Tutaj jesteś:
Samochód
Opel Astra
- Kupione używane w 2005
- Auto obejrzano 1123 razy
- Online od 15 lat, 3 miesięcy i 15 dni
- Auto polubiono 45 razy
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
F
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.4 i
Moc silnika:
60 KM
Przebieg:
285 000 km
Rocznik:
1998
Astrę kupiłem gdy miała 105000 km przebiegu, od znajomego pierwszego właściciela w 2005 roku. Była autem lekko powypadkowym, ale nie zmsakrowanym. Naprawił ją solidnie znajomy warsztat. Przy przebiegu 185000 km założyłem do niej instalację gazową i eksploatowałem do przebiegu 269000 km. Teraz już nie jeżdżę tym autem - jest wystawiona na sprzedaż.
Silnik:
o małej mocy, jednak pozwala na w miarę bezstresową jazdę. Niezwykle ekonomiczna i bezawaryjna jednostka.
Skrzynia biegów:
Żadnych problemów. Biegi wchodzą precyzyjnie. Skrzynia dobrze zestopniowana
Układ jezdny:
Dobre własności jezdne, przy minimalnych kosztach utrzymania. Znakomicie znosi polskie powybijane drogi.
Widoczność:
Dobra widoczność we wszystkich kierunkach. Na pochwałę zasługują lusterka boczne. Niestety w moim egzemplarzu parowanie szyb utrudniało widoczność, ale o tym w innym dziale.
Ergonomia:
Wygodne fotele, sporo miejsca na drobiazgi, jest gdzie postawić kawę podczas jazdy. Znakomity, ustawny,pojemny i łatwy do załadunku bagażnik.
Wentylacja i ogrzewanie:
Niestety, to najsłabszy punkt mojej Astry. Uciążliwe parowanie szyb, a w zimie chłodno dla pasażerów tylnej kanapy.
Przestrzeń kierowcy i pasażerów:
Wystarczająco miejsca z przodu, mało na kolana z tyłu, bagażnik super.
Wyciszenie:
Nie jest to samochód zbyt wysokiej klasy, więc nie jest super cicho. Dłuższe podróże jednak nie są męczące, chyba, że jest gorąco i trzeba podróżować z uchylonymi szybami (auto nie ma klimy).
Ekonomiczność:
Samochód bardzo ekonomiczny. Zużywa 6,5 l/100km benzyny i 8,5 l/100km LPG. Części tanie i dostępne. Auto nie psuło się zbyt często. To jeden z najmocniejszych atutów tego samochodu.
Stosunek jakość/cena:
Auto kosztuje niewiele, jest tanie w utrzymaniu i przy w miarę regularnym serwisowaniu odwdzięcza się bezawaryjnością.
Niezawodność drobiazgi:
centralny zamek czasem nie domagał (nie fabryczny opla)
Niezawodność poważne usterki:
Bardzo przewidywalna i nieuciążliwa eksploatacja. Auto niczym poważnym nie zaskoczyło, wszystko starałem się wymieniać na czas podczas przeglądów. Niestety pojawiły się ślady korozji na nadwoziu.
więcej »
Silnik:
o małej mocy, jednak pozwala na w miarę bezstresową jazdę. Niezwykle ekonomiczna i bezawaryjna jednostka.
Skrzynia biegów:
Żadnych problemów. Biegi wchodzą precyzyjnie. Skrzynia dobrze zestopniowana
Układ jezdny:
Dobre własności jezdne, przy minimalnych kosztach utrzymania. Znakomicie znosi polskie powybijane drogi.
Widoczność:
Dobra widoczność we wszystkich kierunkach. Na pochwałę zasługują lusterka boczne. Niestety w moim egzemplarzu parowanie szyb utrudniało widoczność, ale o tym w innym dziale.
Ergonomia:
Wygodne fotele, sporo miejsca na drobiazgi, jest gdzie postawić kawę podczas jazdy. Znakomity, ustawny,pojemny i łatwy do załadunku bagażnik.
Wentylacja i ogrzewanie:
Niestety, to najsłabszy punkt mojej Astry. Uciążliwe parowanie szyb, a w zimie chłodno dla pasażerów tylnej kanapy.
Przestrzeń kierowcy i pasażerów:
Wystarczająco miejsca z przodu, mało na kolana z tyłu, bagażnik super.
Wyciszenie:
Nie jest to samochód zbyt wysokiej klasy, więc nie jest super cicho. Dłuższe podróże jednak nie są męczące, chyba, że jest gorąco i trzeba podróżować z uchylonymi szybami (auto nie ma klimy).
Ekonomiczność:
Samochód bardzo ekonomiczny. Zużywa 6,5 l/100km benzyny i 8,5 l/100km LPG. Części tanie i dostępne. Auto nie psuło się zbyt często. To jeden z najmocniejszych atutów tego samochodu.
Stosunek jakość/cena:
Auto kosztuje niewiele, jest tanie w utrzymaniu i przy w miarę regularnym serwisowaniu odwdzięcza się bezawaryjnością.
Niezawodność drobiazgi:
centralny zamek czasem nie domagał (nie fabryczny opla)
Niezawodność poważne usterki:
Bardzo przewidywalna i nieuciążliwa eksploatacja. Auto niczym poważnym nie zaskoczyło, wszystko starałem się wymieniać na czas podczas przeglądów. Niestety pojawiły się ślady korozji na nadwoziu.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Volvo V50, Opel Astra, Ford Puma 2018-... LPG, Ford Puma 2018-... PB, Ford Puma Moondust Silver 2, Ford Puma Panther Black, Skoda Fabia, Toyota Avensis, Ford Puma Moondust Silver, Mercedes Sprinter, Fiat Seicento, Ford Transit, Renault 19, Ford Taunus, Ford Transit, Volkswagen Polo, Mazda E2000, Ford Fiesta, Audi 100, Polonez Truck, Ford Escort, Ford Taunus, Fiat 126p "Maluch", Ford Transit, Volkswagen Passat, Opel Astra, Alfa Romeo 156 SW Rosso Proteo
Komentarze (9)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Pozdrawiam
Pozdrawiam.