Tutaj jesteś:
Samochód
FSO ?uk
- Kupione używane w 2007
- Auto obejrzano 5603 razy
- Online od 15 lat, 6 miesięcy i 10 dni
- Auto polubiono 506 razy
Marka:
FSO
Model:
?uk
Nadwozie:
Furgon
Silnik:
2.1
Moc silnika:
75 KM
Przebieg:
16 800 km
Rocznik:
1966
Właściwie FS-Lublin Żuk A 11B.
Auta te przestano produkować w latach 60-tych, a ten tutaj to składak z roku 1996.
Auto kupione za kwotę 2000 PLN w 2007 r. od starszego Pana, który był wielkim fanem samochodów tej marki, ale ze względu na wstawiony rozrusznik w okolice serca nie mógł już prowadzić aut. Żuk posiada dolnozaworowy silnik M-20 o pojemności 2120cm3 oraz trzystopniową skrzynię biegów, z tego powodu nie rozwija dużej prędkości. Skrzynia biegów nie jest zsynchronizowana.
Samochód posiada kabinę, przystosowaną do przewozu dwóch osób oraz drewnianą skrzynię z metalowymi pałąkami, na które nakłada się plandekę. Ten typ Żuka charakteryzuje się największą ładownością ze wszystkich modeli z rodziny Żuków. Powierzchnia ładowania wynosi 4,6 m2, tj. 0 0,6 m2, ładowność wynosi 1000 kg, a masa całkowita 2500 kg. Przy rozstawie osi 2700 mm długość całkowita pojazdu wynosi 4450 mm, a wysokość z opończą 2300 mm.
Auto może być użyteczne dla kogoś mieszkającego na wsi lub w małym mieście i doskonale nadaje się do transportowania wszelakich towarów. W kabinie jest niestety bardzo głośno, więc jazda na dłuższej trasie jest mocno uciążliwa.
Licznik pomiaru prędkości wskazuje zaniżone wartości - prędkość i przebieg (albo czasami nie działa wcale), więc nie ma możliwości zmierzenia średniego spalania. Przypuszczalnie mieści się ono w granicach 15 -20/100 km. To kolejna wada tego auta.
Nie wiadomo jaki jest przebieg, dlatego że licznik pomiaru kilometrów posiada tylko sześć pozycji, w tym jedna do pomiaru metrów, zatem po osoągnięciu wartości 99 999, kilometry naliczją się od początku.
więcej »
Auta te przestano produkować w latach 60-tych, a ten tutaj to składak z roku 1996.
Auto kupione za kwotę 2000 PLN w 2007 r. od starszego Pana, który był wielkim fanem samochodów tej marki, ale ze względu na wstawiony rozrusznik w okolice serca nie mógł już prowadzić aut. Żuk posiada dolnozaworowy silnik M-20 o pojemności 2120cm3 oraz trzystopniową skrzynię biegów, z tego powodu nie rozwija dużej prędkości. Skrzynia biegów nie jest zsynchronizowana.
Samochód posiada kabinę, przystosowaną do przewozu dwóch osób oraz drewnianą skrzynię z metalowymi pałąkami, na które nakłada się plandekę. Ten typ Żuka charakteryzuje się największą ładownością ze wszystkich modeli z rodziny Żuków. Powierzchnia ładowania wynosi 4,6 m2, tj. 0 0,6 m2, ładowność wynosi 1000 kg, a masa całkowita 2500 kg. Przy rozstawie osi 2700 mm długość całkowita pojazdu wynosi 4450 mm, a wysokość z opończą 2300 mm.
Auto może być użyteczne dla kogoś mieszkającego na wsi lub w małym mieście i doskonale nadaje się do transportowania wszelakich towarów. W kabinie jest niestety bardzo głośno, więc jazda na dłuższej trasie jest mocno uciążliwa.
Licznik pomiaru prędkości wskazuje zaniżone wartości - prędkość i przebieg (albo czasami nie działa wcale), więc nie ma możliwości zmierzenia średniego spalania. Przypuszczalnie mieści się ono w granicach 15 -20/100 km. To kolejna wada tego auta.
Nie wiadomo jaki jest przebieg, dlatego że licznik pomiaru kilometrów posiada tylko sześć pozycji, w tym jedna do pomiaru metrów, zatem po osoągnięciu wartości 99 999, kilometry naliczją się od początku.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Ta, prawko na helikoptery.
Ładnie utrzymany.
Na YT widziałem z silnikiem V8
Szerokości.
A ja żukiem blaszakiem byłem z kolegami w Grecji w 1996 roku. Co prawda Grecy nas bezczelnie nie wpuścili i z konieczności zrobiliśmy sobie wakacje w Macedonii, ale też było piknie! Żuk był na gaz, butla 140 litrów, skrzynia oczywiście 3 biegi wyciągał na prostej jakieś 90 - 100 km/h! Z góry lepiej, ale dyfer był rozwalony i przy jeździe z góry czuć był stukanie, lepiej jeździło się z wciśniętym gazem poza tym palił z tego co pamiętam jakieś 15 - 17 litrów gazu na 100 km. W górach w Jugosławii trochę dostał w kość, aż się woda w chłodnicy zagotowała i zaczęła przeciekać chłodnica.. trochę strachu mieliśmy, bo furę części ze sobą wzięliśmy, ale nie chłodnicę na szczęście po ostygnięciu doszła do siebie. Cały wyjazd bez większych a w zasadzie żadnych problemów technicznych.
Więc ogólnie uważam że auto super, stare ale dzielne i niezawodne
Oceniam, pzdr!
Pozdr.
Pozdrawiam
No chyba jeszcze dałbyś radę Tico też zapakować na pakę