Tutaj jesteś:
Samochód
Saab 9-3 SS Aero - My Nigga
- Kupione używane w 2009
- Auto obejrzano 44438 razy
- Online od 13 lat, 11 miesięcy i 22 dni
- Auto polubiono 717 razy
Nazwa auta:
SS Aero - My Nigga
Marka:
Saab
Model:
9-3
Generacja:
II
Nadwozie:
SportSedan
Silnik:
2.0 Turbo
Moc silnika:
240 KM
Przebieg:
142 269 km
Rocznik:
2003
- 145 komentarzy
- 25 zdjęć w galerii
- 3 filmy
- 10 wpisów w blogu auta
- 37 zdjęć w blogu auta
Moja przygoda z Saabem zrodziła się trochę przypadkiem. Szukałem nietypowego auta klasy średniej z silnikiem o mocy ok. 200KM. Nastawiony byłem przede wszystkim na Lexusa IS300, myślałem też o Subaru Imprezie WRX lub Hondzie Akord type-S.
Pewnego razu jadąc autem rozmawiałem ze znajomym o moich typach aut. W tym samym momencie wyprzedził nas Saab 9-3SS. Znałem te auta tylko z gazet, stwierdziłem że te auta też są fajne. I w sportowej wersji Aero mają po 210KM i więcej. Tego samego wieczoru przejrzałem ogłoszenia z Saabem i znalazłem ciekawy egzemplarz. Umówiłem się na spotkanie w celu obejrzenia auta, kilka dni później jeździłem już moim Aero :]
Rozszerzając swoją wiedzę na temat świeżo zakupionego cacka, zaraziłem się poważną chorobą. SKP - Saab Klub Polska ;) Wiele czasu spędzam na tym forum, jestem jednym z bardziej aktywnych użytkowników forum. Zakochałem się w modelu i w marce Saab, jestem pewien że te auta mają duszę. Wielu powie że ostatni prawdziwy Saab to był 900 - Krokodyl. Ja jednak widzę 100% Saaba w swoim SSie.
W tej chwili jest to pionierski projekt w Polsce, jest to pierwszy Saab 9-3 SS na Tronicu8 z poprawionym softem za pomocą programu T8suite. Nie zdecydowałem się na hamownię ze względu na automatyczną skrzynię biegów. Szacowane przyrosty mocy to: 240KM i 370NM z seryjnych 210KM i 300NM.
Pacjent: Saab 9-3 SS Aero 2003’ (YS3F)
Silnik: B207R 2.0T ok. 240KM i 370NM – olej Motul X-Cess 5W40
LPG: BRC Sequent P&D, reduktor Geniusz Max, wtryski „żółte”, miedz fi.8mm
Skrzynia biegów: Automatyczna, pięciobiegowa. Sekwencyjna zmiana biegów + manetki na kierownicy
Zawieszenie: Seryjne, sportowe zawieszenie Aero
Hamulce: Przód - Mikoda GT, 314x28mm wentylowane, nacinane i nawiercane. Tył – Mikoda GT, 292x20mm wentylowane, nacinane i nawiercane. Klocki hamulcowe TRW
Koła: Letnie - League LG208 18x8 ET35 + opony ContiSportContakt2. Przód 225/40R18, tył 235/40R18.
Zimowe – pomalowane na czarno seryjne ALU50 17x7.5 + opony Pirelli SottoZero 225/45R17
Plany na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Mechaniczne:
3calowy downpipe + sportowy katalizator + poprawa softu
Większy intercooler
Silikonowe węże w dolocie.
Drugi komplet wtryskiwaczy gazowych.
Sprężyny -2mm + amortyzatory Bilstein B8 lub zawieszenie gwintowane.
Stylistyczne:
Lakierowanie w kolorze nadwozia wszystkie listwy zewnętrzne, grill, lusterka, klamki.
więcej »
Pewnego razu jadąc autem rozmawiałem ze znajomym o moich typach aut. W tym samym momencie wyprzedził nas Saab 9-3SS. Znałem te auta tylko z gazet, stwierdziłem że te auta też są fajne. I w sportowej wersji Aero mają po 210KM i więcej. Tego samego wieczoru przejrzałem ogłoszenia z Saabem i znalazłem ciekawy egzemplarz. Umówiłem się na spotkanie w celu obejrzenia auta, kilka dni później jeździłem już moim Aero :]
Rozszerzając swoją wiedzę na temat świeżo zakupionego cacka, zaraziłem się poważną chorobą. SKP - Saab Klub Polska ;) Wiele czasu spędzam na tym forum, jestem jednym z bardziej aktywnych użytkowników forum. Zakochałem się w modelu i w marce Saab, jestem pewien że te auta mają duszę. Wielu powie że ostatni prawdziwy Saab to był 900 - Krokodyl. Ja jednak widzę 100% Saaba w swoim SSie.
