Tutaj jesteś:
Samochód
Honda Prelude pelude
- Kupione używane w 2009
- Auto obejrzano 1150 razy
- Online od 13 lat, 9 miesięcy i 21 dni
- Auto polubiono 112 razy
Nazwa auta:
pelude
Marka:
Honda
Model:
Prelude
Generacja:
IV
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.3 i 16V
Moc silnika:
160 KM
Przebieg:
150 200 km
Rocznik:
1992
Honda Prelude IV zadebiutowała w 1991r. Auto stało się bardziej sportowe. System 4WS sterowany był komputerem, a nie mechanicznie jak było to w poprzedniej generacji.
zero uwag zero pytan. kto ma lub mial to auto wie oczym mowie. wsiadasz, fotel dopasowany jak pas do kregoslupa ta lekkos ta wspulpraca. to niesamowite co czlowiek jest w stwnie stworzyc. ja nie pisze o bajerach typu klima elektryka. itd. to auto wie czego potrzebujesz. wciskasz sprzeglo a ona niczym kobieta siada i jedzie dodajasz gazu i nie wiesz co sie dizieje. to pocisk na drodze porywajace uczucie ktorego moze doswiadczyc tylko pan tego cudu ktorym jest prelude czwartej g. skrzynia perfekt wszystko dopasowane precyzyjnie poskladane i zespolone w jedna calosc. japonscy inzynierowie postarali sie przy stworzeniu tego auto. wiem,ze sa lepsze i szybsze ale ona ma to cos.
W 1992 roku zostala zmieniona sylwetka modelu (oznaczenie nadwozia - BB). Nadwozie zostało zaokraglone. Zrezygnowano z otwieranych swiateł, na konto reflektorów z wlotami powietrza po wewnetrzych stronach. Zrezygnowano również z ozdobnych listew po bokach nadwozia. Po właczeniu stacyjki deska rozdzielcza ("tunel") ukazuje półokragłe wskazniki prędkosci i obrotów silnika podswietlane na niebiesko. Deska zakończona jest głosnikami. Pod dosć długa maska kryje się czterocylindrowy silnik 2.0i SOHC (oznacznie silnika - BB3 - F20A4 o mocy 133KM [02.1992-09.1996]) lub 2.3i DOHC (oznaczenie silnika - BB2 - H23A2 o mocy 160KM [02.1993-09.1996]) lub też 2.2i DOHC VTEC (oznaczenie silnika BB1 - H22A2 o mocy 185 KM [02.1993-09.1996]).
i na tym konczy sie ta wspaniala chistoria. w 1996r zostaje powolana nowa ekipa do stworzenia prelud V. powrot do korzeni na wzor trzeciej g. widzialem jezdzilem ale nie czulem, umarl duch tego wspanialego auta. i zadna moc i gneracja tego nie wroci.
więcej »
zero uwag zero pytan. kto ma lub mial to auto wie oczym mowie. wsiadasz, fotel dopasowany jak pas do kregoslupa ta lekkos ta wspulpraca. to niesamowite co czlowiek jest w stwnie stworzyc. ja nie pisze o bajerach typu klima elektryka. itd. to auto wie czego potrzebujesz. wciskasz sprzeglo a ona niczym kobieta siada i jedzie dodajasz gazu i nie wiesz co sie dizieje. to pocisk na drodze porywajace uczucie ktorego moze doswiadczyc tylko pan tego cudu ktorym jest prelude czwartej g. skrzynia perfekt wszystko dopasowane precyzyjnie poskladane i zespolone w jedna calosc. japonscy inzynierowie postarali sie przy stworzeniu tego auto. wiem,ze sa lepsze i szybsze ale ona ma to cos.
W 1992 roku zostala zmieniona sylwetka modelu (oznaczenie nadwozia - BB). Nadwozie zostało zaokraglone. Zrezygnowano z otwieranych swiateł, na konto reflektorów z wlotami powietrza po wewnetrzych stronach. Zrezygnowano również z ozdobnych listew po bokach nadwozia. Po właczeniu stacyjki deska rozdzielcza ("tunel") ukazuje półokragłe wskazniki prędkosci i obrotów silnika podswietlane na niebiesko. Deska zakończona jest głosnikami. Pod dosć długa maska kryje się czterocylindrowy silnik 2.0i SOHC (oznacznie silnika - BB3 - F20A4 o mocy 133KM [02.1992-09.1996]) lub 2.3i DOHC (oznaczenie silnika - BB2 - H23A2 o mocy 160KM [02.1993-09.1996]) lub też 2.2i DOHC VTEC (oznaczenie silnika BB1 - H22A2 o mocy 185 KM [02.1993-09.1996]).
i na tym konczy sie ta wspaniala chistoria. w 1996r zostaje powolana nowa ekipa do stworzenia prelud V. powrot do korzeni na wzor trzeciej g. widzialem jezdzilem ale nie czulem, umarl duch tego wspanialego auta. i zadna moc i gneracja tego nie wroci.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Nissan Primera, Trabant 601 S, Mazda 121, Ford Escort, FSO Polonez, Nissan Sentra, Honda Prelude EX, Fiat Tipo GT, Opel Tigra
Komentarze (14)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
druga część napraw przedniego zawieszenia w Citroen C5 X7, tym razem wymiana części spora, i sporo roboty jak wcześniej przy kurzych łapkach i sworzniach , dlatego robota podzielona została na ...
4
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
Z cyku zrób to sam
kompleksowa wymiana zużytych części przedniego zawieszenia
całość prac podzielona została na dwa etapy, ze względu na ogrom pracy
na pierwszą robotę wymiana górnych ...
Dodano: 10 dni temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
19
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

moja szwagierka mowila, ze czuje sie jakby tylkiem po asfalcie jechala.
zalj, to poezja. calkiem inna jazda niz niemcem.
zobacz filmiki
siema, nie moje bardzo polubilem ten model hondy i stad ta galera. pozdro