Tutaj jesteś:
Samochód
Renault Megane Classic RXE Megi
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 930 razy
- Online od 14 lat, 9 miesięcy i 13 dni
- Auto polubiono 32 razy
Nazwa auta:
Classic RXE Megi
Marka:
Renault
Model:
Megane
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.6 i 16V
Moc silnika:
107 KM
Przebieg:
200 000 km
Rocznik:
1999
Świetne auto z ekonomicznym silnikiem :D
Silnik K4M 79kW~107KM + LPG STAG4
Wyposażenie:
*Podgrzewana przednia i tylna szyba
*Elektryczne lusterka z podgrzewaniem
*Wspomaganie uk. kierowniczego
*Podgrzewane fotele
*Klimatyzacja (manualna)
*Welurowa tapicerka
*Inteligentne wycieraczki
*ABS
*Światła przeciwmgielne
*Centralny zamek
*4x El. Szyby
*Fabryczne Radio + pilot przy kierownicy
*Przyciemnione szyby tył (folia)
*Immobiliser
*4xAirbag
*Dzielona tylna kanapa
Custom:
*Lusterko fotochromatyczne od Laguny I
*Działająca fabryczna kontrolka GPL sygnalizująca pracę silnika na LPG
Auto zakupione z drugiej ręki w takim stanie jak na zdjęciach. Sprowadzane od naszych niemieckich sąsiadów, z przebiegiem 124kkm (co się okazało, w miarę wiarygodny przebieg do stanu auta no i wg. ASO),i od ponad roku śmigam, a na liczniku napukane już 145kkm (01.10.2011). Przez ten okres użytkowania mogę pochwalić silnik za to że pozwala na ekonomiczną jazdę w trasie spalając od 6.5min do 7.5max gazu przy prędkościach 90-110kmh no i parę manewrów wyprzedzania z prędkością 140kmh, natomiast w mieście do 9L/100 LPG. Silnik dynamiczny, przyśpiesza bez oporów pomimo zasilania LPG, cały czas czuję te 107 koników. Sylwetka auta bardzo mi się podoba, nawet dziś jak patrzę na Megi to stwierdzam, że jest na czym zawiesić oko.
Niestety nie obyło się bez napraw, ale to z mojej winy, miałem do wymiany pas przedni, ale pomijając tę historię, to samo auto zjadło niewiele, bo tylko kompletny rozrząd z pompą wody, poduszki McPhersona, gumy na wahaczach, komplet świec, końcówki drążków i drążki kierownicze, za mojej kadencji już 2 wymiany oleju i filterka oraz zakup nieszczęsnego akumulatora, ponieważ stary aku miał defekt i blokował mi auto na amen, że aż musiałem do mojego spec-majstra holować auto co by podłączyć pod CLIP i odblokować Megi.
Ogólnie jest to moje pierwsze auto na własność, i jestem z "niej" zadowolony, eksploatacja nie jest kosztowna, a rzekome mega awarie i usterki "francuzów" to ekstremalne MITY, waćpanów którzy zapewne nasłuchali się opowieści dziwnych treści u super mechaników co pewnie pozjadali wszystkie rozumy ;)
więcej »
Silnik K4M 79kW~107KM + LPG STAG4
Wyposażenie:
*Podgrzewana przednia i tylna szyba
*Elektryczne lusterka z podgrzewaniem
*Wspomaganie uk. kierowniczego
*Podgrzewane fotele
*Klimatyzacja (manualna)
*Welurowa tapicerka
*Inteligentne wycieraczki
*ABS
*Światła przeciwmgielne
*Centralny zamek
*4x El. Szyby
*Fabryczne Radio + pilot przy kierownicy
*Przyciemnione szyby tył (folia)
*Immobiliser
*4xAirbag
*Dzielona tylna kanapa
Custom:
*Lusterko fotochromatyczne od Laguny I
*Działająca fabryczna kontrolka GPL sygnalizująca pracę silnika na LPG
Auto zakupione z drugiej ręki w takim stanie jak na zdjęciach. Sprowadzane od naszych niemieckich sąsiadów, z przebiegiem 124kkm (co się okazało, w miarę wiarygodny przebieg do stanu auta no i wg. ASO),i od ponad roku śmigam, a na liczniku napukane już 145kkm (01.10.2011). Przez ten okres użytkowania mogę pochwalić silnik za to że pozwala na ekonomiczną jazdę w trasie spalając od 6.5min do 7.5max gazu przy prędkościach 90-110kmh no i parę manewrów wyprzedzania z prędkością 140kmh, natomiast w mieście do 9L/100 LPG. Silnik dynamiczny, przyśpiesza bez oporów pomimo zasilania LPG, cały czas czuję te 107 koników. Sylwetka auta bardzo mi się podoba, nawet dziś jak patrzę na Megi to stwierdzam, że jest na czym zawiesić oko.
Niestety nie obyło się bez napraw, ale to z mojej winy, miałem do wymiany pas przedni, ale pomijając tę historię, to samo auto zjadło niewiele, bo tylko kompletny rozrząd z pompą wody, poduszki McPhersona, gumy na wahaczach, komplet świec, końcówki drążków i drążki kierownicze, za mojej kadencji już 2 wymiany oleju i filterka oraz zakup nieszczęsnego akumulatora, ponieważ stary aku miał defekt i blokował mi auto na amen, że aż musiałem do mojego spec-majstra holować auto co by podłączyć pod CLIP i odblokować Megi.
Ogólnie jest to moje pierwsze auto na własność, i jestem z "niej" zadowolony, eksploatacja nie jest kosztowna, a rzekome mega awarie i usterki "francuzów" to ekstremalne MITY, waćpanów którzy zapewne nasłuchali się opowieści dziwnych treści u super mechaników co pewnie pozjadali wszystkie rozumy ;)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Nissan Juke Dżuk a.k.a. Joke
Wcześniej jeździł:
Renault Megane Classic RXE Megi
Komentarze (11)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Szerokości życzę
Pzdr...