Tutaj jesteś:
Samochód
Mazda MX-3 1.8 V6 24V
- Kupione używane w 2008
- Auto obejrzano 2487 razy
- Online od 14 lat, 3 miesięcy i 15 dni
- Auto polubiono 200 razy
Nazwa auta:
1.8 V6 24V
Marka:
Mazda
Model:
MX-3
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.8 V6 24V
Moc silnika:
133 KM
Przebieg:
202 000 km
Rocznik:
1993
Bez Mazdy nie ma jazdy! A więc tak, Mazdo moja:
Ty jestes starym gratem
ja cie naprawię zatem
zmienię ci obudowę
i włożę cześci nowe
i będziesz piękna jak dawniej
i będziesz działać sprawnie
znów pokażesz klasę
i zaświergolisz czasem
a ja cię wsadzę w klatkę
byś nie odleciała przypadkiem...
Co do auta - wyprodukowane w Hiroszimie, w Japonii z przeznaczeniem na rynek Niemiecki, z tego też tytułu posiada bogate jak na tamte czasy wyposażenie:
- klimatyzacja,
- elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- elektryczny szyberdach,
- halogeny przeciwmgielne,
- centralny zamek,
- regulowana wysokość kolumny kierowniczej,
- el. regulacja świateł, podświetlenia deski, kontrolka płynu od spryskiwacza ;-)
- felgi Enkei, chyba najtrwalsza i najlepsza rzecz w tym aucie :-)
- dodatkowo instalacja sekwencyjna LPG, można więc bez obaw i bólu serca wciskać gaz w podłogę, gdyż spalanie gazu niewiele większe, a cena niższa prawie o połowę od Pb.
Założyłem sobie ambitny plan doprowadzenia tego egzemplarza do nienagannego stanu, jak do tej pory udało się zrobić:
-rozrząd na oryginalnych japońskich częściach (pasek SUN na 100 tys km, hydronapinacz oryginał OE MAZDA, rolka prowadząca oryginał NTN, rolka napinająca GMB) + pompa wody;
-amortyzatory gazowe Kayaba Excel-G przód i tył + odboje oraz mocowania amortyzatorów przód i tył; sprężyny H&R / Jamex
-w zawieszeniu dodatkowo wymieniono: sworznie wahacza "555", łączniki stabilizatora Febi Bilstein, tylne wahacze wzdłużne, przewody hamulcowe gumowe przednie TRW + miedziane na tył auta oraz klocki+tarcze Kashiyama/Blue Print, regeneracja ręcznęgo.
-układ wydechowy: katalizator ceramiczny Walker (do 2,5 litra), tłumik środkowy Bosal oraz tłumik końcowy Bosal;
-opony lato Yokohama Parada Spec 2 195/50/15. Zima - Goodyear UltraGrip 7/6 195/60/15 / 195/65/15
-z innych rzeczy: akumulator bezobsługowy Centra Plus; czujnik ciśnienia oleju, świece Denso, kable NGK, 2 sondy lambda NGK,
Pewnie o paru rzeczach zapomniałem, o filtrach, olejach itd nie wspominam - wymiana co 8-10 tys km na półsyntetyki: motul, elf, liqui moly. Jako prawdziwy fan skompletowałem wnętrze z dotychczasowych braków (zaślepka szyberdachu, zapaliczka a jestem niepalący ;-), dorobiłem nawet oryginalny kluczyk który był ułamany.
więcej »
Ty jestes starym gratem
ja cie naprawię zatem
zmienię ci obudowę
i włożę cześci nowe
i będziesz piękna jak dawniej
i będziesz działać sprawnie
znów pokażesz klasę
i zaświergolisz czasem
a ja cię wsadzę w klatkę
byś nie odleciała przypadkiem...
Co do auta - wyprodukowane w Hiroszimie, w Japonii z przeznaczeniem na rynek Niemiecki, z tego też tytułu posiada bogate jak na tamte czasy wyposażenie:
- klimatyzacja,
- elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- elektryczny szyberdach,
- halogeny przeciwmgielne,
- centralny zamek,
- regulowana wysokość kolumny kierowniczej,
- el. regulacja świateł, podświetlenia deski, kontrolka płynu od spryskiwacza ;-)
- felgi Enkei, chyba najtrwalsza i najlepsza rzecz w tym aucie :-)
- dodatkowo instalacja sekwencyjna LPG, można więc bez obaw i bólu serca wciskać gaz w podłogę, gdyż spalanie gazu niewiele większe, a cena niższa prawie o połowę od Pb.
Założyłem sobie ambitny plan doprowadzenia tego egzemplarza do nienagannego stanu, jak do tej pory udało się zrobić:
-rozrząd na oryginalnych japońskich częściach (pasek SUN na 100 tys km, hydronapinacz oryginał OE MAZDA, rolka prowadząca oryginał NTN, rolka napinająca GMB) + pompa wody;
-amortyzatory gazowe Kayaba Excel-G przód i tył + odboje oraz mocowania amortyzatorów przód i tył; sprężyny H&R / Jamex
-w zawieszeniu dodatkowo wymieniono: sworznie wahacza "555", łączniki stabilizatora Febi Bilstein, tylne wahacze wzdłużne, przewody hamulcowe gumowe przednie TRW + miedziane na tył auta oraz klocki+tarcze Kashiyama/Blue Print, regeneracja ręcznęgo.
-układ wydechowy: katalizator ceramiczny Walker (do 2,5 litra), tłumik środkowy Bosal oraz tłumik końcowy Bosal;
-opony lato Yokohama Parada Spec 2 195/50/15. Zima - Goodyear UltraGrip 7/6 195/60/15 / 195/65/15
-z innych rzeczy: akumulator bezobsługowy Centra Plus; czujnik ciśnienia oleju, świece Denso, kable NGK, 2 sondy lambda NGK,
Pewnie o paru rzeczach zapomniałem, o filtrach, olejach itd nie wspominam - wymiana co 8-10 tys km na półsyntetyki: motul, elf, liqui moly. Jako prawdziwy fan skompletowałem wnętrze z dotychczasowych braków (zaślepka szyberdachu, zapaliczka a jestem niepalący ;-), dorobiłem nawet oryginalny kluczyk który był ułamany.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Szerokości i "bez rdzowej" jazdy
pozdrawiam
Gratuluje!
Pozdrawiam
pozdrawiam
Pozdrawiam
i może być spokojna, będzie mieć wszystko
pozdrawiam i oceniam
pozdrawiam