Tutaj jesteś:
Samochód
Peugeot 205 Winner
- Kupione używane w 2011
- Auto obejrzano 8632 razy
- Online od 10 lat, 10 miesięcy i 20 dni
- Auto polubiono 173 razy
Nazwa auta:
Winner
Marka:
Peugeot
Model:
205
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.1 i
Moc silnika:
60 KM
Przebieg:
179 000 km
Rocznik:
1993
Marka i model: Peugeot 205 Winner '93 [model limitowany na 1993r, około 5tyś sztuk]
Silnik: TU1M 1.1 8v 1124cm3
-Seria / czyli aluminiowy blok i głowica [były też żeliwne w zwykłej wersji], monowtrysk na cewce, koło zamachowe w tym modelu waży poniżej 4kg seryjnie.
-Skrzynia 5 biegów [w 205 były zwykle 4] seryjnie o średnich przełożeniach [w porównaniu z Hondami jest krótka],
Plany:
-Remont silnika, głowica 1.4, pełny wtrysk+świnka, lub gaźniki, plan 90koni.
-Lub swap na 1.6 16v,
-Do włożenia mam krótką skrzynie 14/60 z 205 Rallye.
-Stożek lub wkład K&N
Układ wydechowy:
-Przelot bez Kata, wydech PF125p
Plany:
-Kolektor wydechowy 4:2:1,
-Przelot z nierdzewki, wydech pucharowy OMP,
Koła:
Jest:
-Seryjne alu INTRA 6jx14 ET22
-Zima białe stalówki Michelin 5,5j14 ET18 ze 106 XSI [ala pucharówki], gumy Michelin Alpin 185/55R14.
Plany:
-Odmalować Intry i stalówki proszkiem,
-Dystanse zmieniające rozstaw 4x108 na 4x100 i spróbować zmieścić fele Steffan BCW 5 Stern 7jx14,
-Opony Falken Ziex lub Yokohama A539 195/45R14
Zawieszenie:
-Nowe wachacze,
-Nowe końcówki drążków,
-Nowe wszystkie tulejki metalowo-gumowe,
-Nowa maglownica,
-Stabilizator 23mm przód, [seria 20mm]
-Nowa używana belka ze stabilizatorem [Seryjnie brak staba:x ]
-Nowe poduszki belki,
-Przód amory Monroe Sensatrack+Jamex -40mm,
-Tył Amory KW od zestawu gwintowanego+poliuretanowe tuleje,
Plany:
-Gwint na przód,
-Belka ząbek w dół,
-Wachacze podwójne GTI/Rallye,
-Grubsze drążki skrętne belki,
-Poliuretany,
Hamulce:
-Seria tarcze gładkie 240mm+bębny,
-Nowe tarcze Hart nacinane+nawiercane,
-Nowe fabryczne klocki,
-Nowe wężyki miedziane i gumowe pod podwoziem,
-Nowe linki ręcznego,
-Nowe cylinderki, nowy zestaw okładzin, nowe sprężynki [w końcu hamuje na 4koła]
Plany:
-Pomalować zaciski i bębny,
-Tarcze wentylowane 266mm od ZX GTI Brembo MAX lub ATE,
-Klocki Ferrodo lub EBC,
Body-Kit:
-Seria spojlerek GTI na klapie,
-Seria czerwone listewki,
-Seria dymione szyby,
-Seria Alu 14", [normalnie 205 miało 13"]
-Seria Lakier M0MY niebieski metalic dostępny za dopłatą.
-Akcesoryjna dokładka z halogenami,
-Owiewki szyb Heco,
Plany:
-Wywalić halogeny Wessem,
-Pokleić dokładkę,
-Założyć żółte Cibie Iode 35,
-Blacharz, obspawanie budy, lakiernik,
-Rozpórki,
-Odtworzyć oryginalną kalkomanie,
Środek:
-Seria wnętrze jak w Rallye
-Czyli brak elektryki, brak szybra, brak uchylnych tylnych szyb, boczki z czerwonym akcentem,
mała konsolka środkowa, deska z obrotomierzem jak GTI tylko budzik wyskalowany do 180kmh :twisted:
kubełki welurowe, kierownica trójramienna z logiem PTS jak w Rallye,
-Wiejska drewniana gałka niefabryczna :roll: ,
-Skrócony drążek,
-Wodziki zmiany biegów przerobione na uniballe.
-Czerwone Pasy Rallye(GTI)
Plany:
-Naba MOMO
-Do naby mam dwie kierownice, Atiwe Clubsport z katalogu dodatków oraz B Grupową MOMO typ c36,
-Naprawić oryginalne czarne kubełki ze zniczem PTS,
-Lub wstawić fotele z czarnej skóry,
-Alu gałka z 206 RC, alu pedały,
-Dywaniki welurowe,
Car-Audio:
-Blaupunkt Sant Luis DJ+zmieniarka,
-Z przodu 13cm Mac Audio
-Z tyłu w półce JBL GTO,
-Jakaś pasywna skrzynia na dwóch głośnikach,
Plany:
-Out,
Moc: Tylko 790kg masy, tylko 60koni, tylko 88NM, około 11 sekund do 100=szybciej niż wszystkie seiczento sporting,
Plan: Zejść poniżej 10sek. Wystartować we WLTA w klasie do 1125cm3.
To moje drugie 205, wcześniej jeździłem czarnym 205 xs
więcej »
Silnik: TU1M 1.1 8v 1124cm3
-Seria / czyli aluminiowy blok i głowica [były też żeliwne w zwykłej wersji], monowtrysk na cewce, koło zamachowe w tym modelu waży poniżej 4kg seryjnie.
-Skrzynia 5 biegów [w 205 były zwykle 4] seryjnie o średnich przełożeniach [w porównaniu z Hondami jest krótka],
Plany:
-Remont silnika, głowica 1.4, pełny wtrysk+świnka, lub gaźniki, plan 90koni.
-Lub swap na 1.6 16v,
-Do włożenia mam krótką skrzynie 14/60 z 205 Rallye.
-Stożek lub wkład K&N
Układ wydechowy:
-Przelot bez Kata, wydech PF125p
Plany:
-Kolektor wydechowy 4:2:1,
-Przelot z nierdzewki, wydech pucharowy OMP,
Koła:
Jest:
-Seryjne alu INTRA 6jx14 ET22
-Zima białe stalówki Michelin 5,5j14 ET18 ze 106 XSI [ala pucharówki], gumy Michelin Alpin 185/55R14.
Plany:
-Odmalować Intry i stalówki proszkiem,
-Dystanse zmieniające rozstaw 4x108 na 4x100 i spróbować zmieścić fele Steffan BCW 5 Stern 7jx14,
-Opony Falken Ziex lub Yokohama A539 195/45R14
Zawieszenie:
-Nowe wachacze,
-Nowe końcówki drążków,
-Nowe wszystkie tulejki metalowo-gumowe,
-Nowa maglownica,
-Stabilizator 23mm przód, [seria 20mm]
-Nowa używana belka ze stabilizatorem [Seryjnie brak staba:x ]
-Nowe poduszki belki,
-Przód amory Monroe Sensatrack+Jamex -40mm,
-Tył Amory KW od zestawu gwintowanego+poliuretanowe tuleje,
Plany:
-Gwint na przód,
-Belka ząbek w dół,
-Wachacze podwójne GTI/Rallye,
-Grubsze drążki skrętne belki,
-Poliuretany,
Hamulce:
-Seria tarcze gładkie 240mm+bębny,
-Nowe tarcze Hart nacinane+nawiercane,
-Nowe fabryczne klocki,
-Nowe wężyki miedziane i gumowe pod podwoziem,
-Nowe linki ręcznego,
-Nowe cylinderki, nowy zestaw okładzin, nowe sprężynki [w końcu hamuje na 4koła]
Plany:
-Pomalować zaciski i bębny,
-Tarcze wentylowane 266mm od ZX GTI Brembo MAX lub ATE,
-Klocki Ferrodo lub EBC,
Body-Kit:
-Seria spojlerek GTI na klapie,
-Seria czerwone listewki,
-Seria dymione szyby,
-Seria Alu 14", [normalnie 205 miało 13"]
-Seria Lakier M0MY niebieski metalic dostępny za dopłatą.
-Akcesoryjna dokładka z halogenami,
-Owiewki szyb Heco,
Plany:
-Wywalić halogeny Wessem,
-Pokleić dokładkę,
-Założyć żółte Cibie Iode 35,
-Blacharz, obspawanie budy, lakiernik,
-Rozpórki,
-Odtworzyć oryginalną kalkomanie,
Środek:
-Seria wnętrze jak w Rallye
-Czyli brak elektryki, brak szybra, brak uchylnych tylnych szyb, boczki z czerwonym akcentem,
mała konsolka środkowa, deska z obrotomierzem jak GTI tylko budzik wyskalowany do 180kmh :twisted:
kubełki welurowe, kierownica trójramienna z logiem PTS jak w Rallye,
-Wiejska drewniana gałka niefabryczna :roll: ,
-Skrócony drążek,
-Wodziki zmiany biegów przerobione na uniballe.
-Czerwone Pasy Rallye(GTI)
Plany:
-Naba MOMO
-Do naby mam dwie kierownice, Atiwe Clubsport z katalogu dodatków oraz B Grupową MOMO typ c36,
-Naprawić oryginalne czarne kubełki ze zniczem PTS,
-Lub wstawić fotele z czarnej skóry,
-Alu gałka z 206 RC, alu pedały,
-Dywaniki welurowe,
Car-Audio:
-Blaupunkt Sant Luis DJ+zmieniarka,
-Z przodu 13cm Mac Audio
-Z tyłu w półce JBL GTO,
-Jakaś pasywna skrzynia na dwóch głośnikach,
Plany:
-Out,
Moc: Tylko 790kg masy, tylko 60koni, tylko 88NM, około 11 sekund do 100=szybciej niż wszystkie seiczento sporting,
Plan: Zejść poniżej 10sek. Wystartować we WLTA w klasie do 1125cm3.
To moje drugie 205, wcześniej jeździłem czarnym 205 xs
Blog auta (10)
Dodano: 9 lat temu, przez
hideoosw
... Tak sobie w zeszła niedzielę siedziałem na necie przeglądając forum 205, aż tu nagle wyskoczył mi nowy temat, "Sprzedam Peugeota".
Czym prędzej napisałem posta rezerwacja i zadzwoniłem ...
10
komentarzy
Dodano: 9 lat temu, przez
hideoosw
Niedawno wpadły mi w ręce nieoczekiwanie takie fele....
dodam tylko że są to oryginalne felgi SPARCO-OZ-Racing dedykowane do N-Grupowej rajdowej wersji "205 Rallye" Na wiosnę w planie zakup ...
7
komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez
hideoosw
Tak przyspiesza silniczek 1.1 60 koni 89nm w 21 letnim aucie, który je olej, cieknie i ogólnie nadaje się do remontu, mimo tego kompresje wmiarę trzyma i ochoczo wkręca się na czerwone. ...
7
komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez
hideoosw
Dawno nic nie dodawałem w temacie 205, a to dlatego że byłem zapracowany i w zasadzie cały czas nim jeździłem bo nic się nie psuje. W sierpniu zrobiłem z Pugiem 350 km do Krasiejowa zobaczyć ...
5
komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez
hideoosw
To już będzie ostatni wpis z przeszłości tego autka. Następne wpisy będę starał się robić na bieżąco.
Jak już wcześniej wspominałem, przy aucie robię wszystko sam pomimo braku garażu ...
3
komentarze
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (1)
Obserwują to auto:
Dodaj do obserwowanych
Kiedyś kupią to auto:
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Peugeot 205 XS
Komentarze (28)
Dodano: 9 lat temu
Do SzarnaMamba: Nie miał nigdy borbetów To oryginalne felgi Intra na których z fabryki wychodziła wersja Winner. http://www.peugeot205.pl/index.php?modul=static&sub=opis_winner
Felgi nadal mam, czekają na renowacje jak reszta gratów.
Jak ogarnę serwis pozakupowy w Roverze to się powoli zacznę zabierać za rozbieranie 205 i porobię trochę fotek do dziennika
Felgi nadal mam, czekają na renowacje jak reszta gratów.
Jak ogarnę serwis pozakupowy w Roverze to się powoli zacznę zabierać za rozbieranie 205 i porobię trochę fotek do dziennika
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych