Tutaj jesteś:
Samochód
Nissan Patrol kruszynka
- Kupione używane
- Auto obejrzano 7262 razy
- Online od 12 lat, 9 miesięcy i 2 dni
- Auto polubiono 3014 razy
Nazwa auta:
kruszynka
Marka:
Nissan
Model:
Patrol
Generacja:
IV
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
3.0 Di
Moc silnika:
160 KM
Przebieg:
250 000 km
Rocznik:
2000
- 105 komentarzy
- 70 zdjęć w galerii
- 9 filmów
- 2 wpisy w blogu auta
- 25 zdjęć w blogu auta
Auto posiada:
- elektro-mechanicznie rozłączany stabilizator tylnego mostu.
- climatronic,
- elektryczne fotele i lusterka
- podniesiony o 5cm
- reduktor.
- elektromechaniczną blokadę tylnego mostu DIFF LOCK.
- ABS
- dodatkowe dwa halogeny dalekosiężne "hella"
- cb radio
- poduszki powietrzne.
- elektryczne szyby i szyberdach
- skórzane i podgrzewane fotele
- hak z możliwością obciążenia do 3.5tony.
- przyciemniane boczne i tylne szyby .
- centralny zamek z pilotem.
- kompas z termometrem oryginał
- manualna 5 stopniowa skrzynia biegów.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dane techniczne mojej kruszynki:
Silnik i napęd:
Typ: Y61 3.0 DI
R4, Turbodoładowany
Rodzaj paliwa:
ON
Ustawienie:
Wzdłużne
Rozrząd:
DOHC
Objętość skokowa:
2953 cm3
Moc maksymalna:
160 KM przy 3600 rpm
Moment maksymalny:
380Nm przy 2000 rpm
Skrzynia biegów:
5-biegowa, manualna
Typ napędu:
Stały na tylne koła, dołączany na sztywno napęd przedni, LSD tylnego mechanizmu różnicowego + elektrycznie włączana blokada
Hamulce przednie:
Tarczowe, wentylowane, ABS
Hamulce tylne:
Tarczowe
Zawieszenie przednie:
Zależne, wahacze pchane, sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe, drążek Panharda, stabilizator
Zawieszenie tylne:
Zależne, górne i dolne drążki wzdłużne, sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe, drążek Panharda, stabilizator z możliwością odłączenia
Układ kierowniczy:
Przekładnia śruba-nakrętka z kulkami obiegowymi
Koła, ogumienie przednie:
16 285/75 R16
Koła, ogumienie tylne:
16 285/75 R16
Masy i wymiary:
Typ nadwozia:
Kombi (konstrukcja ramowa)
Liczba drzwi:
5
Masa własna:
ok. 2400 kg
Ładowność maks:
835 kg
Maksymalna masa holowanej przyczepy:
3500 kg
Długość:
5145 mm
Szerokość:
1940 mm
Wysokość:
1855 mm
Rozstaw osi:
2970 mm
Rozstaw kół przód/tył:
1605/1625 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
95 l
Pojemność bagażnika (2/5/7 osób):
183 / 668 / 2226 l
Prześwit:
320 mm
Głębokość brodzenia:
880mm (podniesiony)
Kąt natarcia:
38 stopni
Kąt zejścia:
32 stopni
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h:
15s wiecznośc no ale w tym przypadku to nie jest najwazniejsze
Prędkość maksymalna:
160 km/h szału nie ma no ale przecież nie o szybkośc tu chodzi
Zużycie paliwa: w mieście 12L/100 no a w terenie to już różnie ;)
więcej »
- elektro-mechanicznie rozłączany stabilizator tylnego mostu.
- climatronic,
- elektryczne fotele i lusterka
- podniesiony o 5cm
- reduktor.
- elektromechaniczną blokadę tylnego mostu DIFF LOCK.
- ABS
- dodatkowe dwa halogeny dalekosiężne "hella"
- cb radio
- poduszki powietrzne.
- elektryczne szyby i szyberdach
- skórzane i podgrzewane fotele
- hak z możliwością obciążenia do 3.5tony.
- przyciemniane boczne i tylne szyby .
- centralny zamek z pilotem.
