Tutaj jesteś:
Samochód
Renault Koleos 2.0 dCi
- Kupione nowe w 2010
- Auto obejrzano 26717 razy
- Online od 14 lat, 2 miesięcy i 29 dni
- Auto polubiono 1166 razy
Nazwa auta:
2.0 dCi
Marka:
Renault
Model:
Koleos
Nadwozie:
SUV
Silnik:
2.0 dCi
Moc silnika:
150 KM
Przebieg:
205 000 km
Rocznik:
2010
- 104 komentarze
- 0 zdjęć w galerii
- 12 filmów
- 5 wpisów w blogu auta
- 11 zdjęć w blogu auta
Jazda tym autem to ogromna przyjemność, pod warunkiem że nie oczekujemy od niego sportowych doznań. To auto zostało zbudowane, aby odwdzięczało się komfortem podróżowania. Fotele są miękkie i bardzo wygodne, ale na pewno nie trzymają dobrze w zakrętach. Zawieszenie zostało zestrojone miękko, co przydaję się na polskich dziurawych drogach. Niestety ma to swoją gorszą stronę, bo w szybciej pokonywanych zakrętach, potrafi zachować się dość nerwowo. Na szczęście sytuację ratuje napęd na obie osie. Silnik jest elastyczny, ciągnie od niskich obrotów i jest na dodatek ekonomiczny. Średnie spalanie przy ciężkiej nodze wynosi 8l(głównie miasto). Napęd 4x4 pochodzący z Nissana sprawdzą się bardzo dobrze i dodaje pewności za kierownicą, szczególnie zimą. Materiały użyte w kabinie są wysokiej jakości, które zostały dobrze spasowane. Miejsca we wnętrzu nikomu nie powinno zabraknąć. Jedyny minus to ciężkie wsiadanie i wysiadanie z tyłu. Powodem tego są za krótkie drzwi. Schowków w samochodzie jest od groma, co powinno spodobać się rodzinom z małymi dziećmi. Koleos jest bardzo bogato wyposażony co daje poczucie komfortu. Jest to idealny samochód na pokonywanie dużych odległości.
Wyposażenie:
-ABS z układem wspomagania nagłego hamowania AFU
-System kontroli toru jazdy ESP z funkcją zapobiegania poślizgowi kół ASR
-Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne z przodu, poduszki kurtynowe
-3-punktowy system mocowania fotelika dla dziecka Isofix na tylnych bocznych miejscach
-Zagłówki przednie "anti whiplash" zapobiegające urazom kręgów szyjnych
-Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego
-światła przeciwmgłowe
-HSA - Układ wspomagania przy ruszaniu pod górę
-HDC - Układ kontroli prędkości na zjeździe
-Karta Renault Hands Free
-Automatyczny hamulec postojowy
-Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
-Czujnik deszczu i światła
-System nawigacji satelitarnej Carminat TomTom w języku polskim
-Elektrycznie sterowane i składane oraz podgrzewane lusterka
boczne,asferyczne po stronie kierowcy
-System wspomagania parkowania przodem i tyłem
-System audio Bose Sound
-Żaluzje przeciwsłoneczne na bocznych tylnych szybach
-Szklany dach panoramiczny otwierany elektrycznie, z regulowaną przesłoną
-Szyba przednia akustyczna i atermiczna
-Funkcja oświetlenia drogi do domu
-Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
-Fotel kierowcy z elektryczną regulacją ustawienia
-Podgrzewane fotele przednie
-Tapicerka skórzana
-Listwy progów drzwi z nakładkami aluminiowymi
-Dodatkowo przyciemniane szyby tylne
-Spryskiwacze reflektorów
-Obręcze kół ze stopów metali lekkich 18
Dane techniczne:
0-100 km/h (s) - 10,4
Prędkość maksymalna (km/h) - 182
Napęd - 4 x 4
Pojemność skokowa (cm3) - 1995
Moc maksymalna (kW) - 110 (150)
Moment obrotowy (Nm) - 320
Typ wtrysku paliwa - bezpośredni + Common Rail
Pojemność zbiornika paliwa (l) - 65
Samochód ten żartobliwie mówiąc to taki kundel, ponieważ stylistyka francuska, japońska technologia a produkowany jest w zakładach Samsunga w Korei Południowej. Do wyboru są 3 tryby pracy rozdziału mocy pomiędzy osie. Pierwszy z nich to tradycyjne 2WD. Drugi czyli 4x4 w którym to elektronika decyduje jaką moc przekazać na każde z kół. Ostatni tryb to 4x4 Lock. System ten działa do 40 km/h i moc zostaje rozdzielona równomiernie na tylną i przednią oś samochodu. Napęd jest żywcem przeniesiony z Nissana X-Trail.
Testy Renault Koleos:
http://www.4x4.v10.pl/Renault,Koleos,zimowy,test,dlugodystansowy,zakonczony,29382.html
http://www.autodoradca.pl/pl/renault_koleos_2_5_privilege_plus.html
http://www.autowizja.pl/news.php?item.10086.28
więcej »
Wyposażenie:
-ABS z układem wspomagania nagłego hamowania AFU
-System kontroli toru jazdy ESP z funkcją zapobiegania poślizgowi kół ASR
-Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne z przodu, poduszki kurtynowe
-3-punktowy system mocowania fotelika dla dziecka Isofix na tylnych bocznych miejscach
-Zagłówki przednie "anti whiplash" zapobiegające urazom kręgów szyjnych
-Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego
-światła przeciwmgłowe
-HSA - Układ wspomagania przy ruszaniu pod górę
-HDC - Układ kontroli prędkości na zjeździe
-Karta Renault Hands Free
-Automatyczny hamulec postojowy
-Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
-Czujnik deszczu i światła
-System nawigacji satelitarnej Carminat TomTom w języku polskim
-Elektrycznie sterowane i składane oraz podgrzewane lusterka
boczne,asferyczne po stronie kierowcy
-System wspomagania parkowania przodem i tyłem
-System audio Bose Sound
-Żaluzje przeciwsłoneczne na bocznych tylnych szybach
-Szklany dach panoramiczny otwierany elektrycznie, z regulowaną przesłoną
-Szyba przednia akustyczna i atermiczna
-Funkcja oświetlenia drogi do domu
-Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
-Fotel kierowcy z elektryczną regulacją ustawienia
-Podgrzewane fotele przednie
-Tapicerka skórzana
-Listwy progów drzwi z nakładkami aluminiowymi
-Dodatkowo przyciemniane szyby tylne
-Spryskiwacze reflektorów
-Obręcze kół ze stopów metali lekkich 18
Dane techniczne:
0-100 km/h (s) - 10,4
Prędkość maksymalna (km/h) - 182
Napęd - 4 x 4
Pojemność skokowa (cm3) - 1995
Moc maksymalna (kW) - 110 (150)
Moment obrotowy (Nm) - 320
Typ wtrysku paliwa - bezpośredni + Common Rail
Pojemność zbiornika paliwa (l) - 65
Samochód ten żartobliwie mówiąc to taki kundel, ponieważ stylistyka francuska, japońska technologia a produkowany jest w zakładach Samsunga w Korei Południowej. Do wyboru są 3 tryby pracy rozdziału mocy pomiędzy osie. Pierwszy z nich to tradycyjne 2WD. Drugi czyli 4x4 w którym to elektronika decyduje jaką moc przekazać na każde z kół. Ostatni tryb to 4x4 Lock. System ten działa do 40 km/h i moc zostaje rozdzielona równomiernie na tylną i przednią oś samochodu. Napęd jest żywcem przeniesiony z Nissana X-Trail.
Testy Renault Koleos:
http://www.4x4.v10.pl/Renault,Koleos,zimowy,test,dlugodystansowy,zakonczony,29382.html
http://www.autodoradca.pl/pl/renault_koleos_2_5_privilege_plus.html
http://www.autowizja.pl/news.php?item.10086.28
Blog auta (5)
Dodano: 13 lat temu, przez
murphy6
Jesienią zeszłego roku kupiłem to auto a już wylądowało w serwisie. Na szczęście powodem nie była żadna usterka a zwykły przegląd, który powinien być dokonywany po przejechaniu 20tys km. ...
34
komentarze
Dodano: 13 lat temu, przez
murphy6
Witam, chciałbym się z Wami podzielić moimi wrażeniami z jazdy Koleosem po przejechaniu ponad 10.000km w ciągu 3 miesięcy.
Wygląd:
Wygląd zewnętrzny Koleosa jest bardzo stonowany. ...
