Tutaj jesteś:
Samochód
Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 27582 razy
- Online od 11 lat, 10 miesięcy i 18 dni
- Auto polubiono 449 razy
Nazwa auta:
SS | BSR, Hirsch
Marka:
Saab
Model:
9-3
Generacja:
II
Nadwozie:
SportSedan
Silnik:
1.8t
Moc silnika:
200 KM
Przebieg:
40 000 km
Rocznik:
2010
Udało się zakupić "nowe" auto. Nie jest to TurboX o jakim marzyłem, ani Aero, natomiast 2-latek ze znikomym przebiegiem 27 000 km (w chwili zakupu) ma kilka ciekawych atutów. Znam historię auta od zakupu w PL salonie. Rocznik 2011 (Autowcentrum nie daje mi możliwości ustawienia powyżej 2010).
Z ciekawszych rzeczy:
- czujnik deszczu
- skórzana tapicerka
- podgrzewane przednie fotele
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- AUX
- bluetooth
- navi
- automatyczna skrzynia 5-biegowa
- manetki do zmiany biegów w kierownicy - Sentronic
- tempomat
- trzy uchwyty na kubek
- fotochromatyczne wszystkie lusterka
- szyberdach
- nagłośnienie BOSE (11 głośników)
- xsenonowe światła/LED
- dokładka zderzaka (tył) Aero
- zmieniony cały układ wydechowy - dual pipe by BSR
- sportowy filtr powietrza
- fabryczny chip tunning by Hirsch Stage 1 - 200 KM, 320 Nm
Dołożyłem:
- mocniejsze nacinane tarcze ATE PowerDics
- adapter Bluetooth przez AUX pod stream muzyki
- rozpórkę kielichów (custom made)
- oryginalne zaślepki SAAB na śruby kół (estetyka).
W planach:
- dyfuzor ala Hirsch zamiast dokładki Aero
- boczne pomarańczowe światła obrysowe jak w wersji US
- obszycie premium skórą kierownicy
- lotka/spojler (dyskretnie)
- sprężyny lekko obniżające
- update tarcz z 285 mm na 314 mm
- lekko podnieść Nm celem poprawienia dynamiki
- sportowy katalizator
- dokładka obniżająca przedniego zderzaka ala TurboX
- grill Hirsch lub Griffin/9-3N
- zmiana felg być może na 18 cali
- update tylnych tarcz
Średnie spalanie ok. 11.5/100km.
To mój pierwszy automat. Przyzwyczajam się. Nie jest to postrach szos jak poprzednik - 9-3 OG Aero, ale ma sporo zalet.
więcej »
Z ciekawszych rzeczy:
- czujnik deszczu
- skórzana tapicerka
- podgrzewane przednie fotele
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- AUX
- bluetooth
- navi
- automatyczna skrzynia 5-biegowa
- manetki do zmiany biegów w kierownicy - Sentronic
- tempomat
- trzy uchwyty na kubek
- fotochromatyczne wszystkie lusterka
- szyberdach
- nagłośnienie BOSE (11 głośników)
- xsenonowe światła/LED
- dokładka zderzaka (tył) Aero
- zmieniony cały układ wydechowy - dual pipe by BSR
- sportowy filtr powietrza
- fabryczny chip tunning by Hirsch Stage 1 - 200 KM, 320 Nm
Dołożyłem:
- mocniejsze nacinane tarcze ATE PowerDics
- adapter Bluetooth przez AUX pod stream muzyki
- rozpórkę kielichów (custom made)
- oryginalne zaślepki SAAB na śruby kół (estetyka).
W planach:
- dyfuzor ala Hirsch zamiast dokładki Aero
- boczne pomarańczowe światła obrysowe jak w wersji US
- obszycie premium skórą kierownicy
- lotka/spojler (dyskretnie)
- sprężyny lekko obniżające
- update tarcz z 285 mm na 314 mm
- lekko podnieść Nm celem poprawienia dynamiki
- sportowy katalizator
- dokładka obniżająca przedniego zderzaka ala TurboX
- grill Hirsch lub Griffin/9-3N
- zmiana felg być może na 18 cali
- update tylnych tarcz
Średnie spalanie ok. 11.5/100km.
To mój pierwszy automat. Przyzwyczajam się. Nie jest to postrach szos jak poprzednik - 9-3 OG Aero, ale ma sporo zalet.
Blog auta (14)
Dodano: 11 lat temu, przez
czejzee
Znajomy namierzył kopię lotki Hirsch. O tyle fajnie, że produkt właściwie niedostępny do Saabów poliftowych, czyli 2007+ (miały lekko zmienioną tylną klapę, emblematy były wyżej przez co ...
4
komentarze
Dodano: 11 lat temu, przez
czejzee
Postanowiłem obniżyć auto. Jutro pojawią się u mnie sprężyny obniżające MapTun. Brand specjalizujący się głównie w tuningu Saabów. Dostawcą sprężyn dla MapTun jest znany producent ...
3
komentarze
Dodano: 11 lat temu, przez
czejzee
W 9-3 jest Bluetooth. Fajnie. Można prowadzić rozmowy telefoniczne korzystając przy tym z przycisków w kierownicy, można odpalać dźwięk aplikacji z nawigacją (btw. bardzo dokładnej i ...
7
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
czejzee
Skończyły się przednie hamulce. Auto ma prawie 40 000 km i nigdy tarcze nie były zdejmowane. Miały prawo wyzionąć ducha. Saab właściwie nie hamował, charakterystyczne "walenie" krzywych ...
9
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
czejzee
Założyłem rozpórkę. To moje drugie podejście. Na początku wykonano na zamówienie część pasującą do "przedlifta", a ten ma wyższą maskę. U mnie niestety nie chciała się domknąć. ...
2
komentarze
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (56)
Dodano: 11 lat temu
Do sir_ryszard: też tak uważam, że przedliftowce nie miają tego czegoś w sobie. Nawet wiem czego. Zwykle Saaby posiadały szersze światła przednie, zachodzące aż na boki. SportSedany/SportCombi 9-3 tego nie miały 2003 - 2007, więc trochę odbiegały od reszty saabów stylistycznie.. Co do silnika, to można kupić 150 lub 175 KM i podnieść moc +200KM i Maptun, BSR, Hirsch, mieć gwarancję, certyfikat, a taniej wyjdzie niż Aero. No chyba, że chcesz mieć lepsze fotele, zawieszenie. Jednak najrozsądniej jest kupić Vectora/ARC + chip.
Dodano: 11 lat temu
Do czejzee: Nie no, na nowego to nie będzie mnie stać nigdy, chyba że jakiś przełom życiowy w stylu 20 milionów w lotto, co jest równe szansie jak jednej na 20 milionów, w zależności ile losów człowiek wyśle... A więc jest szansa! He he Tak na poważnie, to właśnie taki model 2008 (te przed 2008 bez zmienionego wyraźnie przodu i tylnich lamp niespecjalnie mnie podniecają
i powyżej z silnikiem benzynowym przy 200KM w zupełności by mi wystarczył. No i automat... bajka i super wygoda. Nie mówię "nie", ale to za x lat. :F Zdrowych Wesołych!!

Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Miałem okazję przymierzyć się do nowego DS4 z napędem Plug-in Hybrid o łącznej mocy 225KM, który może przejechać w cyklu elektryczny do 65KM, na dodatek w wersji podwyższonej CROSS. Okazja ...
11
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Wpis robię jako potencjalną przestrogę dla kierowców poruszających się drogą DK94 w Dąbrowie Górniczej, w rejonie stacji benzynowej Orlen ul.Katowicka 30 (stacja przy Kebab u Khuja ;) ) na ...
18
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez darek-k
druga część napraw przedniego zawieszenia w Citroen C5 X7, tym razem wymiana części spora, i sporo roboty jak wcześniej przy kurzych łapkach i sworzniach , dlatego robota podzielona została na ...
20
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
