Tutaj jesteś:
Samochód
Peugeot 406 PININFARINA
- Kupione używane w 2008
- Auto obejrzano 1878 razy
- Online od 15 lat, 3 miesięcy i 13 dni
- Auto polubiono 128 razy
Nazwa auta:
PININFARINA
Marka:
Peugeot
Model:
406
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.0 16V
Moc silnika:
132 KM
Rocznik:
1998
Francuska Jest dobra miłośc a nie samochody
Jeśli chodzi o to auto to porażka koszty wszystko drogie i mało dostępne na gazie po jakims czasie zaczął swirowac itp tylko tyle ze wyposarzenie dobre skóra klima elektryka o której francuzi nie maja pojęcia a pakują jej bardzo dużo do samochodów elektronika marki SAGEM co wszystko tłumaczy za siebie ...
Pozdrawiam
więcej »
Jeśli chodzi o to auto to porażka koszty wszystko drogie i mało dostępne na gazie po jakims czasie zaczął swirowac itp tylko tyle ze wyposarzenie dobre skóra klima elektryka o której francuzi nie maja pojęcia a pakują jej bardzo dużo do samochodów elektronika marki SAGEM co wszystko tłumaczy za siebie ...
Pozdrawiam
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
pozdrawiam
Największym błędem PSA było kupowanie do Peugeotów/Citroenów elektroniki... Bosch.
Po długodystansowym (100 tys. km) teście Skody Octavii I rypnęło się, że najsłabszym punktem była... niemiecka elektronika. Bez zarzutu działały części czeskiej produkcji.
Pozdro!