Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Multipla Krówka
- Kupione używane w 2009
- Auto obejrzano 1513 razy
- Online od 7 lat, 3 miesięcy i 8 dni
- Auto polubiono 3 razy
Nazwa auta:
Krówka
Marka:
Fiat
Model:
Multipla
Generacja:
I
Nadwozie:
Minivan
Silnik:
1.9 JTD
Moc silnika:
115 KM
Przebieg:
162 802 km
Rocznik:
2002
Sprzedana 25 maja 2013
Dziennik kosztów znajduje się w starym profilu pod linkiem:
https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/dziennik/fiat/multipla/i/silnik-diesla-1.9-jtd-115km-1998-2004/1999762474/
Nie widzę sensu przenosić całości. Galerię uzupełnię z czasem, gdy znajdę stare fotki.
Kierowco, jeśli życie Twoje i Twojej rodziny Ci miłe, to nie kupuj tego grata! Jeśli nie chcesz być na językach sąsiadów, znajomych, rodziny i przyjaciół, to nie kupuj tego cuda!
To auto dla zdziwaczałych ekscentryków, którzy mają coś z ekshibicjonisty, który chce koniecznie by inni się na niego gapili.
To auto dla ludzi, którzy lubią ciągle grzebać i jeździć w niepewności, że wrócą. Jak masz za dużo kasy, to kup tanio tego 6-ciopakowego vana i ładuj w naprawy głównie okropnie awaryjnego zawieszenia przedniego, awaryjnej dwumasy z turbiną włącznie - to w dieslach, a w benzynie dochodzi rdza całej karoserii. Masakra jakaś, a nie auto! Nie polecam - szczerze! Dla poszukujących rodzinnego auta polecam z ręką na sercu vany ze stajni Chryslera w wersji Grand, które palą ciut więcej, ale zdecydowanie bardziej nadają się na nasze dziurawe drogi.
___________
Stary opis:
Fakt, jest inne i ma to "coś" czego nie mają inne typowo seryjne auta.
Multipla jest przede wszystkim bardzo wygodna jak na vana z półki Fiata. Jako auto szerokie i co za tym idzie stabilne pokonuje trasowe zakręty w zawrotnych prędkościach sięgających prawie 100km/h z wielką gracją nie wysuwając się po za obszar zajmowanego pasa ruchu, jedynie trzeba się dobrze trzymać by siła odśrodkowa nie zwyciężyła w tym pojedynku i nie wysadziła kierowcy oraz pasażerów z dość wąskich foteli.
W tym kosmicznym pojeździe można wszystko z palcem w... nosie. Można np zamontować tylne fotele odwrotnie do kierunku jazdy, można się wyspać lepiej niż w domowym łóżku korzystając z obszernej płaskiej podłogi, można sobie również łeb urwać opuszczając szyby przy 180km/h. :D
Auto z pewnością ma moc, dzięki której inni często zostają w tyle. Choć wielu by powiedziało, że ten model zupełnie nie nadaje się do jazdy w mieście, to tutaj muszę stanowczo zaprzeczyć, ponieważ parkując auto tyłem można zdziałać cuda i ustawić się dosłownie na "styk" dzięki pomocy sporych lusterek i czujników cofania.
Mimo, że auto posiada 2 rzędy siedzeń x3 tozdecydowanie nie nadaje się na taksówkę, gdyż awaryjność przedniego zawieszenia doprowadziłaby nie jednego polskiego taryfiarza do nerwicy.
Tylne fotele całkowicie wyjmowalne i można sobie zrobić np małe "bara-bara". :P ;) .., a żeby po ich wyjęciu się komuś nie "spodobały", to można je wszystkie trzy ułożyć wewnątrz z boku na kupę np pod tylnymi bocznymi drzwiami. Niestety fotele do lekkich nie należą. To ciut mało zgrabny 6-ciopak: 3 fotele z przodu i 3 fotele z tyłu z czego wyjmowalne są tylko 3 tylne.
Model:
186.431.1(0) | M7 | 1910 JTD CF3 115CV-85KW "ELX MY.2002" [02170489]
Kolor nadwozia:
419B AZZURRO ANTARTIDE
..to dzięki tej farbie na którą składa się sześć różnych warstw auto na każdej fotografii ma inny odcień!
W Łódzkim Wydziale Komunikacji figuruje jako VAN. Nie rozumiem ludzi, którzy mylą ten typ nadwozia z suvem.
Model ten nie daje się łatwo zaszufladkować. Wyróżnia się zaokrąglonymi zwartymi liniami sylwetki oraz obszernym wnętrzem. Jego wielkie szyby roztaczają przed kierującym i pasażerami nowe horyzonty jak w każdym typowym akwarium. Jest niezmiernie ceniony ze względu na stabilność i wygodę prowadzenia, zwłaszcza na górskich drogach - niestety szerokich, bo na wąskich trzeba zwinąć uszy (lusterka), by się zmieścić z innymi.
Sześć foteli o jednakowych wymiarach, z regulowanym oparciem, zagłówkami i mocowaniami dla fotelików Isofix – oto wyposażenie modułowego wnętrza Multipli Fiat.
Tylne siedzenia można ustawić w dwóch położeniach, złożyć lub wręcz wyjąć. W ten sposób pojemność bagażnika wyposażonego w gniazdo prądowe 12 V, zwiększa się prawie o 1000 litrów.
Fotele można przesuwać i składać na kształt stolika. Przedni środkowy fotel można zastąpić konsolą pełniącą funkcję lodówko/podgrzewacza o pojemności 18 l (opcja dostępna w ASO Fiat).
Dla kierowcy przewidziano sterowanie elektryczne impulsowe podnośnikami szyb, które czasami nawala, regulowane podparcie na wysokości lędźwi oraz elektryczne regulowanie wysokości fotela.
Cała tapicerka wnętrza wykonana jest z solidnej tkaniny w kolorze niebieskim, która niestety lubi się ujmować na szwach.
Pod maską kryje się potężny silnik 1.9 JTD:
- pojemność skokowa 1910 cm3;
- 115 KM przy 4000 obr./mni;
- 20,7 kgm przy 1500 obr./min;
- wtrysk bezpośredni UNIJET "Common Rail" sterowany elektronicznie, turbosprężarka o zmiennej geometrii i chłodnica (intercooler).
Spalanie w zależności od stylu jazdy (ciężkości stopy) i warunków na drodze oraz pogodowych wynosi:
- miasto: od 5,2 l do 8,5 l
- trasa: od 3,9 l do 5,5 l
Zbiornik paliwa mieści 75 litrów ON. Model zaopatrzony jest również w wyłącznik bezwładnościowy blokujący zasilanie silnika paliwem w razie kolizji lub wypadku, co prócz systemów ABS i EBD oraz 4 poduszek i dwóch kurtyn powietrznych czyni, go pojazdem przyjaznym rodzinie, bo dba o bezpieczeństwo każdego z pasażerów.
Na pokładzie są również:
- manualna klimatyzacja,
- możliwość nastawienia nawiewu zewnętrznego jak i wewnętrznego,
- duży wyraźny wyświetlacz komputera pokładowego,
- dwa obszerne zamykane schowki, dwa mniejsze również zamykane, dwie głębokie półki i cztery obszerne kieszenie drzwiowe,
- lustereczko dla prawdziwej kobiety :) - podświetlane, a co :)
- mkro popielniczka dla niepalących (w tym modelu się nie pali),
- trzy gniazda zasilające: jedno, to standardowa zapalniczka i dwa po 180W w kabinie i bagażniku,
- hak,
- oryginalne fotochromatyczne szyby w odcieniu niebieskim, które ściemniają się przy mocnym oświetleniu, by rozjaśnić się w egipskich ciemnościach,
- tarcze hamulcowe na wszystkich kołach,
- oryginalne alufelgi,
- elektrycznie składane i regulowane podgrzewane lusterka,
- spryskiwacze przednich szklanych reflektorów,
- Radio CD/Mp3/WMA z RDSem + 6 oryginalnych głośników o znakomitej jakości dźwięku (bas zasługuje na 6+),
- standardową antenę zmieniłem na Sirio Triflex dla CB-radia, GSM i FM,
- oryginalne cztery czujniki cofania (sprawne),
- tylna klapa posiada oryginalne stalowe logo MULTIPLA, które jest przyspawane na stałe (auta "bite" z tyłu nie posiadają ów loga).
To, że auto posiada centralny zamek i immobiliser oraz wiele, wiele innych oryginalnych udogodnień, to już nie muszę dodawać.
Krówka przyjechała do Polski w 2009 roku z Belgii.
Wsjo. :)
więcej »
Dziennik kosztów znajduje się w starym profilu pod linkiem:
https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/dziennik/fiat/multipla/i/silnik-diesla-1.9-jtd-115km-1998-2004/1999762474/
Nie widzę sensu przenosić całości. Galerię uzupełnię z czasem, gdy znajdę stare fotki.
Kierowco, jeśli życie Twoje i Twojej rodziny Ci miłe, to nie kupuj tego grata! Jeśli nie chcesz być na językach sąsiadów, znajomych, rodziny i przyjaciół, to nie kupuj tego cuda!
To auto dla zdziwaczałych ekscentryków, którzy mają coś z ekshibicjonisty, który chce koniecznie by inni się na niego gapili.
To auto dla ludzi, którzy lubią ciągle grzebać i jeździć w niepewności, że wrócą. Jak masz za dużo kasy, to kup tanio tego 6-ciopakowego vana i ładuj w naprawy głównie okropnie awaryjnego zawieszenia przedniego, awaryjnej dwumasy z turbiną włącznie - to w dieslach, a w benzynie dochodzi rdza całej karoserii. Masakra jakaś, a nie auto! Nie polecam - szczerze! Dla poszukujących rodzinnego auta polecam z ręką na sercu vany ze stajni Chryslera w wersji Grand, które palą ciut więcej, ale zdecydowanie bardziej nadają się na nasze dziurawe drogi.
___________
Stary opis:
Fakt, jest inne i ma to "coś" czego nie mają inne typowo seryjne auta.
Multipla jest przede wszystkim bardzo wygodna jak na vana z półki Fiata. Jako auto szerokie i co za tym idzie stabilne pokonuje trasowe zakręty w zawrotnych prędkościach sięgających prawie 100km/h z wielką gracją nie wysuwając się po za obszar zajmowanego pasa ruchu, jedynie trzeba się dobrze trzymać by siła odśrodkowa nie zwyciężyła w tym pojedynku i nie wysadziła kierowcy oraz pasażerów z dość wąskich foteli.
W tym kosmicznym pojeździe można wszystko z palcem w... nosie. Można np zamontować tylne fotele odwrotnie do kierunku jazdy, można się wyspać lepiej niż w domowym łóżku korzystając z obszernej płaskiej podłogi, można sobie również łeb urwać opuszczając szyby przy 180km/h. :D
Auto z pewnością ma moc, dzięki której inni często zostają w tyle. Choć wielu by powiedziało, że ten model zupełnie nie nadaje się do jazdy w mieście, to tutaj muszę stanowczo zaprzeczyć, ponieważ parkując auto tyłem można zdziałać cuda i ustawić się dosłownie na "styk" dzięki pomocy sporych lusterek i czujników cofania.
Mimo, że auto posiada 2 rzędy siedzeń x3 tozdecydowanie nie nadaje się na taksówkę, gdyż awaryjność przedniego zawieszenia doprowadziłaby nie jednego polskiego taryfiarza do nerwicy.
Tylne fotele całkowicie wyjmowalne i można sobie zrobić np małe "bara-bara". :P ;) .., a żeby po ich wyjęciu się komuś nie "spodobały", to można je wszystkie trzy ułożyć wewnątrz z boku na kupę np pod tylnymi bocznymi drzwiami. Niestety fotele do lekkich nie należą. To ciut mało zgrabny 6-ciopak: 3 fotele z przodu i 3 fotele z tyłu z czego wyjmowalne są tylko 3 tylne.
Model:
186.431.1(0) | M7 | 1910 JTD CF3 115CV-85KW "ELX MY.2002" [02170489]
Kolor nadwozia:
419B AZZURRO ANTARTIDE
..to dzięki tej farbie na którą składa się sześć różnych warstw auto na każdej fotografii ma inny odcień!
W Łódzkim Wydziale Komunikacji figuruje jako VAN. Nie rozumiem ludzi, którzy mylą ten typ nadwozia z suvem.
Model ten nie daje się łatwo zaszufladkować. Wyróżnia się zaokrąglonymi zwartymi liniami sylwetki oraz obszernym wnętrzem. Jego wielkie szyby roztaczają przed kierującym i pasażerami nowe horyzonty jak w każdym typowym akwarium. Jest niezmiernie ceniony ze względu na stabilność i wygodę prowadzenia, zwłaszcza na górskich drogach - niestety szerokich, bo na wąskich trzeba zwinąć uszy (lusterka), by się zmieścić z innymi.
Sześć foteli o jednakowych wymiarach, z regulowanym oparciem, zagłówkami i mocowaniami dla fotelików Isofix – oto wyposażenie modułowego wnętrza Multipli Fiat.