W tej chwili jest to pionierski projekt w Polsce, jest to pierwszy Saab 9-3 SS na Tronicu8 z poprawionym softem za pomocą programu T8suite. Nie zdecydowałem się na hamownię ze względu na automatyczną skrzynię biegów. Szacowane przyrosty mocy to: 240KM i 370NM z seryjnych 210KM i 300NM.
Pacjent: Saab 9-3 SS Aero 2003’ (YS3F)
Silnik: B207R 2.0T ok. 240KM i 370NM – olej Motul X-Cess 5W40
LPG: BRC Sequent P&D, reduktor Geniusz Max, wtryski „żółte”, miedz fi.8mm
Skrzynia biegów: Automatyczna, pięciobiegowa. Sekwencyjna zmiana biegów + manetki na kierownicy
Zawieszenie: Seryjne, sportowe zawieszenie Aero
Hamulce: Przód - Mikoda GT, 314x28mm wentylowane, nacinane i nawiercane. Tył – Mikoda GT, 292x20mm wentylowane, nacinane i nawiercane. Klocki hamulcowe TRW
Koła: Letnie - League LG208 18x8 ET35 + opony ContiSportContakt2. Przód 225/40R18, tył 235/40R18.
Zimowe – pomalowane na czarno seryjne ALU50 17x7.5 + opony Pirelli SottoZero 225/45R17
Plany na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Mechaniczne:
3calowy downpipe + sportowy katalizator + poprawa softu
Większy intercooler
Silikonowe węże w dolocie.
Drugi komplet wtryskiwaczy gazowych.
Sprężyny -2mm + amortyzatory Bilstein B8 lub zawieszenie gwintowane.
Stylistyczne:
Lakierowanie w kolorze nadwozia wszystkie listwy zewnętrzne, grill, lusterka, klamki.
Blog auta (10)
Dodano: 12 lat temu, przez
Aero_
Po podniesieniu doładowania, od dłuższego czasu chodził mi po głowie pomysł wymiany gumowych węży w dolocie na silikonowe. Trafiła się dobra okazja na zakup rur przy okazji zakupu grupowego. ...
4
komentarze
Dodano: 13 lat temu, przez
Aero_
Zaczęło się od delikatnych szarpnięć przy obciążeniu. Później dodatkowo po wyprzedzaniu lub po chwilowej jeździe pod obciążeniem i natychmiastowym odjęciu nogi z gazu (cut off)przez kila ...
6
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
Aero_
Na wiosnę wymieniłem łączniki stabilizatorów, teraz przyszła kolej na silentblocki stabilizatora i końcówki drążków kierowniczych. Nie mogłem tego zrobić sam, pomimo mojej miłości do ...
12
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
Aero_
Zastanawiam się nad przyciemnieniem tylnych lamp.
Które wyglądają najlepiej? Czarne, lekko ściemnione, czy zostawić jak jest?
Ja w tej chwili widziałbym u siebie te lekko ściemnione.
Jak ...
25
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
Aero_
A więc stało się, pierwsze koty za płoty . Tunerzy od T5, T7 wreszcie zabrali się za T8.
Dziś wróciłem z msTun z bananem na gębie . Długo zastanawiałem się nad tuningiem mojego SSa - ...
7
komentarzy
Galerie pojazdu (4)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Saab 9-3 SS Aero - My Nigga
Wcześniej jeździł:
Ford Focus, Honda Civic
Komentarze (145)
Dodano: 12 lat temu
Ja aktualnie nabylem Subaru ale ciągle za mną "chodzi" chęć kupna SS Aero jako drugie autko (pod pretekstem że dla żony ... Tyle tylko ze przy kilku przejażdżkach przeszkadzało mi trochę twardośc zawieszenia, moje Subaru STI tez jest twarde ale w Saabie Aero ta twardość była jakby bardziej odczuwalna..
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych