny między kołami koronowymi i satelitami: nie więcej niż 0,10 mm
Grubość podkładek regulacji luzu międzyzębnego: 0,85 - 1,15 mm (co 0,05 mm)
Grubość podkładek regulacji naciągu wstępnego łożyska:
- łożysko bez obciążenia: 0,12 mm,
- łożysko z obciążeniem (3500 N): 0,08 mm.

Silnik 899 produkowany był w dwóch wersjach:

899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie
899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem

899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie

Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento. Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.

Kod wersji nadwozia: 170AG53A
Oznaczenie: 1170A1.000
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 9
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
30 kW przy 5500 obr/min
41 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5

899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem

Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany obecnie w modelach Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil, 899 Van i Suite (Clim). Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.

Kod wersji nadwozia: 170AF53A (w wersji Cinquecento)
Kod wersji nadwozia: 170CF53A (w wersji Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil i 899 Van)
Kod wersji nadwozia: 170BF53A (w wersji Suite (Clim) z klimatyzacją)
Oznaczenie: 1170A1.046
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 8,8
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
29 kW przy 5500 obr/min
39 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
Komentarze (13)
Dodano: 7 lat temu
Gdyby nie opis, to po zdjęciu dałbym sobie głowę uciąć,że to wersja sporting.
Dodano: 13 lat temu
opis to chyba robiłeś pół dnia;) pozdrawiam. Super sie prezentuje. Szerokości
Dodano: 13 lat temu
Zarombisty opis modelu, pozdrawiam.
Dodano: 13 lat temu
Tak felgi są od Sportinga. Poprzedni właściciel wzorował wygląd na CC Sporting.
Dodano: 13 lat temu
Również swego czasu posiadałam 700 Fajne żółciutkie CC ,a te felgi to chyba od Sportinga? :)
Dodano: 13 lat temu
no jak na cinquecento to jest bardzo dobrze, kolorek ładny i ogolnoe zadbane cc, jezdziłem kiedys 700
Dodano: 13 lat temu
ładny , super fotki , kolor full wypas :) pozdrawiam i pomyślnej eksploatacji

ja miałem cienkiego tylko 700
Dodano: 13 lat temu
ładny okaz, rzuca sie w oczy:) pozdr
Dodano: 13 lat temu
Super cieniasek! Kolorek fajny:D Pozdrawiam
Dodano: 13 lat temu
Gratuluję - autko ma parę lat, a wygląda jak nowe.
Dodano: 13 lat temu
Zadbany fiacik, fajna koncepcja zmian, oceniem i pozdrawiam.
Dodano: 13 lat temu
Koncepcja zmian-bardzo pozytywna.Pozdrawiam.
Dodano: 13 lat temu
O ja ciebie panie... Dane techniczne i opis to majstersztyk. Pozdrawiam i doładowuję
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 11 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl