Tutaj jesteś:
Samochód
Renault Master Majsterek
Nazwa auta:
Majsterek
Marka:
Renault
Model:
Master
Generacja:
IV
Nadwozie:
Pojedyncza kabina podwozie
Silnik:
2.3 dCi
Moc silnika:
150 KM
Przebieg:
103 753 km
Rocznik:
2011
Służbówka. Od nowości w jednej firmie, przebieg to nie całe 98 tys km. Silnik 2.3 dCi 150KM. Dzięki turbinie ilość kucy wystarczająca (podczas pierwszej jazdy pozytywnie mnie zaskoczyło przyśpieszenie tego auta), no ale wiadomo - to nie wyścigówka ;) Kabina pojedyncza, z sypialką na dachu, paka z plandeką na 8 palet. Spalanie przy pustej pace, na włączonym tempomacie, przy stałej prędkości ok 70-90kmh spalanie oscyluje w granicach 6-7.5l/100km (dane z komputera pokładowego). Załadowany to w granicach 9-10l/100km. Zaś ogólne średnie spalanie wynosi 10.1l/100km (dane z komp. pokładowego). Miejsca w środku nie brakuje, duża przestrzeń, dzięki której nie czujemy się jak w klatce, pełno schowków. Kurnik na dachu o wytrzymałości (wg producenta) 200kg.
Najbardziej wkurząjące są te wszystkie "eko" detale, dokładnie chodzi mi tu o "Tryb ekonomicznego zasilania", który włącza się automatycznie po ok 10 min od zgaszenia silnika, a gdy ma się podłączony do ładowania np. telefon. Wtedy ten tryb eko odłącza zasilanie do gniazd... Jak na auto które cały czas jest w trasie to jest to nie przemyślane. Druga sprawa - gniazda zapalniczki w kurniku, działają na postoju jak ma się włączony zapłon ;) Co jeszcze mogę powiedzieć? Tandetne mocowania tych plastikowych szyb w kurniku, po wyprzedzeniu tira mocowanie odpadło i szyba otworzyła się całkowicie... Kolejna rzecz, tempomat - na tempomacie przy prędkości 100km/h spala o ok 1-1.5l więcej paliwa niż przy tej samej prędkości z wyłączonym tempomatem. Kolejny minus to brak podłączenia klimy do kurnika, w upalne dni jest w nim gorzej niż w saunie, a zdarzało się że koczowałem 3 dni w jednym miejscu...
Więcej wad nie pamiętam, a na pewno jakieś by się znalazły ;)
Na wyposażeniu:
- manualna klimatyzacja
- webasto
- el. szyby
- centralny zamek
- el. lusterka
- tempomat
- radio cd / gniazdo AUX
- poducha powietrzna szt 1
- kompresor
- pneumatyczne zawieszenie tył
- masa schowków
więcej »
Najbardziej wkurząjące są te wszystkie "eko" detale, dokładnie chodzi mi tu o "Tryb ekonomicznego zasilania", który włącza się automatycznie po ok 10 min od zgaszenia silnika, a gdy ma się podłączony do ładowania np. telefon. Wtedy ten tryb eko odłącza zasilanie do gniazd... Jak na auto które cały czas jest w trasie to jest to nie przemyślane. Druga sprawa - gniazda zapalniczki w kurniku, działają na postoju jak ma się włączony zapłon ;) Co jeszcze mogę powiedzieć? Tandetne mocowania tych plastikowych szyb w kurniku, po wyprzedzeniu tira mocowanie odpadło i szyba otworzyła się całkowicie... Kolejna rzecz, tempomat - na tempomacie przy prędkości 100km/h spala o ok 1-1.5l więcej paliwa niż przy tej samej prędkości z wyłączonym tempomatem. Kolejny minus to brak podłączenia klimy do kurnika, w upalne dni jest w nim gorzej niż w saunie, a zdarzało się że koczowałem 3 dni w jednym miejscu...
Więcej wad nie pamiętam, a na pewno jakieś by się znalazły ;)
Na wyposażeniu:
- manualna klimatyzacja
- webasto
- el. szyby
- centralny zamek
- el. lusterka
- tempomat
- radio cd / gniazdo AUX
- poducha powietrzna szt 1
- kompresor
- pneumatyczne zawieszenie tył
- masa schowków
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Volkswagen Polo Lolek, Peugeot Boxer Lwiątko, Opel Astra Astrolot, Fiat 126p "Maluch" Maleństwo, Volkswagen Caravelle Groszek, Volkswagen Polo, Volkswagen Caravelle Biedrona, FSO Polonez Poldolotek, Fiat Ducato Żaba, Volkswagen Golf Złomek, Opel Astra Ambasador, Renault Master Majsterek, Fiat Cinquecento Cienki, Opel Astra Asia, Daewoo Nexia, Fiat Uno, Daewoo Nexia Nesia
Komentarze (10)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
10
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
Osram w5w Cool Blue Intense - 26zł ...
2
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
1
komentarz
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Jak master daje rady?