Tutaj jesteś:
Samochód
Mazda Xedos 6 KF by Fedu!!
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 33981 razy
- Online od 15 lat, 1 miesiąca i 19 dni
- Auto polubiono 12346 razy
Nazwa auta:
6 KF by Fedu!!
Marka:
Mazda
Model:
Xedos
Nadwozie:
6
Silnik:
2.0
Moc silnika:
140 KM
Przebieg:
228 100 km
Rocznik:
1998
Moje autko przyjechało ze Szwajcarii... stan licznika 165000km.Jest do drugi xedosik w mojej przygodzie motoryzacyjnej.Jestem bardzo ale to bardzo z niego zadowolony. Daje przyjemność z jazdy a V-ki na postoju praktycznie nie słychać.
Dane techniczne.....
MODEL
-Xedos 6
-Rok prod. 1998
-4-drzwiowy sedan
SILNIK
-(CA) KF DOHC V6 2.0 24v 140km + LPG
OSIĄGI
Pojemność skokowa: 1995 ccm
Moc maksymalna: 140 KM
Liczba cylindrów: 6 w ukł. V
Liczba zaworów: 24
Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
Wymiary: 456x170x134 cm
Masa własna: 1260kg
Poj. bagażnika: 390 l
V maksymalna: 214 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Średnica zawracania: 11,30 m
Pomiary testowe dla modelu Xedos 6 2.0i V6 24V
Przyspieszenie 0-400 metrów: 16,33 sek. (osiągnięta prędkość 138,9 km/h)
Przyspieszenie 0-1000 metrów: 29,65 sek. (osiągnięta prędkość 173,4 km/h)
Przyspieszenie 0-60 km/h: 4,00 sek.
Przyspieszenie 0-80 km/h: 5,98 sek.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,65 sek.
Przyspieszenie 0-120 km/h: 12,16 sek.
Przyspieszenie 0-140 km/h: 16,68 sek.
Przyspieszenie 70-100 km/h: 9,8 sek. (na V biegu)
Przyspieszenie 70-120 km/h: 16,8 sek. (na V biegu)
Przyspieszenie 70-130 km/h: 20,6 sek. (na V biegu)
Droga hamowania z 60 km/h: 15,8 m
Droga hamowania z 80 km/h: 26,7 m
Droga hamowania ze 100 km/h: 40,3 m
Droga hamowania ze 120 km/h: 59,6 m
Droga hamowania ze 140 km/h: 80,0 m
Droga hamowania ze 160 km/h: 107,2 m
Hałas we wnętrzu auta na biegu jałowym: 42,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 40 km/h: 57 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 60 km/h: 62,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 80 km/h: 66 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 100 km/h: 68,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 120 km/h: 71 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 140 km/h: 74,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 160 km/h: 76,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 180 km/h: 79 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 200 km/h: 80,5 dB
UKŁAD DOLOTOWY
-CAI firmy AOMA
UKŁAD WYDECHOWY
-seria (jeszcze)
-w planach wyciąć KATA i wydech z obu stron auta.
