Tutaj jesteś:
Samochód
Mazda MX-5 Unplugged
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 663 razy
- Online od 11 lat, 4 miesięcy i 20 dni
- Auto polubiono 145 razy
Nazwa auta:
Unplugged
Marka:
Mazda
Model:
MX-5
Generacja:
II
Nadwozie:
Cabrio
Silnik:
1.6 16V
Moc silnika:
112 KM
Rocznik:
2004
Model: Mazda MX-5
Rocznik: 2004
Wersja: Unplugged
Kolor: Velocity Red Mica
Silnik: 1.6 (112KM@6600rpm/134,6Nm@5100rpm)
Modyfikacje:
- Spryskiwacze od Mazdy Tribute.
- Mod z rurką w uszczelce przy komorze silnika.
- Śruby zabezpieczające do felg ;)
- Świecące obrysówki
- DRL w miejscu na halogeny
więcej »
Rocznik: 2004
Wersja: Unplugged
Kolor: Velocity Red Mica
Silnik: 1.6 (112KM@6600rpm/134,6Nm@5100rpm)
Modyfikacje:
- Spryskiwacze od Mazdy Tribute.
- Mod z rurką w uszczelce przy komorze silnika.
- Śruby zabezpieczające do felg ;)
- Świecące obrysówki
- DRL w miejscu na halogeny
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Co do pozycji w fotelu, ja raczej wsiadając do innych aut mam wrażenie, że siedzę na tronie jakimś
Jinba ittai 8)
Silnik daje radę, to w końcu niecałe 1000kg wagi
A MX-5 to przykład japońskiego doskonalenia europejskich pomysłów.
Na dobrą sprawę MX-5 nie ma rywali.
Wszystko inne ma albo napęd na przód, albo kosztuje dwa razy tyle.
Duży plus za hard-top, tak przydatny w Polsce