- kompas z termometrem oryginał
- manualna 5 stopniowa skrzynia biegów.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dane techniczne mojej kruszynki:
Silnik i napęd:
Typ: Y61 3.0 DI
R4, Turbodoładowany
Rodzaj paliwa:
ON
Ustawienie:
Wzdłużne
Rozrząd:
DOHC
Objętość skokowa:
2953 cm3
Moc maksymalna:
160 KM przy 3600 rpm
Moment maksymalny:
380Nm przy 2000 rpm
Skrzynia biegów:
5-biegowa, manualna
Typ napędu:
Stały na tylne koła, dołączany na sztywno napęd przedni, LSD tylnego mechanizmu różnicowego + elektrycznie włączana blokada
Hamulce przednie:
Tarczowe, wentylowane, ABS
Hamulce tylne:
Tarczowe
Zawieszenie przednie:
Zależne, wahacze pchane, sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe, drążek Panharda, stabilizator
Zawieszenie tylne:
Zależne, górne i dolne drążki wzdłużne, sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe, drążek Panharda, stabilizator z możliwością odłączenia
Układ kierowniczy:
Przekładnia śruba-nakrętka z kulkami obiegowymi
Koła, ogumienie przednie:
16 285/75 R16
Koła, ogumienie tylne:
16 285/75 R16
Masy i wymiary:
Typ nadwozia:
Kombi (konstrukcja ramowa)
Liczba drzwi:
5
Masa własna:
ok. 2400 kg
Ładowność maks:
835 kg
Maksymalna masa holowanej przyczepy:
3500 kg
Długość:
5145 mm
Szerokość:
1940 mm
Wysokość:
1855 mm
Rozstaw osi:
2970 mm
Rozstaw kół przód/tył:
1605/1625 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
95 l
Pojemność bagażnika (2/5/7 osób):
183 / 668 / 2226 l
Prześwit:
320 mm
Głębokość brodzenia:
880mm (podniesiony)
Kąt natarcia:
38 stopni
Kąt zejścia:
32 stopni
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h:
15s wiecznośc no ale w tym przypadku to nie jest najwazniejsze
Prędkość maksymalna:
160 km/h szału nie ma no ale przecież nie o szybkośc tu chodzi
Zużycie paliwa: w mieście 12L/100 no a w terenie to już różnie ;)
Blog auta (2)
Dodano: 12 lat temu, przez
jaworznianin
Ostatnio bywam w różnych dziwnych miejscach i radyjko by było jak najbardziej wskazane, więc pojeździłem trochę po sklepach co by jakąś okazję trafic przed końcem świata ;) Ale wszędzie ...
29
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
jaworznianin
Kupując Garmina 3790LMT myślałem, że będzie służyc dłuuugie lata... ale okazał się przereklamowanym gó...! za granicą jako tako dawał sobie rade ale w Polsce to była prawdziwa masakra! ...
19
komentarzy
Galerie pojazdu (4)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Audi A8 Zajebista, BMW Seria 5 e60, BMW X5 Iks, Skoda Fabia Fabia(n), Volvo S80 turbo ³o¶, Nissan Navara SOŁTYS , Opel Vectra, Volkswagen Sharan szary, Mitsubishi Eclipse łowca, Dodge Neon, FSO 1500, Hyundai Pony, Skoda 125, Opel Corsa, Peugeot 406, Fiat 126p "Maluch", Fiat 126p "Maluch", Toyota Auris, Nissan Patrol kruszynka, Mercedes Klasa E bolek, Toyota Corolla, Opel Astra aster, FSO Polonez trucker, Volkswagen Passat OPASŁY KNUR, Fiat 126p "Maluch" malacz, Toyota Auris AURI, Volkswagen Passat PASIU, Fiat Siena senna, Mazda 323 minimobilek, Toyota Auris firmówka, Saab 9000 sabina, Mercedes W124 mieczysław, BMW Seria 3 zielonka, Mercedes W123 beka, BMW Seria 5 biała dama, BMW Seria 3, Fiat 126p "Maluch" mulat, Fiat Uno demon, Opel Vectra, Kia Sportage kijanka, Opel Vectra Bluebird
Komentarze (105)
Dodano: 12 lat temu
zdjęcia super-tak jak AUTO! Patrol to legenda - i jak widać zasłużył sobie na to! Kruszynka- z dużego pieczywa chyba
Naprawdę robi wrażenie-każde warunki mu nie straszne-prawie jak czołg każdy teren pokona! Tankowanie jednak musi boleć po takich wyczynach! Prędkości może nie rozwija zapierających dech w piersi ale przecież to auto nie na wyścigi! Gratulacje-jest czego pozazdrościć patrząc na "Kruszynkę"

Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez CeZaR83
Witam Was,
Chciałbym sie podzielić pewną informacją i zapytać co o tym myślicie....
Postanowiłem sprawdzić moc jaką mam pod maską bo czułem pod nogą że te KM i Nm które fabryka podała ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a.
Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
98
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez Egontar
W ramach wolnego czasu przeglądnąłem dokumentację serwisową mojego DSa i w oczy rzuciła mi się faktura za wymianę oleju w skrzyni biegów zrobiona przy przebiegu 122 kkm. Doświadczeni ...
56
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