ELEKTRONIKA
-Tempomat
-ABS
-Kimatronik,
-elektryczne szyby x4
-Elektrycznie składane podgrzewane i regulowane lusterka
-Halogeny
-Immobiliser
-Centralny zamek
-elektryczny szyberdach
-Podgrzewane siedzenia
-Poduszka powietrzna x2
-elektrycznie wysuwana antena
-wspomaganie kierownicy
-regulacja wysokości świateł
-regulacja podświetlania zegarów
UKŁAD NAPĘDOWY
-przednia oś
ZAWIESZENIE
-rozpórki kielichów
-w przyszłości sprężyny -30mm
UKŁAD HAMULCOWY
-4x tarcze+ABS
-plany swap z Mazdy 6
BODY-KIT
-soczewkowe reflektory
-Alufelgi 15" albo 17" zima 14"
-Kolor Z8 = błękitna morska zieleń
-Opływowa sylwetka (Cx=0,29)
CAR-AUDIO
Radio
RADIO DVD TUNER TV SD USB
3,5'' LCD TFT
4 x 50 WAT
Wzmacniacz
Alphard RB-4s
Moc wyjściowa: 800 wat Max ( 200x4@2 Ohms)
Moc wyjściowa na mostku: (4Ω)400 Wat Max
Wejściowa czułość ( dla wtyków RCA): 10Hz - 30 KHz
Wejściowa czułość ( dla wtyków RCA ): 150 mV-4V
Wejściowa impedancja ( dla wtyków RCA): 10K Ohms
Bezpieczniki: 2 x 20 A
Wymiary: 370x58x246mm
Stosunek Sygnału do Szumu: 97dB
Głośniki
Skrzynia basowa
LTC
Model: 1201G
Impedancja: 4 Ω
Moc ciągła - 300 W
Moc szczytowa - 600 W
Rozmiary magnesu: 55 oz
Średnica: 12 "
Przód:
INFINITY REFERENCE
Model: 6522i
Rozmiar: 165 mm
Typ: głośniki 2-drożne
Moc ciągła: 60 W
Moc szczytowa: 180 W
Impedancja: 2 Ohm
Skuteczność: 93 dB
Pasmo przenoszenia: 53 - 21.000 Hz
Tył:
INFINITY REFERENCE
Model: 9623i
Moc ciągła - 100 W
Moc szczytowa - 300 W
Wymiary głośnika - 6x9 "
Typ głośnika - 3-drożny
Dla zainteresowanych....ciekawostka...
Samochód został zaprezentowany w roku 1992 jako zupełnie nowy model. Mazda Xedos 6 jest oparta na płycie podłogowej modelu 626 z roku 1992. Owalne kształty królują w całym nadwoziu, deska rozdzielcza jest częściowo przeniesiona z Mazdy 626 '92, a eleganckie wrażenie robi chromowana atrapa osłony chłodnicy. Auto ma śmiałą formę i jego zadaniem było konkurowanie z BMW serii 3 (które miało dużą popularność), ponieważ Xedos, tak jak BMW miała silnik 6-cylindorwy o pojemności 2.0 litra (144 KM). Odrębną jednostka napędową był motor 1.6 i mocy 107 KM. Najmocniejszą stroną auta jest wzorowe wykończenie szczegółów oraz bardzo wysoki standard wyposażenia, ale jego wnętrze jest bardziej ciasne niż w modelu 626. W wyposażeniu standardowym znajdowała się poduszka powietrzna i ABS, a w wersji Business także klimatyzacja. Niemieccy kierowcy testowi polecali do tego auta skrzynię automatyczną, ponieważ dawała ona dużą przyjemność z jazdy. Xedos 6 stała się bardziej ekskluzywną, niżby tego chciała Mazda. W efekcie, drogi samochód cieszył się jeszcze mniejsza popularnością niż 626. W początkowych planach było utworzenie specjalnej, oddzielnej sieci dealerskiej. Auto było wizytówką Mazdy, która pomimo, że nie przynosiła zysków, to dzięki wytwornemu stylowi poprawiała wizerunek marki. Xedos 6 w Japonii nazwano Eunos 500 i była tam ona oferowana w znacznie szerszej gamie silników niż w krajach europejskich i Ameryce. W sumie zostało wyprodukowanych zaledwie 72 101 egzemplarzy.
C.D.N...
więcej »
Dane techniczne.....