18
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
murphy6
Wczoraj zaobserwowałem, że pojawiło się pęknięcie w górnej części szyby czołowej, które miało pare centymetrów ale dzisiaj wyjeżdżając nad morze(Władysławowo) zauważyłem, że ...
18
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
murphy6
Wykupiłem w Renault dodatkowe ubezpieczenie do mojego Koleosa tzw. Renault GAP. Polisa pokrywa różnicę pomiędzy wartością samochodu wynikającą z faktury zakupu a wartością rynkową w dniu ...
7
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
murphy6
Po długim oczekiwaniu na Koleosa wkońcu jest już na moim podwórku. :)
Jak częśc osób się orientuje jest to zamiana z Laguny, w której popsuła się skrzynia biegów. Może nie jest to do ...
13
komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (104)
Dodano: 10 lat temu
Do woleksy: Nie, nie, nie, to jest właśnie SUV. Radzi sobie idealnie w mieście, a w terenie wystarczająco. Nie opłaca mi się kupować auta typu Land Rover Discovery, czy Touareg, ponieważ głównie jeżdżę po miejsce. Nigdzie takim olbrzymem bym nie zaparkował. Po drugie nie potrzebuję tak ogromnego auta. A wracając do terenu to zajedzie dalej niż typowa bulwarówka Kuga, Tiguan, bo jest zbudowany na bazie Nissana X-Trail. Zresztą jakoś nie sądzę abyś wykorzystywał zdolności terenowe Touarega, które są bardzo duże. A co do wstrętu, ja mogę nie lubić Volkswagena, którego prawdopodobnie nie kupię, bo sypią się strasznie. Jednakże takiego czegoś jak wstręt nie posiadam do żadnej marki i dla mnie takie odczucie w stosunku do rzeczy jest czymś niezrozumiałym.
Dodano: 10 lat temu
Ładnie wyposażony, fajne zdjęcia, bezpieczny, niestety pseudo SUV. Wybacz ale bardzo nie lubię takiego rozwiązania. Podoba mi się nagłośnienie Bose. Chyba nie wpadłem na ilość głośników ale chciałbym wiedzieć, taki już jestem. Ja mam w LR zestaw Harman Kardon Logic 7 sklada się z 17 głośników i gra to niebanalnie. Miałem BOSE w A6 i też ładnie grało. Nie wiem dlaczego mam swego rodzaju wstręt do Francuzów. Szkoda, że nie jest w AWc
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Dodano: 12 lat temu
Do sequence: Technicznie póki co wzorowe. W ciągu nie całych dwóch lat i 85 tys przebiegu ani jednej awarii.
Szkoda, że zapomnieli o ważnym fakcie jakim jest stylistyka. Wystarczyłoby nad tym popracować, dostosować do europejskich realiów i sprzedaż na starym kontynencie byłaby wyższa.
Szkoda, że zapomnieli o ważnym fakcie jakim jest stylistyka. Wystarczyłoby nad tym popracować, dostosować do europejskich realiów i sprzedaż na starym kontynencie byłaby wyższa.
Dodano: 12 lat temu
Do BENEK1270: Z tego co dowiedziałem się dopiero po kupnie samochodu system HSA tyczy się bardziej wersji z automatem, choć w manualach także jest wpisany w wyposażeniu. Tutaj można powiedzieć, że robotę odwala elektryczny hamulec, który pomaga wjechać pod wzniesienie i jest to bardzo przydatny gadżet w szczególności dla kobiet.
P.S. Ostatnio miałem możliwość sprawdzenia HDC i rzeczywiście się przydaje jeśli ktoś często wjeżdża w teren.
P.S. Ostatnio miałem możliwość sprawdzenia HDC i rzeczywiście się przydaje jeśli ktoś często wjeżdża w teren.
Dodano: 12 lat temu
Do BENEK1270: W Koleosie jak i Lagunie są 18-stki tak więc starczy. Tym bardziej, że polskie drogi nie są najwyższych lotów. Co do po liftingowego Koleosa to tak jak poprzednia wersja niczym szczególnym się nie wyróżnia i nie tafia w europejskie gusta. Moim zdaniem jest ładniejszy od tego co ja mam ale o gustach się nie polemizuje. To auto jest do bezpieczniego, wygodnego i bezawaryjnego podróżowania.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych