Tutaj jesteś:
Samochód
Jeep Cherokee Rottweiler
- Kupione używane w 2021
- Auto obejrzano 1905 razy
- Online od 4 lat, 2 miesięcy i 16 dni
- Auto polubiono 5 razy
Nazwa auta:
Rottweiler
Marka:
Jeep
Model:
Cherokee
Generacja:
II
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
4.0 i 4WD
Przebieg:
127 565 km
Rocznik:
1999
Kupiony jak zwykle bez planu, bo się nadarzył i miał sensowną cenę. Wersja europejska - sprowadzony już wiele lat temu ze Szwajcarii, w Polsce w rękach jednej osoby a samochód kupiłem od jej spadkobierczyni.
Nie uchroniło to Czirokeza od kolizji w naszym kraju, wymieniono prawe przednie nadkole, na którym był oryginalny numer VIN i z tego powodu doczekał się naszego, lokalnego.
Jednak poduszki były całe, podłużnice też i wygląda na to, że konstrukcja nośna była nienaruszona. Nadwozie naprawiono gdzieniegdzie podszpachlowując, zatem Jeźdźcy Mierników Apokalipsy mieliby używanie. Plusem jest za to oryginalny przebieg 122.000km, podczas gdy większość aut ma od 300kkm wzwyż.
Ma archaiczne zawieszenie oparte na dwóch sztywnych mostach, resorach piórowych z tyłu i starego typu przekładni ślimakowej.
Dzięki temu prowadzi się źle na asfalcie i świetnie na polnych czy szutrowych drogach.
Jest zaskakująco mały i ciasny, można jego wnętrze porównać do dzisiejszych aut segmentu B. Stoi za to na dużych kołach i prehistorycznym zawieszeniu o ogromnym prześwicie.
W początkach lat 80 był uważany za nowoczesnego SUVa co w ówczesnym rozumowaniu oznaczało dodanie cywilizowanego nadwozia z wyposażeniem typowym dla osobówki do prawdziwie terenowego podwozia.
Pod maską najmocniejszy, rzędowy, sześciocylindrowy, czterolitrowy motor, opracowany w latach 70 przez koncern AMC rozwijający 185 koni. Jest mocny, głośny i dużo pali. I pasuje do tego auta jak ulał. Zupełnie nie wyobrażam sobie go z dychawicznym dieslem 2.1 ze stajni Renault, które w tym czasie w aliansie z AMC współtworzyło ten model. W ogóle należy się raczej wystrzegać diesli montowanych w Cherokee. Poza w miarę trwałym ale za słabym, wyżej wspomnianym dieslem Renault był jeszcze trochę mocniejszy VM Motori ale jego specyficzna konstrukcja (4 osobne głowice pod wspólną uszczelką!) i wrażliwość na przegrzanie to zaprzeczenie trwałego silnika diesla.
Auto jest po ostatnim liftingu wprowadzonym w 1997 roku, który obejmował wygładzenie przodu, zaobleniu zderzaków i zamontowaniu całkiem nowego, współcześniejszego wnętrza.
W planach mam małe kosmetyczne odnowienie nadwozia i prawdopodobnie sprzedaż.
więcej »
Nie uchroniło to Czirokeza od kolizji w naszym kraju, wymieniono prawe przednie nadkole, na którym był oryginalny numer VIN i z tego powodu doczekał się naszego, lokalnego.
Jednak poduszki były całe, podłużnice też i wygląda na to, że konstrukcja nośna była nienaruszona. Nadwozie naprawiono gdzieniegdzie podszpachlowując, zatem Jeźdźcy Mierników Apokalipsy mieliby używanie. Plusem jest za to oryginalny przebieg 122.000km, podczas gdy większość aut ma od 300kkm wzwyż.
Ma archaiczne zawieszenie oparte na dwóch sztywnych mostach, resorach piórowych z tyłu i starego typu przekładni ślimakowej.
Dzięki temu prowadzi się źle na asfalcie i świetnie na polnych czy szutrowych drogach.
Jest zaskakująco mały i ciasny, można jego wnętrze porównać do dzisiejszych aut segmentu B. Stoi za to na dużych kołach i prehistorycznym zawieszeniu o ogromnym prześwicie.
W początkach lat 80 był uważany za nowoczesnego SUVa co w ówczesnym rozumowaniu oznaczało dodanie cywilizowanego nadwozia z wyposażeniem typowym dla osobówki do prawdziwie terenowego podwozia.
Pod maską najmocniejszy, rzędowy, sześciocylindrowy, czterolitrowy motor, opracowany w latach 70 przez koncern AMC rozwijający 185 koni. Jest mocny, głośny i dużo pali. I pasuje do tego auta jak ulał. Zupełnie nie wyobrażam sobie go z dychawicznym dieslem 2.1 ze stajni Renault, które w tym czasie w aliansie z AMC współtworzyło ten model. W ogóle należy się raczej wystrzegać diesli montowanych w Cherokee. Poza w miarę trwałym ale za słabym, wyżej wspomnianym dieslem Renault był jeszcze trochę mocniejszy VM Motori ale jego specyficzna konstrukcja (4 osobne głowice pod wspólną uszczelką!) i wrażliwość na przegrzanie to zaprzeczenie trwałego silnika diesla.
Auto jest po ostatnim liftingu wprowadzonym w 1997 roku, który obejmował wygładzenie przodu, zaobleniu zderzaków i zamontowaniu całkiem nowego, współcześniejszego wnętrza.
W planach mam małe kosmetyczne odnowienie nadwozia i prawdopodobnie sprzedaż.
Blog auta (3)
Dodano: 3 lata temu, przez
yatsec
W zeszły piątek przyjechał pewien Pan, pojechaliśmy wspólnie na stację diagnostyczną.
Popukał, postukał, pozaglądał w zakamarki i bez zbędnego marudzenia dokonaliśmy transakcji. Po ...
16
komentarzy
Dodano: 4 lata temu, przez
yatsec
Prowadzi się jak furmanka – pomyślałem sobie po raz pierwszy jadąc autostradą, ciągle korygując kierownicą tor jazdy niczym w filmie z lat 50.
Jak Europejczycy wprowadzali drugą ...
11
komentarzy
Dodano: 4 lata temu, przez
yatsec
Dawno nie kupowałem samochodu. Całe wieki. Gdzieś od sierpnia zeszłego roku, więc postanowiłem się poprawić i kupiłem wczoraj.
Sprzedawała miła pani po zmarłym tacie. Auto stało od ...
19
komentarzy
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (1)
Obserwują to auto:
Dodaj do obserwowanych
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Toyota Avensis, Daewoo Lanos, BMW X1, Peugeot 405, Ford Fiesta, Toyota Corolla Grzybica, Cadillac XLR Allan T., Toyota Celica Yoko Ono, Toyota Camry Oberdziwka, Lexus LS Lex, Chevrolet Caprice Classic Dinozaur, Toyota Camry Dziwka
Wcześniej jeździł:
Citroen Xsara Picasso Pablo, Kia Soul Świniak, FSO Polonez, Kia Optima, Opel Vectra, Mitsubishi Colt Micek, Honda Civic Ropucha, Ford Taurus X, Volvo C30, Jeep Cherokee Rottweiler, Mitsubishi Pajero Parchero, Nissan Sunny, Peugeot 206, Toyota Corolla Poker Face, Fiat Seicento, BMW Seria 5 Gertruda, Opel Meriva, Volkswagen Caddy, Renault Grand Scenic, Fiat Multipla, Fiat Uno, Mazda 323 Rolnik, Toyota Avensis
Komentarze (11)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 11 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a.
Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
58
komentarzy
Dodano: 15 dni temu, przez Egontar
W ramach wolnego czasu przeglądnąłem dokumentację serwisową mojego DSa i w oczy rzuciła mi się faktura za wymianę oleju w skrzyni biegów zrobiona przy przebiegu 122 kkm. Doświadczeni ...
56
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez MarcinGP
Zgodnie z prośbą Twórcy, pomysłodawcy, ojca tego portalu przez duże "T", a może pomysł przez "P", ojca przez "O" - analogicznie jak "OFF", (to chyba logiczne), czyli naszego "znachora - ...
76
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