MODEL
-Xedos 6
-Rok prod. 1998
-4-drzwiowy sedan
SILNIK
-(CA) KF DOHC V6 2.0 24v 140km + LPG
OSIĄGI
Pojemność skokowa: 1995 ccm
Moc maksymalna: 140 KM
Liczba cylindrów: 6 w ukł. V
Liczba zaworów: 24
Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
Wymiary: 456x170x134 cm
Masa własna: 1260kg
Poj. bagażnika: 390 l
V maksymalna: 214 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Średnica zawracania: 11,30 m
Pomiary testowe dla modelu Xedos 6 2.0i V6 24V
Przyspieszenie 0-400 metrów: 16,33 sek. (osiągnięta prędkość 138,9 km/h)
Przyspieszenie 0-1000 metrów: 29,65 sek. (osiągnięta prędkość 173,4 km/h)
Przyspieszenie 0-60 km/h: 4,00 sek.
Przyspieszenie 0-80 km/h: 5,98 sek.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,65 sek.
Przyspieszenie 0-120 km/h: 12,16 sek.
Przyspieszenie 0-140 km/h: 16,68 sek.
Przyspieszenie 70-100 km/h: 9,8 sek. (na V biegu)
Przyspieszenie 70-120 km/h: 16,8 sek. (na V biegu)
Przyspieszenie 70-130 km/h: 20,6 sek. (na V biegu)
Droga hamowania z 60 km/h: 15,8 m
Droga hamowania z 80 km/h: 26,7 m
Droga hamowania ze 100 km/h: 40,3 m
Droga hamowania ze 120 km/h: 59,6 m
Droga hamowania ze 140 km/h: 80,0 m
Droga hamowania ze 160 km/h: 107,2 m
Hałas we wnętrzu auta na biegu jałowym: 42,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 40 km/h: 57 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 60 km/h: 62,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 80 km/h: 66 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 100 km/h: 68,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 120 km/h: 71 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 140 km/h: 74,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 160 km/h: 76,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 180 km/h: 79 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 200 km/h: 80,5 dB
UKŁAD DOLOTOWY
-CAI firmy AOMA
UKŁAD WYDECHOWY
-seria (jeszcze)
-w planach wyciąć KATA i wydech z obu stron auta.
ELEKTRONIKA
-Tempomat
-ABS
-Kimatronik,
-elektryczne szyby x4
-Elektrycznie składane podgrzewane i regulowane lusterka
-Halogeny
-Immobiliser
-Centralny zamek
-elektryczny szyberdach
-Podgrzewane siedzenia
-Poduszka powietrzna x2
-elektrycznie wysuwana antena
-wspomaganie kierownicy
-regulacja wysokości świateł
-regulacja podświetlania zegarów
UKŁAD NAPĘDOWY
-przednia oś
ZAWIESZENIE
-rozpórki kielichów
-w przyszłości sprężyny -30mm
UKŁAD HAMULCOWY
-4x tarcze+ABS
-plany swap z Mazdy 6
BODY-KIT
-soczewkowe reflektory
-Alufelgi 15" albo 17" zima 14"
-Kolor Z8 = błękitna morska zieleń
-Opływowa sylwetka (Cx=0,29)
CAR-AUDIO
Radio
RADIO DVD TUNER TV SD USB
3,5'' LCD TFT
4 x 50 WAT
Wzmacniacz
Alphard RB-4s
Moc wyjściowa: 800 wat Max ( 200x4@2 Ohms)
Moc wyjściowa na mostku: (4Ω)400 Wat Max
Wejściowa czułość ( dla wtyków RCA): 10Hz - 30 KHz
Wejściowa czułość ( dla wtyków RCA ): 150 mV-4V
Wejściowa impedancja ( dla wtyków RCA): 10K Ohms
Bezpieczniki: 2 x 20 A
Wymiary: 370x58x246mm
Stosunek Sygnału do Szumu: 97dB
Głośniki
Skrzynia basowa
LTC
Model: 1201G
Impedancja: 4 Ω
Moc ciągła - 300 W
Moc szczytowa - 600 W
Rozmiary magnesu: 55 oz
Średnica: 12 "
Przód:
INFINITY REFERENCE
Model: 6522i
Rozmiar: 165 mm
Typ: głośniki 2-drożne
Moc ciągła: 60 W
Moc szczytowa: 180 W
Impedancja: 2 Ohm
Skuteczność: 93 dB
Pasmo przenoszenia: 53 - 21.000 Hz
Tył:
INFINITY REFERENCE
Model: 9623i
Moc ciągła - 100 W
Moc szczytowa - 300 W
Wymiary głośnika - 6x9 "
Typ głośnika - 3-drożny
Dla zainteresowanych....ciekawostka...
