Tutaj jesteś:
Samochód
FSO Polonez Turbo
- Kupione nowe w 1999
- Auto obejrzano 4588 razy
- Online od 14 lat, 5 miesięcy i 17 dni
- Auto polubiono 189 razy
Nazwa auta:
Turbo
Marka:
FSO
Model:
Polonez
Nadwozie:
Caro Plus
Silnik:
1.6 GSi
Moc silnika:
129 KM
Przebieg:
108 390 km
Rocznik:
1999
Silnik 1.6 GSi Turbo, ciśnienie doładowania max 0,9bar
moc 129KM, moment 219Nm
stopień sprężania 7,5:1
układ wydechowy 2,5" przelotowy, jeden tłumik końcowy
chłodnica powietrza, chłodnica oleju, dodatkowy wtryskiwacz paliwa, ciśnienie paliwa 5 bar, filtr powietrza KingDragon
amortyzatory Bilstein, obniżony 10 cm
felgi 15", Alessio, opony przód 195/45 tył 205/45 Barum Bravuris
auto zostało przygotowane w celu dostarczenia uciechy z jazdy, wykonanie projektu trwało rok od wiosny 2004
I etap: do oryginalnego silnika była założona turbina od golfa 1.9TDI ze zmienną geometrią łopatek garrett GT1749V - turbo nie wytrzymało temperatury i padło
II etap: zmiana turbo garrett GT22V, niestety za duże i za późno się wkręcało i też nie wytrzymało, problemem było też ciśnienie oleju, za małe
III etap: zwiększenie ciśnienia oleju, nowy kolektor wydechowy, wymiana turba na garrett T2, ciśnienie doładowania 0,5 bar i auto zaczęło jeździć faktycznie jak rakieta, niestety ciśnienie w silniku było tak duże że uszczelka pod głowicą została wypchnięta na 2 i 3 cylindrze przy prędkości 180km/h
IV etap: odprężenie silnika do 7,5:1, ciśnienie doładowania 0,9 i jeździ już tak 20 000 km, w większości na max parametrach, była próba podniesienia ciś. 1,2 bara, ale wzrost mocy był minimalny wiec wróciłem do 0,9 bara
NIESTETY SPRZEDANY - z braku czasu aby go użytkować, szkoda żeby stał i niszczał, poszedł w dobre ręce.
więcej »
moc 129KM, moment 219Nm
stopień sprężania 7,5:1
układ wydechowy 2,5" przelotowy, jeden tłumik końcowy
chłodnica powietrza, chłodnica oleju, dodatkowy wtryskiwacz paliwa, ciśnienie paliwa 5 bar, filtr powietrza KingDragon
amortyzatory Bilstein, obniżony 10 cm
felgi 15", Alessio, opony przód 195/45 tył 205/45 Barum Bravuris
auto zostało przygotowane w celu dostarczenia uciechy z jazdy, wykonanie projektu trwało rok od wiosny 2004
I etap: do oryginalnego silnika była założona turbina od golfa 1.9TDI ze zmienną geometrią łopatek garrett GT1749V - turbo nie wytrzymało temperatury i padło
II etap: zmiana turbo garrett GT22V, niestety za duże i za późno się wkręcało i też nie wytrzymało, problemem było też ciśnienie oleju, za małe
III etap: zwiększenie ciśnienia oleju, nowy kolektor wydechowy, wymiana turba na garrett T2, ciśnienie doładowania 0,5 bar i auto zaczęło jeździć faktycznie jak rakieta, niestety ciśnienie w silniku było tak duże że uszczelka pod głowicą została wypchnięta na 2 i 3 cylindrze przy prędkości 180km/h
IV etap: odprężenie silnika do 7,5:1, ciśnienie doładowania 0,9 i jeździ już tak 20 000 km, w większości na max parametrach, była próba podniesienia ciś. 1,2 bara, ale wzrost mocy był minimalny wiec wróciłem do 0,9 bara
NIESTETY SPRZEDANY - z braku czasu aby go użytkować, szkoda żeby stał i niszczał, poszedł w dobre ręce.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez CeZaR83
Witam Was,
Chciałbym sie podzielić pewną informacją i zapytać co o tym myślicie....
Postanowiłem sprawdzić moc jaką mam pod maską bo czułem pod nogą że te KM i Nm które fabryka podała ...
17
komentarzy
Dodano: 22 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a.
Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
115
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

fajne pasy szelkowe, teraz tylko jakieś kubełki do nich
Super samochód, dbaj dobrze, szerokiej drogi
Pozdrawiam.
Chcesz mu coś powiedzieć?
Klikaj tutaj...
Chcesz mu coś powiedzieć?
Klikaj tutaj...