Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Uno Turbo
Nazwa auta:
Turbo
Marka:
Fiat
Model:
Uno
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 Turbo i.e.
Moc silnika:
101 KM
Przebieg:
150 000 km
Rocznik:
1991
Witam. Jestem Mariusz, należę do Uno Klub Polska od 2008roku, posiadam dwa Fiaty Uno MK2, jeden to dupowóz na częstsze używanie i głównie na zimę, również zdłubane i w projekcie założono, że ma być to komfortowo-wypaśne z dużym silnikiem bez świstaka i 4x4 ale teraz póki co: to jest Uno Fire 1.0ieS. A drugi, to klasyczny ulicznik na lato i do rzadszego użytkowania czyli Uno Turbo: buda z włoskiego 1.0 3D z 1993roku i swapowany silnik z lat 80-tych po kapitalnej renowacji oryginalny 1.3ie z UNO Turbo, cele; utrzymać auto i nie dać zeżreć rudej + wyjazdy na Ogólnopolskie Zloty UNO + osiągnąć 200+kM.
Setup Uno Turbo:
turbo: IHI rhb5 vl3 "seria"
doładowanie: do 1 bar
sterowanie turbo: MBC proPerfekt ze sterowaniem z kabiny
układ wydechowy: pełny przelot 2" na strumienicy AWG Sport i z końcową puszką (tłumik) KM Malon Sport
układ paliwowy: nowa pompa firmy "Magneti Marelli" z Fiata Coupe
dolot: stożkowy filtr powietrza, seryjny przepływomierz, zawór BlowOFF, intercooler od BMW E39 i zastosowana rura cienkościenna ocynk 2,25 cala
zawieszenie: niezależne typu McPherson, amortyzatory Koni z możliwością regulacji twardości, sprężyny Jamex -60mm, piasty i przeguby z Uno Turbo, alufelgi 14", opony 185/55 r14 Dunlop Sport
silnik: pojemność 1301ccm, 4-cylindrowy, umieszczony poprzecznie z przodu, OHC, stopień sprężania 7,7, wszystkie uszczelki nowe w silniku a także simeringi na wale, napinacze, świece NGK, przewody Wysokiego Napięcia Bosch, linki sprzęgła i szybkościomierza, zawieszanie silnika, łapy i etc (niestety nic od 1.0 nie pasuje)
koło zamachowe: bravo 1.6 16v
sprzęgło: bravo 1.6 16v
olej: zalany Motul SAE 10w40 Synergie+ 6100 Technosynthese
wtryski: seria Uno Turbo
skrzynia: 5-cio biegowa z Uno Turbo, półosie z Uno Turbo, olej pół syntetyk do skrzyni Tutella 75w90
układ hamulcowy: z przodu zaadoptowany z Uno Turbo czyli; seria zaciski Uno Turbo, tarcze Brembo wentylowane 240mm, klocki Ferrodo a z tyłu; póki co zostały bębny Brembo i okładziny Ferrodo (a po zużyciu będzie adaptacja z Uno Turbo belki z zaciskami)
przewidywana moc: ok. 120kM
body kit: seria Uno Turbo czyli; oryginalne (nie do zdobycia) czarne zderzaki (przód i tył) z czerwonym paskiem, nakładki oryginalne na progi, nakładki oryginalne na błotniki
*************************************************************
Najbliższa przyszłość to:
- w marcu został zakupiony EcuMaster DET2, czeka na podpięcie i strojenie
- będzie zmiana wałka na ostrzejszy, czeka na założenie
- wymiana oleju
- hamownia i wykres
- adaptacja tylnego układu hamulcowego z Uno Turbo czyli; montaż tylnej belki, zacisków, tarcz 227, klocków
więcej »
Setup Uno Turbo:
turbo: IHI rhb5 vl3 "seria"
doładowanie: do 1 bar
sterowanie turbo: MBC proPerfekt ze sterowaniem z kabiny
układ wydechowy: pełny przelot 2" na strumienicy AWG Sport i z końcową puszką (tłumik) KM Malon Sport
układ paliwowy: nowa pompa firmy "Magneti Marelli" z Fiata Coupe
dolot: stożkowy filtr powietrza, seryjny przepływomierz, zawór BlowOFF, intercooler od BMW E39 i zastosowana rura cienkościenna ocynk 2,25 cala
zawieszenie: niezależne typu McPherson, amortyzatory Koni z możliwością regulacji twardości, sprężyny Jamex -60mm, piasty i przeguby z Uno Turbo, alufelgi 14", opony 185/55 r14 Dunlop Sport
silnik: pojemność 1301ccm, 4-cylindrowy, umieszczony poprzecznie z przodu, OHC, stopień sprężania 7,7, wszystkie uszczelki nowe w silniku a także simeringi na wale, napinacze, świece NGK, przewody Wysokiego Napięcia Bosch, linki sprzęgła i szybkościomierza, zawieszanie silnika, łapy i etc (niestety nic od 1.0 nie pasuje)
koło zamachowe: bravo 1.6 16v
sprzęgło: bravo 1.6 16v
olej: zalany Motul SAE 10w40 Synergie+ 6100 Technosynthese
wtryski: seria Uno Turbo
skrzynia: 5-cio biegowa z Uno Turbo, półosie z Uno Turbo, olej pół syntetyk do skrzyni Tutella 75w90
układ hamulcowy: z przodu zaadoptowany z Uno Turbo czyli; seria zaciski Uno Turbo, tarcze Brembo wentylowane 240mm, klocki Ferrodo a z tyłu; póki co zostały bębny Brembo i okładziny Ferrodo (a po zużyciu będzie adaptacja z Uno Turbo belki z zaciskami)
przewidywana moc: ok. 120kM
body kit: seria Uno Turbo czyli; oryginalne (nie do zdobycia) czarne zderzaki (przód i tył) z czerwonym paskiem, nakładki oryginalne na progi, nakładki oryginalne na błotniki
*************************************************************
Najbliższa przyszłość to:
- w marcu został zakupiony EcuMaster DET2, czeka na podpięcie i strojenie
- będzie zmiana wałka na ostrzejszy, czeka na założenie
- wymiana oleju
- hamownia i wykres
- adaptacja tylnego układu hamulcowego z Uno Turbo czyli; montaż tylnej belki, zacisków, tarcz 227, klocków
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Plany na 200+ KM -> konkretne,
nie jednemu na światłach mina zrzednie
Super moc
Pozdrawiam
i dlatego się je ratuje
ps
ciekawa ksywa - ma coś wspólnego z AK?
Super zabawka
Pozdrawiam
osiągi mogą być w granicach 200kM... kwestia - tylko kasa.
no taaak... szczególnie przekonują się o tym goście w wypasionych brykach :hihi:
jak na razie zawsze pierwszy