Samochód został zaprezentowany w roku 1992 jako zupełnie nowy model. Mazda Xedos 6 jest oparta na płycie podłogowej modelu 626 z roku 1992. Owalne kształty królują w całym nadwoziu, deska rozdzielcza jest częściowo przeniesiona z Mazdy 626 '92, a eleganckie wrażenie robi chromowana atrapa osłony chłodnicy. Auto ma śmiałą formę i jego zadaniem było konkurowanie z BMW serii 3 (które miało dużą popularność), ponieważ Xedos, tak jak BMW miała silnik 6-cylindorwy o pojemności 2.0 litra (144 KM). Odrębną jednostka napędową był motor 1.6 i mocy 107 KM. Najmocniejszą stroną auta jest wzorowe wykończenie szczegółów oraz bardzo wysoki standard wyposażenia, ale jego wnętrze jest bardziej ciasne niż w modelu 626. W wyposażeniu standardowym znajdowała się poduszka powietrzna i ABS, a w wersji Business także klimatyzacja. Niemieccy kierowcy testowi polecali do tego auta skrzynię automatyczną, ponieważ dawała ona dużą przyjemność z jazdy. Xedos 6 stała się bardziej ekskluzywną, niżby tego chciała Mazda. W efekcie, drogi samochód cieszył się jeszcze mniejsza popularnością niż 626. W początkowych planach było utworzenie specjalnej, oddzielnej sieci dealerskiej. Auto było wizytówką Mazdy, która pomimo, że nie przynosiła zysków, to dzięki wytwornemu stylowi poprawiała wizerunek marki. Xedos 6 w Japonii nazwano Eunos 500 i była tam ona oferowana w znacznie szerszej gamie silników niż w krajach europejskich i Ameryce. W sumie zostało wyprodukowanych zaledwie 72 101 egzemplarzy.
C.D.N...
Blog auta (7)
Dodano: 14 lat temu, przez
Feduu
Witam chciałem się podzielić moją przygodą z wyjazdu po autko dla znajomego.(użytkownik AC DARKUSS )
Godzina 7.00 wyjazd z Zamościa do Frampola w celu obejrzenia CHRYSLER STRATUS. Jak ...
17
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
Feduu
Witam wszystkich zainteresowanych. Związku z tym że ciężko jest znaleść coś takiego jak dolo do xedosa 6 KF, a jak się znajdzie to cena poraża.Postanowiłem zrobić sam. Po paru dniach ...
19
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
Feduu
Jadę sobie dzisiaj z pracy a tu nie spodziewanie takie coś wyrosło...(a wczoraj go nie było!!)
zobaczcie sami:)))
20
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
Feduu
Witam... 8 sierpnia mija rok od naszego ślubu i związku z tym chcę sprawić żonie przyjemną niespodziankę,zabrać na wycieczkę. Zona bardzo lubi chodzić po szlakach turystycznych, robić ...
9
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
Feduu
Czy decydując się na zakup dziesięcioletniego samochodu klasy średniej, trzeba zrezygnować z rasowej sylwetki, mocnego silnika i osiągów zbliżonych do aut usportowionych? Niekoniecznie. ...
8
komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Kiedyś kupią to auto:
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez CeZaR83
Witam Was,
Chciałbym sie podzielić pewną informacją i zapytać co o tym myślicie....
Postanowiłem sprawdzić moc jaką mam pod maską bo czułem pod nogą że te KM i Nm które fabryka podała ...
16
komentarzy
Dodano: 21 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a.
Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
111
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
