Tutaj jesteś:
Samochód
Peugeot Boxer 3.0 HDI
Nazwa auta:
3.0 HDI
Marka:
Peugeot
Model:
Boxer
Generacja:
II
Nadwozie:
Furgon
Silnik:
3.0 HDi
Moc silnika:
157 KM
Rocznik:
2006
Świetny duży dostawczak. Miał el. szyby, lusterka, klimę, komputer pokładowy, wygodne fotele z podłokietnikami i mnóstwo schowków.
Dobrze się prowadził i miał rewelacyjny silnik od Iveco sprzężony z 6 biegową skrzynią.
więcej »
Dobrze się prowadził i miał rewelacyjny silnik od Iveco sprzężony z 6 biegową skrzynią.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Volkswagen Golf III 1.8i, Volkswagen LT 35 Max, Peugeot Partner, Nissan Almera, Peugeot Boxer 3.0 HDI, Kia Ceed CRDi WGT FL, Skoda Fabia, Volkswagen Golf, Kia Ceed CRDi VGT, Mercedes Vito Univan "Wicio", Fiat Doblo, BMW Seria 3 rekinek, BMW Seria 3 swap , Fiat Cinquecento, Renault 19, Ford Escort, Ford Fiesta, Kia Rio kijanka
Komentarze (13)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Silnik to było HDI tylko z nazwy, w rzeczywistości była to bardzo udana jednostka Iveco.
Mnie się tym świetnie jeździło.
Ciekawe czy coś poprawili.
Ale lubię nim jeżdzić
Byłem odpowiedzialny za jego zakup i w salonie twierdzili iż mają jedynie L4H2 i że obecnie silnik jaki chce jest dostępny tylko w tej wersji, ale może coś przekręcili.
Mnie palił więcej niż LT'ek, bo przeważnie ponad 11L/100km, a w LT mieściłem się spokojnie w 10L.
Inna sprawa iż LTekiem nie przekraczałem z reguły 120 km/h a tym mi się zdarzało i 160 km/h przekroczyć.
Tutaj jest L4 http://otomoto.pl/peugeot-boxer-l4h2-130-km-T3602943.html
To była służbówka, jeździłem nim jak się w Partnera nie mogłem zmieścić.
Palił jednak więcej niż Crafter czy LT, ale porównywalnie z 2.8 JTD.
Marzy mi się Sprinterek 3.0 V6 190 kucyków...
Skrzynia 6-cio biegowa i ten silnik..."wyścigowa ciężarówka" ciągnął niemiłosiernie. Wyprzedzanie to była bajka, a 160 km/h nie robiło na nim większego wrażenia poza spalaniem oczywiście .
Najfajniejszy duży dostawczak jakim miałem okazje jeździć. Czyli w porównaniu z: LT, Sprinter, Iveco, Ducato 2.8 JTD, Crafter.