Tylne siedzenia można ustawić w dwóch położeniach, złożyć lub wręcz wyjąć. W ten sposób pojemność bagażnika wyposażonego w gniazdo prądowe 12 V, zwiększa się prawie o 1000 litrów.
Fotele można przesuwać i składać na kształt stolika. Przedni środkowy fotel można zastąpić konsolą pełniącą funkcję lodówko/podgrzewacza o pojemności 18 l (opcja dostępna w ASO Fiat).
Dla kierowcy przewidziano sterowanie elektryczne impulsowe podnośnikami szyb, które czasami nawala, regulowane podparcie na wysokości lędźwi oraz elektryczne regulowanie wysokości fotela.
Cała tapicerka wnętrza wykonana jest z solidnej tkaniny w kolorze niebieskim, która niestety lubi się ujmować na szwach.
Pod maską kryje się potężny silnik 1.9 JTD:
- pojemność skokowa 1910 cm3;
- 115 KM przy 4000 obr./mni;
- 20,7 kgm przy 1500 obr./min;
- wtrysk bezpośredni UNIJET "Common Rail" sterowany elektronicznie, turbosprężarka o zmiennej geometrii i chłodnica (intercooler).
Spalanie w zależności od stylu jazdy (ciężkości stopy) i warunków na drodze oraz pogodowych wynosi:
- miasto: od 5,2 l do 8,5 l
- trasa: od 3,9 l do 5,5 l
Zbiornik paliwa mieści 75 litrów ON. Model zaopatrzony jest również w wyłącznik bezwładnościowy blokujący zasilanie silnika paliwem w razie kolizji lub wypadku, co prócz systemów ABS i EBD oraz 4 poduszek i dwóch kurtyn powietrznych czyni, go pojazdem przyjaznym rodzinie, bo dba o bezpieczeństwo każdego z pasażerów.
Na pokładzie są również:
- manualna klimatyzacja,
- możliwość nastawienia nawiewu zewnętrznego jak i wewnętrznego,
- duży wyraźny wyświetlacz komputera pokładowego,
- dwa obszerne zamykane schowki, dwa mniejsze również zamykane, dwie głębokie półki i cztery obszerne kieszenie drzwiowe,
- lustereczko dla prawdziwej kobiety :) - podświetlane, a co :)
- mkro popielniczka dla niepalących (w tym modelu się nie pali),
- trzy gniazda zasilające: jedno, to standardowa zapalniczka i dwa po 180W w kabinie i bagażniku,
- hak,
- oryginalne fotochromatyczne szyby w odcieniu niebieskim, które ściemniają się przy mocnym oświetleniu, by rozjaśnić się w egipskich ciemnościach,
- tarcze hamulcowe na wszystkich kołach,
- oryginalne alufelgi,
- elektrycznie składane i regulowane podgrzewane lusterka,
- spryskiwacze przednich szklanych reflektorów,
- Radio CD/Mp3/WMA z RDSem + 6 oryginalnych głośników o znakomitej jakości dźwięku (bas zasługuje na 6+),
- standardową antenę zmieniłem na Sirio Triflex dla CB-radia, GSM i FM,
- oryginalne cztery czujniki cofania (sprawne),
- tylna klapa posiada oryginalne stalowe logo MULTIPLA, które jest przyspawane na stałe (auta "bite" z tyłu nie posiadają ów loga).
To, że auto posiada centralny zamek i immobiliser oraz wiele, wiele innych oryginalnych udogodnień, to już nie muszę dodawać.
Krówka przyjechała do Polski w 2009 roku z Belgii.
Wsjo. :)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
27 lat za kółkiem
Łódź
Łódź
Jeździ:
Citroen C4 Cytryna
Wcześniej jeździł:
Chrysler 300M Kris, Iveco Daily, Iveco Daily, Iveco Turbo Daily 35-12 Blaszak, Opel Astra, Chrysler Town & Country Jajko, Skoda Fabia Kanapka, Skoda Felicia Felcia (2000 r.), Fiat Multipla Krówka, Honda Concerto Hanka, Skoda Favorit Frytka, Ford Scorpio W automacie - brak wyboru skrzyni, Fiat 126p "Maluch", Syrena 104 Sarenka
Komentarze (2)
humvee5
Dodano: 2 lata temu
Do mucko1: krówka czy frytka?😁
MV-6
Dodano: 6 lat temu
Ta "Krówka" to z racji brzydoty ??
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych