Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Siena Zielona Strzała
- Kupione nowe w 2001
- Auto obejrzano 143599 razy
- Online od 14 lat, 8 miesięcy i 22 dni
- Auto polubiono 6854 razy
Nazwa auta:
Zielona Strzała
Marka:
Fiat
Model:
Siena
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.2 8V
Moc silnika:
73 KM
Przebieg:
130 531 km
Rocznik:
2001
- 403 komentarze
- 80 zdjęć w galerii
- 3 filmy
- 49 wpisów w blogu auta
- 114 zdjęć w blogu auta
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających! :)
Zielona Strzała, czyli moja trawiastozielona Siena z podstawowym silnikiem o pojemności 1.2 litra i 73 KM pod maską, została zakupiona przez moich rodziców pod koniec czerwca 2001 roku w, nieistniejącym już, salonie Fiata DCS Auto Turyn w Gliwicach.
Był to zakup z rozsądku i konieczności, gdyż nasze poprzednie auto, czyli Polonez Caro diesel, już się praktycznie rozpadało podczas jazdy (z wyeksploatowania), a potrzebowaliśmy nowego środka transportu. Dostaliśmy więc Strzałę w rozliczeniu za Poldka i z upustem 5000zł, co na tamte ceny aut było bardzo dużą kwotą.
Egzemplarz ten jest calkowitym golasem - na wyposażeniu do 2005 (bodajże) roku nie posiadał nic, doslownie - nie ma tu żadnej elektroniki, nawet radia do 2005 roku nie było. Ma to jednak zalety, bo auto nie jest skomplikowane i de facto nie ma się co tam psuć.
Silnik 1.2l spokojnie nadaje się do napędzania auta tego kalibru, niemniej utrzymywanie np. prędkości autostradowej, czyli 120km/h i więcej wiąże się z dużym hałasem i sporym wzrostem zużycia paliwa, ponadto autem buja jak jachtem ze względu na wysoki środek ciężkości. Jednakże do jazdy po mieście wystarcza w zupełności, podobnie jak do jazdy max do 110km/h. Zużycie paliwa można przeczytać na stronie Strzały, mieści się w granicach rozsądku jak dla takiej wielkości auta i silnika ;-)
A propos części - te są relatywnie tanie, więc ewentualne naprawy nie drenują portfela. Zabezpieczenie antykorozyjne jest świetne - po dziś dzień nie ma ani śladu rdzy, a auto nigdy nie było garażowane!
Nadwozie z zewnątrz nie jest wielkie, ale w komfortowych warunkach mogą podróżować 4 osoby i bardzo duża ilość bagaży. Jedyne mankamenty wnętrza to jego szerokość (albo raczej jej brak) i to, że materiały są cieńkiej jakości.
Generalnie auto dzielnie mnie wozi po różnych miejscach, najdalej zajechało do Hamburga i z powrotem z Gliwic (niespełna 1000km w jedną stronę), kilka razy Strzała witała się z morzem, stolicą, Roztoczem, Bieszczadami czy Beskidami, każde warunki są jej niestraszne (no, może zima bez zimowych opon - ze względów ekonomicznych jeżdżę niestety na wielosezonówkach...), np. przejeżdżałem przez wielkie i głębokie kałuże, w których większość aut się potopiła i odmówiła posłuszeństwa - być może to sprawka dużego prześwitu, co pozwala na takie jazdy i wspiananie się na najwyższe krawężniki :)
PS. Strzałę na własność użytkuję gdzieś od końca 2007/2008 roku, kiedy to zdałem prawko, a w domu pojawiło się drugie auto (z przyczyn rodzinnych), mianowicie Volvo S40. Od tamtego czasu ani razu nie odmówiła mi współpracy na amen. Ogólnie rzecz biorąc jestem z niej zadowolony, bo jej utrzymanie nie przekracza mojego nędznego studenckiego budżetu, a wszystkie naprawy staram się rozłożyć w czasie, by koniec końców wszystko zostało doprowadzone do porządku :D
więcej »
Zielona Strzała, czyli moja trawiastozielona Siena z podstawowym silnikiem o pojemności 1.2 litra i 73 KM pod maską, została zakupiona przez moich rodziców pod koniec czerwca 2001 roku w, nieistniejącym już, salonie Fiata DCS Auto Turyn w Gliwicach.
Był to zakup z rozsądku i konieczności, gdyż nasze poprzednie auto, czyli Polonez Caro diesel, już się praktycznie rozpadało podczas jazdy (z wyeksploatowania), a potrzebowaliśmy nowego środka transportu. Dostaliśmy więc Strzałę w rozliczeniu za Poldka i z upustem 5000zł, co na tamte ceny aut było bardzo dużą kwotą.
Egzemplarz ten jest calkowitym golasem - na wyposażeniu do 2005 (bodajże) roku nie posiadał nic, doslownie - nie ma tu żadnej elektroniki, nawet radia do 2005 roku nie było. Ma to jednak zalety, bo auto nie jest skomplikowane i de facto nie ma się co tam psuć.
Silnik 1.2l spokojnie nadaje się do napędzania auta tego kalibru, niemniej utrzymywanie np. prędkości autostradowej, czyli 120km/h i więcej wiąże się z dużym hałasem i sporym wzrostem zużycia paliwa, ponadto autem buja jak jachtem ze względu na wysoki środek ciężkości. Jednakże do jazdy po mieście wystarcza w zupełności, podobnie jak do jazdy max do 110km/h. Zużycie paliwa można przeczytać na stronie Strzały, mieści się w granicach rozsądku jak dla takiej wielkości auta i silnika ;-)
A propos części - te są relatywnie tanie, więc ewentualne naprawy nie drenują portfela. Zabezpieczenie antykorozyjne jest świetne - po dziś dzień nie ma ani śladu rdzy, a auto nigdy nie było garażowane!
Nadwozie z zewnątrz nie jest wielkie, ale w komfortowych warunkach mogą podróżować 4 osoby i bardzo duża ilość bagaży. Jedyne mankamenty wnętrza to jego szerokość (albo raczej jej brak) i to, że materiały są cieńkiej jakości.
Generalnie auto dzielnie mnie wozi po różnych miejscach, najdalej zajechało do Hamburga i z powrotem z Gliwic (niespełna 1000km w jedną stronę), kilka razy Strzała witała się z morzem, stolicą, Roztoczem, Bieszczadami czy Beskidami, każde warunki są jej niestraszne (no, może zima bez zimowych opon - ze względów ekonomicznych jeżdżę niestety na wielosezonówkach...), np. przejeżdżałem przez wielkie i głębokie kałuże, w których większość aut się potopiła i odmówiła posłuszeństwa - być może to sprawka dużego prześwitu, co pozwala na takie jazdy i wspiananie się na najwyższe krawężniki :)
PS. Strzałę na własność użytkuję gdzieś od końca 2007/2008 roku, kiedy to zdałem prawko, a w domu pojawiło się drugie auto (z przyczyn rodzinnych), mianowicie Volvo S40. Od tamtego czasu ani razu nie odmówiła mi współpracy na amen. Ogólnie rzecz biorąc jestem z niej zadowolony, bo jej utrzymanie nie przekracza mojego nędznego studenckiego budżetu, a wszystkie naprawy staram się rozłożyć w czasie, by koniec końców wszystko zostało doprowadzone do porządku :D
Blog auta (49)
Dodano: 9 lat temu, przez
Thieru
Witam wszystkich!
W dniu dzisiejszym Zielona Strzała przeszła do historii, gdyż na lawecie dojechała do stacji demontażu pojazdów w Chorzowie-Batorym i tam dokończyła żywota...
Auto ...
40
komentarzy
Dodano: 9 lat temu, przez
Thieru
Witajcie serdecznie!
W moim poprzednim dzienniku pisałem odnośnie rozterek sprzedażowych moich dwóch aut, z którymi w wyniku kilku nieprzyjemnych rodzinnych okoliczności zostałem ...
21
komentarzy
Dodano: 9 lat temu, przez
Thieru
Witam serdecznie!
Po ostatnich wydarzeniach mam spory dylemat co do użytkowania samochodów w mojej stajni (do wglądu na profilu), czyli Sieny i Volvo.
Volvo przyjechało ze Szwajcarii, ...
36
komentarzy
Dodano: 9 lat temu, przez
Thieru
Witam wszystkich serdecznie!
Dawno nic nie pisałem, bo i też nic ciekawego się nie działo. Przyszedł czas wymiany opon na zimowe, ostatnio wymieniłem też żarówki świateł mijania... ...
26
komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez
Thieru
Witam wszystkich!
Z racji polepszającej się pogody i wiosny, która nareszcie do nas zawitała, postanowiłem jakiś czas temu zadbać o auto, które tak czy siak nie było bardzo intensywnie ...
22
komentarze
Galerie pojazdu (4)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Fiat Bravo Thierrari
Komentarze (403)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych